Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko sanoa miehellesi, että et halua seksiä, koska miehen

Vierailija
27.05.2010 |

hengitys haisee niin pahalle? Vai keksisitkö muun syyn?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään käy hammaskiven poistossa 2 kertaa vuodessa. Täytyy parisuhteessa kehdata sanoa ne ikävätkin asiat.

Vierailija
2/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen hengityksensä haisee. Voisimme yhdessä siten miettiä, miten torjua tuota pahanhajuista hengitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt halutakaan. Mies luulee tietysti, että en vain halua häntä, eikä se ole ainakaan parempi vaihtoehto. Siltikin mun on vaikea sanoa suoraan mitään tuollaista. -ap

Vierailija
4/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu ihan kiitollinen siipalleni, kun on huomauttanut että taitaa olla jotain hampaan välissä. Mieluiten kuulen tällaiset omalta puolisolta, pitäähän nyt tuollaiset pystyä sanomaan.

Vierailija
5/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengitys haisee niin pahalle? Vai keksisitkö muun syyn?

Vierailija
6/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen puhdas suu ei haise, hänellä ei siis mitään tulehdus ym vaivaa, mut joskus jää ruokaa hampaan vaäliin. Oonkin vaan sanonu, että nyt on kulta sulla jääny pihviä hampaan väliin, huh huh. Ja käyhän fiksu mies suunsa putsaamassa.

Vierailija
7/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen purukalusto on muutenkin aika kaameassa kunnossa, joten hengitys haisee aika useinkin pahalta (varsinkin jos on unohtanut käyttää suuvettä).

Mä vain yritän vältellä suutelua seksin aikana (ei sinällään, että muutenkaan kauheesti tykkäisin pusutella, eikä se johdu miehestä vaan siitä etten oikein pidä suutelusta ylipäänsä. Ja saatte pitää mua outona =D ).

Vierailija
8/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua häiritsee se, että tuttavat, naapurit, sukulaiset ja työkaverit pitävät miestäni haisulina. Mielestäni asiasta sanominen on suorastaan velvollisuus - eihän siitä muut voi sanoa kuin juuri kumppani. Ettekö itse haluaisi tietää, jos henkenne haisisi.

Vierailija
9/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten pitää vain kärsiä hiljaa. Ongelma ei ilmeisesti ole vielä tarpeeksi suuri, kun katsot hiljaa pysymisen olevan parempi ratkaisu.

Vierailija
10/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se seksiä estäisi, ei vain sillä kertaa pussailtaisi. Doggy onnistuu vaikka henki haisisi molemmilla. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi