Länsi-Afrikkassa on parasta asua...
ja asun siellä parhaillaankin, joten ei teidän av-mammojen tarvitse kehoittaa sinne muuttamaan.
Parempi täällä on olla kuin Suomessa, jossa on vain elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä. Suomessa suomalaiset vääntävät naamataulunsa mutrulle heti aamusta kun silmänsä auki saavat, siihen saakka kunnes silmänsä ummistavat.
Täällä jutellaan ihmisille, hymyillään, nauretaan jne jne... olipa se tuttu taikka vieras.
Kommentit (4)
kuudessa eri maassa ja jokaisessa on omat hyvä puolensa, kaikista paikoista olen tykännyt. Yhteistä jokaiselle maalle on, että sinua kohdellaan kuten sinä kohtelet muita. Eli kun ei itse näytä hapanta naamaa, sitä eivät näytä nekään kenen kanssa on tekemisissä. Aika hyvin pätee sananlasku niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Etenkin jos on rikas länsimaalainen, mukana malarialääkitys, seerumi mustanmamban puremaan sekä rahaa ostaa puhdasta vettä ja toimiva terveydenhuolto. Siinä on sitten mukava katsella hymyileviä kanssaihmisiä.
kun en kestä olla Suomessa, mutten muuallekaan pääse. Miten täällä pimeydessä, kylmyydessä ja ötököiden syötävänä voisi olla iloinen? Lämpimissä maissa olen ihan eri ihminen, jopa terveempikin. Minulle sopii lämpö (jopa kuumuus), kosteus ja selkeä vuorokausien vaihtelu (pimeyden ja valon selvä vaihtelu siis).
ulkomaalaisten keskuudessa eikä tarvitse kärsiä paikallisten asukkaiden ongelmista. Voi vain taivastella ja kauhistella sivusta.