Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko naimisissa oleva on oikeasti yh ja mies on vain yksi ruokittava ja huolehdittava lisää?

Vierailija
27.05.2010 |

Tunnustatko olevasi puolisosi huoltaja tai äiti ennemmin kuin vaimo tai rakastaja?

Onko mies pyyhkinyt kätensä kaikesta kotiin liittyvästä vain koska käy töissä? Ei väliä vaikka itse kävisit töissä tai olisit kotiäiti vastuu lapsista on yksin sinun?

Tervetuloa kerhoon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin potkaisen turhakkeen pihalle.

Vierailija
2/3 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin osittain. Mies ei hoida kotitöitä lainkaan, ehkä joskus jos oikein pyydän, tyhjentää astianpesukoneen mutta ei sitten esim. saa täytettyä sitä. Edes lautasta pöydältä ei saa koneeseen ja sitten ihmettelee, kun nalkutan...

Mutta toisaalta kyllä hoitaa lapsia sitten vapaa-aikanaan ihan kiitettävästi. Vie uimaan ja ulos leikkeihin. Talvella luistelemaan, nyt kesällä ihan vaan pihalla puuhastelemaan. Mutta kaikki vastuu lasten harrastuksista, menoista, ruoista, vaatteista yms. on kyllä minulla.

Ja vielä - vaikka mies ei tee kotitöitä, tekee kyllä ns. ulkotyöt (ruohonleikkuu, lumien luonti, vaihtaa lamput ja sulakkeet, huoltaa autot, vaihtaa renkaat). Eli meillä on tämä perinteinen työnjako, koska näitä miesten hommia on vain silloin tällöin ja kotiäitinä (vanhempainvapaalla) minun on tietenkin helpompi hoitaa kaikki päivittäiset asiat. Ongelmana on vain se, että aina kun olen ollut lasten välissä töissä, olen silti hoitanut edelleen kaikki kotityöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.... mitäs menit saamattoman vätyksen kanssa naimisiin. Oletko kenties kateellinen YH äideille joiden ei tarvitse ruikuttaa moisista asioista.

Ota ero ja liity kerhoon, Wannabe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan