Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako ostaa ABC Rodeo -yhdistelmävaunut?!! ev

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään ole yhtä laadukkaat ja kestävät, yksityiskohdiltaan monipuoliset kuin kalliimmat mallit.

Mutta kestää tarvittavan ajan ja on ihan hyvät. Kivan näköisetkin.

Vierailija
2/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kakkosrattaiksi meille sellaiset kun oliva vähän pienemmän kokoiset kuin yhdistelmät. vauvalla oli hyvä tila nukkua kopassa ja hyvää ko. rattaissa on mielestäni myös sen monikäytöisyys. ELi se koppa ihan pienelle vauvalle, sitten se ratasosa sen jälkeen, voi käyttää kumminpäin vain siinä rungossa ja ostin lisävarusteena vielä kaukaloon kiinnikkeet, jotta saan turvakaukalon myös kiinni runkoon. Menevät tosi näppärästi kun on noi kolme pyörää mutta ovat silti tukevat. Tavarakorin koko on myös reilu. Mä voisin kyllä luopua omistani, eli jos kiinnostaa, niin mulla on aika vähän käytetyt ja lähes uudenveroiset mustalla 3-pyörärungolla ja punaisella kopalla. Ratasosa on mustapunainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kakkosrattaiksi meille sellaiset kun oliva vähän pienemmän kokoiset kuin yhdistelmät. vauvalla oli hyvä tila nukkua kopassa ja hyvää ko. rattaissa on mielestäni myös sen monikäytöisyys. ELi se koppa ihan pienelle vauvalle, sitten se ratasosa sen jälkeen, voi käyttää kumminpäin vain siinä rungossa ja ostin lisävarusteena vielä kaukaloon kiinnikkeet, jotta saan turvakaukalon myös kiinni runkoon. Menevät tosi näppärästi kun on noi kolme pyörää mutta ovat silti tukevat. Tavarakorin koko on myös reilu. Mä voisin kyllä luopua omistani, eli jos kiinnostaa, niin mulla on aika vähän käytetyt ja lähes uudenveroiset mustalla 3-pyörärungolla ja punaisella kopalla. Ratasosa on mustapunainen.

jos hinnasta päästään sopuun ;) mistä päin olet? Itseasiassa olen ehkä näissä asioissa vähän aikasessa liikkeellä, laskettu aikani on vasta marraskuun alussa :D

Vierailija
4/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistelmät. Hyvin kestivät kahdella lapsella ja myin vielä eteenpäinkin. Minusta ABC:llä on hyvä hintalaatu-suhde ja ne on kivan näköisiä.

Vierailija
5/9 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaloista käy erillisten adapterejen kanssa ainakin Abc Rider- , Maxi-Cosi Cabrio- ja Britax Baby Safe- kaukalot. Lisää löytyy tietoa ainakin www.baby1.fi sivulta, kun etsii ensin ABC Rodeo-rattaat.

Vierailija
6/9 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan tätä ketjua,kun ajatltu hankkia kolmannelle muksulle sitten tälläiset ihanuudet...:) mitenkäs pitkä on tuo kokoonpano sieltä etupyörästä takapyöriin normaalitilassa,eli ei kasaantaitettuna...? onko se tuon 89cm?

Vierailija
7/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meiltä löytyisi beigen väriset kyseiset rattaat vauvakoppa + ratasosa + turvaistuin. Ja Helsingissä asustellaan. ja takuutakin on vielä melkein vuosi jäljellä

kyselyt voi laittaa jenni.m.nieminen@gmail.com

Vierailija
8/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok vaunut, ei valittamista.

Vierailija
9/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi tietää, minkä merkkisen kaukalon olet niihin kiinnittänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi