Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ikeasti olemassa miehiä jotka ovat mustasukkaisia omalle vauvalle?

Vierailija
27.05.2010 |

Ei mene mun päähän! Jos näin todella jollain on niin säälin perheen äitiä, hänellä todella on aikuinen vauva!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ole koskaan kuullut moisesta. Eikö taistelu ole pikemminkin sitä kuka saa pidellä vauvaa eniten sylissä. ja paapoa, aijai oi oi lätilyti lällää pieni pieni vaapas aijai ku o pieni vaapas toisella aijaii äasdlasldäladädä.

T: 11cm mies

Vierailija
2/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ei sitä tunnusta mutta varmasti noin puolet miehistä on. toisilla onneksi menee osittain ohi pikku hiljaa mut ihan oikeasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin onnistut aina välillä piristämään minun tällä hetkellä niin ankeaa elämääni. Kiitos!

Vierailija
4/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellakin! minun ex mieheni oli mustasukkainen omasta pojastaan heti synnäriltä lähtien

Vierailija
5/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi mennä päin hanuria siitä asti kun vauva syntyi, mies alkoi kiukutella, vittuilla, väheksyä minua, ei viihtynyt enää kotona yhtään, juoksi baareissa, ei hoitanut vauvaa -> koska ei saanut tarpeeksi minulta tarpeeksi huomiota ja hellyyttä (lue: pillua).

Kyllä silloin säälin myös itse itseänikin, enkä tajunnut mikä oli mennyt pieleen. Olin niin väsynytkin, etten jaksanut enää välittääkään.

Mies kasvoi aikuiseksi vasta 35v. Nyt on kaikki okei ja vastuullinen ja hyvä isä ja puoliso. Miehellä aikuiseksi kasvaminen otti melkein 8 vuotta, minun (kummankin) äitinä se rooli piti ottaa heti kun esikoinen syntyi.

Vierailija
6/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneista syistä en pystynyt imettämään, niin ukko sai enemmän jalansijaa kuin omasta mielestäni oli tarpeellista ja luonnollista. Ei näin, vaan näin -ohjeita sateli, kunnes vaadin saada olla äiti omalla tavallani ilman että joku ylihysteerinen mummoäiti-isi ojentaa minua joka vaipanvaihdon käänteessä. Jonkinlainen stressireaktio se oli mieheltäni.

Vierailija
7/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihan sanonut, että harmittaa kun ei saa enän niin paljon huomiota kuin ennen. Puhuu myös kateellisena, kun vauva saa tissit ns. omakseen. Ei pahemmin hoida vauvaa, kun meinaa ettei jaksa töidensä ohella. Mutta aikansa kutakin. Pikkuvauva-aika ei kauan kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi