Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä miehen kanssa, jonka mielestä hän saa mennä ja tulla miten tahtoo, mutta

Vierailija
27.05.2010 |

minun pitäisi olla aina kotona?

Just ja just saan käydä harrastuksessani kerran viikossa, mutta jos sen lisäksi haikailen esim. lenkille tai jonnekin ystävän kanssa niin mies ei katso sitä hyvällä. Silti mies itse menee ja tulee miten haluaa, ei minulta pahemmin kysele. Enkä sano, että tarviskaan kysellä, mutta jos minä haluaisin välillä mennä niin se ei ole ok.

Tämä alkaa todellakin ahdistaa ja olen todella kypsä tähän määräilyyn ja siihen, ettei minulla ole samoja oikeuksia kun miehellä vaan että minä kuulun neljän seinän sisälle.

Olen yrittänyt tästä keskustella mieheni kanssa, mutta siitä on apua kuukauden tai kaksi ja sitten taas alkaa määräily, että minun paikka on lasten kanssa kotona.

Mies kyllä hoitaa lapsia ja tekee kotitöitä ihan oma-alotteisesti ja lapsetkin viihtyvät isänsä kanssa, mutta silti se on jotenkin paha asia, jos minä haluan päästä jonnekin välillä yksin.

Meillä on kaksi lasta ja kaksoset tulossa ja tämä tilanne sen kun pahenee. En haluaisi erota, mutta en tiedä jaksanko tällaistakaan elämää pitkään.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ihmeessä lisää lapsia, ehkä se parantaa tilanteen taikaiskusta.

Vierailija
2/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaat kotiin lapsenvahdin omien menojesi ajaksi, jos ei mies viitsi vaivautua tai lapset isovanhemmille, jos mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ihmeessä lisää lapsia, ehkä se parantaa tilanteen taikaiskusta.

Vierailija
4/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saavat kahtena iltana viikossa mennä omiin harrastuksiin. Toimisiko teillä vastaava?

Vierailija
5/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, jos meno ei pysyvästi muutu, eroat!

Ihan älytöntä tuhlata ainokaista elämääsi tuollaisessa.

Vierailija
6/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaan ilmoitat että lähdet silloin ja silloin sinne ja sinne.

Vierailija
7/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen mielestään minulle saisi riittää se harrastus kerran viikossa. Jos ja kun olen useammin poissa niin siitä seuraa valitus ja kuulustelu. Olen siis kypsä siihen, että mies saa mennä miten tahtoo, mutta minä en. Välillä tuntuu siltä, että mies ois mustasukkanen, vaikkei hällä siihen aihetta ole, mutta käytös on sitä luokkaa.

Olen välillä pyytänyt lasten kummeja tai jotain ystävää hoitamaan lapsia, jos mies ei ole ollut kotona kun olen käynyt harrastuksessa ym. Siitä mies on pitänyt vielä vähemmän ja nyt on yleensä silon kotona, jos mainitsen meneväni jonnekin, mutta silti aina kaiken muun paitsi harrastuksen jälkeen saan kuulla valitusta ja kertoa pitäis todella tarkkaan mitä olen tehnyt.

ap

palkkaat kotiin lapsenvahdin omien menojesi ajaksi, jos ei mies viitsi vaivautua tai lapset isovanhemmille, jos mahdollista?

Vierailija
8/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauanko ajattelit ap kestää tuollaista? Ehkä kannattaisi peräänkuuluttaa tasa-arvoa; jos ei meno muutu, niin tee valinta, että annat ukolle kenkää. Eihän kukaan nainen nykyaikana alistu tuollaiseen, eihän??!!!!

Ja tosiaan kannattaisi ehkä jättää perhekoko tuohon nykyiseen, koska tilanne tuskin helpottaa lapsikatraan kasvun myötä....

Vierailija
9/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on jo menetetty, sillä ainoa tapa opettaa tuollaista miestä on jättää se. Ehkä ottaa harkiten takaisin ja pitää tiukkaa linjaa sille.

Vierailija
10/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkainen, joa sairaalloisen mustasukkainen, kun kerran vatii ja kyttää, kuulustelee ym. Siitä ei pidemmän päälle seuraa mitään hyvää. Ero on ainut ratkaisu jos miehesi ei suostu terapiaan ym.

En halua pelotella, mutta aikoinaan itselläni oli ihan sama tilanne. Mies käyttäytyi täysin samalla tavalla kuin miehesi. Kun vauva oli 3 viikkoinen, niin mies kävi ensimmäisen kerran käsiksi ja veti turpaan oikein kunnolla. Kuristi, löi, retuutti ja kun löi minut maihin, niin potkaisi päähän, niin että menetin tajuntani. Ja koko tämän ajan puristin vauvaa rintaani vasten ja yritin suojella sitä. En voinut antaa miehelle anteeksi että kävi minuun käsiksi kun pieni, miltei vastasyntynyt oli sylissäni.

Siitä se helvetti repesi ja turpaan tuli viikottain. Lopulta sain asiat hoidettua (uusi asunto uudella paikkakunnalla, muuttoapu,jne.jne.) Ja eräänä päivänä miehen ollessa töissä tyhjensin asunnon ja muutin pois. Tapahtumasta on jo monta vuotta aikaa ja elän onnellista elämää uuden miehen ja lasten kanssa. JA olen siis elänyt tätä "uutta" elämää jo vuosikausia.

Ihminen elää vain kerran ja asiat pitää hoitaa, niin että on onnellinen. Kukaan muu kuin sinä itse ei määrää tekemisistäsi! Muista se!

Tsemppiä ja voimia!

Vierailija
11/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä äitini on elänyt viimeiset 25 vuotta tuohon tyyliin. Mustasukkainen mies joka epäilee kaikkia ylimääräisiä menoja. Itse kyllä menee ja tulee miten lystää, mutta äitini ei saisi käydä kavereidensa kanssa iltaa istumassa tai saunomassa siskollaan. Siitä seuraa aina kauhea riita ja kuulustelu ym... Älä ihmeessä hyväksy tuollaista kohtelua se pahenee mitä pidemmälle annat sen mennä!!!! Pidä pääsi ja ota omaa aikaa silloin kun sitä tarvitset äläkä alennu moiseen. Jaksamista!!!

Vierailija
12/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyisin erittain tiukasti etta mika hanta sinun menoissasi oikein vaivaa, kun vaikuttaa suorastaan mustasukkaiselta. Ja samaan syssyyn voit sanoa, etta sinulla on oikeus ja tarve paasta valilla tuulettumaan ihan yhta paljon kuin hanellakin. Ja jos han ei halua, etta sina alat tivaamaan hanen menojensa joka yksityiskohtaa samalla lailla kuin han, olisi syyta vahan hollentaa ja osoittaa luottamusta sinuun.

Vierailija
13/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin selvisi, että hänellä oli muita suhteita. Ilmeisesti oletti, että näin on minullakin jos päästää menemään vapaasti. Aikuisen ihmisen menemisten kontrollointi ja määräily ei saa käydä päinsä. Tilanteesi kuulostaa ihan sietämättömälle.

Vierailija
14/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta hanella on kotiorja. Jos eivat tieda lupaa ruveta heita valistamaan.

Vierailija
15/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annoin kenkää. Enkä ole katunut. Nyt saan mennä miten haluan kun lapset on isällään ja muutenkin jo isompia.

Hänhän hallitsee sinua. Ei niin voi elää onnellisena.

Eli jos tilanne ei muutu, kenkää persaukselle!

Vierailija
16/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on varmaan että odottamalla ei ole koskaan sinun vuorosi. Ota mallia miehestäsi.

Käytä lastenhoitopalveluita. Jos lähellä ei ole mummeja, kummeja, kavereita niin käytä maksullisia palveluita.

Vierailija
17/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla mies yllattyy yks paiva, kun tulee kotiin ja siella on hoitaja sinun asemesta, kun olet menny vaikka ihan vaan kavelylle...

Vierailija
18/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän miehen ymmärtää, että samalla tavalla sinäkin tarvitset hengähdystaukoja.

Nyt asia reippaasti pöydälle. Minäkin epäilisin, että miehesi on mustasukkainen. Tuo kyseleminen (kuulustelu) viittaa vahvasti siihen suuntaan.

Kävitkö omissa menoissasi ennen lapsia?

Älä nyt luovuta. Tämä on käännekohta teidän liitossanne. Sinulla pitää olla myös oikeus tulla ja mennä, kuten hänelläkin. Jos ei onnistu, niin sitten kai sinun on parempi yksisksesi. Ethän halua, että lapset saavat tällaisen mallin.

Tule kertomaan miten sujuu.

Vierailija
19/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin OLI!

Vierailija
20/34 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin OLI!

ei onneksi ole enää ollut kahdeksaan IHANAAN vuoteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi