Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko värjännyt itse silmäripsiäsi?

Vierailija
27.05.2010 |

Täytyykö vielä laittaa ripsiväriä lisäksi esim. jos on joku meno? Mites värivoiteen ja puuteri laitto onnistuu, eikö ne peitä väriä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä värjäyttämistä jossain liikkeessä, sitä on tosi vaikea saada kunnolla itse laitettua. Ja sitten joudut käytännössä olemaan toinen silmä kiinni kymmenen minuuttia kerrallaan... Eikä ole kovin kallista ammattilaisellakaan. Laitan ripsiväriä jos on joku meno, mutta näyttää kyllä kivalta ja huolitellulta ilmankin. Eikä ne puuterit ja muut niihin ripsiin kiinni jää. :)

Vierailija
2/4 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä silmiä kiinni - kun on taitava värin levityksessä, se ei ole tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse laitetun värin pysyvyydessä.

Minä olen aina värjännyt itse kesäisin ripset + kulmat. Minä en pidä silmiä kiinni - kun on taitava värin levityksessä, se ei ole tarpeen.

Vierailija
4/4 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin laitan värin vaikuttamaan ripsiin ja sitten kulmiin kun saa olla vähemmän aikaa niissä. Saa olla tosi tarkkana ettei väriä mene silmiin koska kirvelee sairaasti!!!

Käytän vielä lisäksi ripsaria mutta värjäyksen jälkeen ei tarvitse olla niin tarkka onko väriä joka paikassa kun pohja on jo musta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme