Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jatkuva väsymys ja raskaus

Vierailija
06.06.2010 |

Onko muilla ollut väsymystä koko raskauden aikana? Tuntuu siltä etten ole montaakaan päivää ollut virkeänä. :( Jaksaminen on sitten ihan niin ja näin. Päikkärit pitää nukkua joka päivä.

Rv 29 on meneillään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kummatkin raskaudet olleet tuollaisia. Hemoglobiini on pysyvästi alhaalla, hyvä kun saadaan hoitotoimenpiteillä sataan nostettua nippanappa. Maha painaa keuhkoja, ei meinaa päästä eteenpäin hengästymättä. Olo helpottuu nopeasti heti synnytyksen jälkeen.

Minulla myös päänsärky ja pahoinvointi riesana koko raskauden. Ei siis kovin hehkeä olo.

Vierailija
2/5 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei kyllä hemoglobiinissa edes ole vikaa.. olen vaan ihan rättipoikki. maha painaa täälläkin keuhkoja,ja hengästyn helposti. pitkiä matkoja en tosiaan jaksa kävellä,ja muutenkin voisin vaan nukkua ja maata kokoajan.. .:o onneks ei enää montaa viikkoa !

rv.32+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kaikissa kolmessa raskaudessa noin, gynen mukaan kuuluu raskauteen. Tietysti jos hemppa on matala, rautaa syömällä voi saada "lisäenergiaa".

Vierailija
4/5 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautaa ei oo tarvinut ikinä syödä. Silti aamusta iltaan ei pysy hereillä millään, eli päikyt joka päivä ja yöllä 14 tuntia unta kuuppaan. Ja sellaista alusta loppuun, ei mitään virkeitä päiviä välissä.

Mutta ei hätää, raskaus loppuu jossain vaiheessa takuuvarmasti. Sitten saat taas elämäsi takaisin.

Vierailija
5/5 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne!

Minä jo ajattelin että kaikki ei ole hyvin, ei ole todellakaan hehkeä olo vaan rätti väsynyt aamusta iltaan.

Hemoglobiini ei ole matala vaan ihan hyvä, ettei johdu sitten siitäkään tämä väsymystila.

No täytyy sitten vain olla väsynyt kun ei mikään muukaan tunnu auttavan.