Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

siis tajuan suunnilleen sanat mutta en merkitystä, on jäänyt aina vaivaamaan! aukaiskaa vähän mulle, please!

Sivut

Kommentit (26)

no eipä oo näköjään muillekaan auennut, en siis olekaan "tyhmä", jee!

T: ap

(kyseessä kuitenkin biisi jonka KAIKKI oikeesti tietää ja laulaa baarissa mukana, hassua ettei kukaan ymmärrä mitä laulaa!!!!!)

Alussa ajattelen, että se nainen on jokin mustaleski tai narsisti tai muuten vain huumaava - ja laulaja tietää, että on paras pitää näpit irti.

Sitten jossain vaiheessa hän laulaa, että I wanna hurt you jne.

Eli ehkä se mies onkin se myrkyllinen?

Lainaus:

Alussa ajattelen, että se nainen on jokin mustaleski tai narsisti tai muuten vain huumaava - ja laulaja tietää, että on paras pitää näpit irti.

Ei vaan lähinnä mies haluaa eroon tästä naisesta,tai haluaisi vastustaa houkutusta ja tuntee siksi halua tuhota naisen, tai kyse lienee hänen omista haluistaan, ne tämä kertoja haluaa tuhota. Sitten taas tulee se piru olkapäälle, ei pysty vastustamaan naista, vaikka haluaisi.

tai sanoisinko renttuun. miehessä vaan oli sitä jotakin ja seksi taivaallista. se mies kiusasi mua, tiesi, että olin ihastunut. poison oli niin meidän kipale, muistoja tulee vieläkin mieleen kun biisin kuulee radiosta. silloin sanat kolahti, kertoi niin meistä.

jos osaat sanat suomeksi, niin miten et muka tajua biisin sisältöä??

I wanna hurt just to hear you screaming my name, että nainen on kylmä (kuten siellä alussa sanottiinkin), ja siis mies haluaisi vaikka satuttamalla saada naisen huomion. Niih. Ristiriitainen riippuvuus-, viha-rakkaus-suhde. Ihmettelen myös samaa kuin edellinen, että onkohan joku biisi jonka sisältö avautuu aloittajalle, jos tämä ei :D. Harvinaisen simppeli minusta tämä kuitenkin ;).

Tiedätkö sanonnan "houkuttelee kuin hehkulamppu koita"?

Sama periaate tuolla kappaleella: Mies on "rakastunut" sellaiseen naiseen, joka kiehtoo ja viettelee ja samalla mies tietää että se nainen on vain sydäntensärkijä ja tekee pahaa miehelle.

I wanna hurt you just to hear you screaming my name.

Tuota kohtaa nyt pitää tulkita sen säkeen mukaan.

" Your mouth so hot

Your web I'm caught

Your skin so wet

Black lace on sweat

I hear you calling and it's needles and pins (and pins)

I wanna hurt you just to hear you screaming my name"

Koko tuo kohtahan on seksiä. Eli se nimen huutaminen on sitä egon pönkitystä.

Jarza

Vierailija kirjoitti:
Lainaus:

Ei vaan lähinnä mies haluaa eroon tästä naisesta,tai haluaisi vastustaa houkutusta ja tuntee siksi halua tuhota naisen, tai kyse lienee hänen omista haluistaan, ne tämä kertoja haluaa tuhota. Sitten taas tulee se piru olkapäälle, ei pysty vastustamaan naista, vaikka haluaisi.

Vierailija

Ja sitten tulee Antti Tuisku. Huomatkaa nerokkaat sanat, jotka on selvästi yli 9-vuotiaan käsialaa:

Tosi kiva maksaa tellit, lellit sähkö, puhelin, puurot, vellit vuokra, mätkyt, netti, velat verot, korot, korkojen korot

Taas mennään rahan takii Ei rakkaudest lajii vaan rahan takii On saatava lapsille gore-texii Sillä kadut on märkii ja sohojosii

Taas mennään rahan takii Mä pyöritän peppuu rahan takii Et pääsisin lomalle beibeni kanssa Ja hotellihuoneessa peuhattaisiin

Suomessa on oikeesti vaa liia pimmeetä Koita vaa ite tanssii loskan keskellä

Oijoijoijoi Elämä on julmaa Mun on pakko twerkkaa Että saisin fyrkkaa (x2)

Joten ylös ja duuniin rahan takii Taas mennään rahan takii Kello on melkeen 7.45

Oijoijoijoi Elämä on julmaa Mun on pakko twerkkaa Että saisin fyrkkaa

Tosi kiva lähtee töihi Ku ulukona on nii pimmeetä Tosi kiva lähtee töistä Ku ulukona on nii pimeetä

Taas mennään rahan takii Ei sydämen halust vaa rahan takii Tää elämä on iso valintatalo Ja kaikessa on hintalappunen kii

Taas mennään rahan takii Oi jospa nyt olisi paljon manii Jossakin biitsillä kaukana täältä Me mojitot kädessä relattaisiin

Suomessa on oikeesti vaa liia pimmeetä Koita vaa ite tanssii loskan keskellä

Joten ylös ja duuniin rahan takii Taas mennään rahan takii Kello on melkeen 7.45

Tosi kiva maksaa joogat, hot-joogat Jumpat, pumpit ja zumbat Kaverin kavereidenkin skumpat Kebabit, taksit, krapulalimpat

Tosi kiva maksaa tellit, lellit sähkö, puhelin, puurot, vellit vuokra, mätkyt, netti, velat verot, korot, korkojen korot

Tosi kiva maksaa verot, korot Korkojen korot, korkojen korot

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat