Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mulle käy aina näin - ei tarpeeksi rakkautta

Vierailija
27.05.2010 |

Miksi kaikki muut löytää aviomiehen ja mä ainoastaan poikaystäviä?

A i n a käy näin

Tapaan miehen, johon voisin ihastua -> rakastun enemmän kuin mies minuun -> petyn kun en saa toivomaani huomiota ja rakkautta -> joudun jättämään miehen -> etsintä alkaa alusta

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan -> rakastun -> jätän

Ja loppukysymys: miksi olen aina yksin? En tiedä, Sherlock.

Vierailija
2/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan -> rakastun -> jätän

Ja loppukysymys: miksi olen aina yksin? En tiedä, Sherlock.

Tärkein oli tämä:

en saa toivomaani huomiota ja rakkautta = en saa aviomiestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi, niin pääset naimisiin. Älä jätä sitä. Helppoa.

Vierailija
4/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla sinulla on aviomies.

Vierailija
5/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostat siinä, että tahdot jakamatonta huomiota ja rakkautta, ja että se on tärkein ehti suhteellesi.

Vierailija
6/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naimisiinmeno ole se ratkaisu vaan se on päämäärä johon päästään vasta kun ongelma on ratkaistu. Ensin pitäis päästä siihen vaiheeseen et kumpiki rakastaa ja osottaa rakkautta yhtä paljon, sitten vasta voi ajatella että vois viettää loppuelämän yhdessä.

Eikö se näin ole?

Vierailija
7/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista huomiota haluat? Sellaista että toinen kävelee kuin koira sun perässä ja tottelee jokaista oikkuasi? Mitä rakkaus on?

Romanttinen rakkaus on ihanaa, mutta kestävää se ei ole, kun ensi hullaannus menee ohi. You need to make love to his brains - not only to him.

Vierailija
8/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naimisiinmeno ole se ratkaisu vaan se on päämäärä johon päästään vasta kun ongelma on ratkaistu. Ensin pitäis päästä siihen vaiheeseen et kumpiki rakastaa ja osottaa rakkautta yhtä paljon, sitten vasta voi ajatella että vois viettää loppuelämän yhdessä. Eikö se näin ole?

Koska miehen pitää rakastaa minua ja palvoa minua. Jos mies on muuten sopiva niin menen naimisiin. En tarvitse välttämättä miljoonia enkä kokoaikaista glamour-elämää.

Vierailija
9/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta etsiminen.

Tosi klisee, mutta niin mulle kävi: lopetin miehen ETSIMISEN johon kuului mm.

- piti katsoa jokaista kakslahkeista 'sillä silmällä'

- mallata sen sukunimiä etunimen kanssa

- keksiä sääntöjä joiden mukaan suhteen pitää edetä

Löysin itselleni elämän (ok, aluksi ihan vaan mielenkiintoisen harrastuksen). Ja kas vaan, löytyi samanhenkinen ystävä, ja hups, se olikin menoa.

Mitä tuohon jättämseen tulee, niin on sekin käynyt pari kertaa mielessä. Mutta kun laskee kymmeneen ja rauhoittuu, niin huomaa että elämä on oikeastaan aika yksinkertaista ja monesta asiasta pääsee yli. Kuten siitä, että hän tyhjentää taskunsa keittiön pöydälle, jättää pyyhkeen lattialle ja auton penkki on hänen jälkiltään tuupattu ääriasentoon.

Suhteen alinomainen analysoiminen ja pohtiminen on myös aika turhaa. Et ole kohdannut sitä oikeaa, jos aloitat: Heikki on hyvä mies, mutta...

Kun voit sanoa: Heikki on hyvä mies, vaikka... olet jäljillä! Silloin Heikistä kannattaa pitää kiinni!

Vierailija
10/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha-haa, ehdin jo vastata ennen tuota kommenttia!

Vierailija
11/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naimisiinmeno ole se ratkaisu vaan se on päämäärä johon päästään vasta kun ongelma on ratkaistu. Ensin pitäis päästä siihen vaiheeseen et kumpiki rakastaa ja osottaa rakkautta yhtä paljon, sitten vasta voi ajatella että vois viettää loppuelämän yhdessä. Eikö se näin ole?

Koska miehen pitää rakastaa minua ja palvoa minua. Jos mies on muuten sopiva niin menen naimisiin. En tarvitse välttämättä miljoonia enkä kokoaikaista glamour-elämää.

toi yllä oleva ei sit ollu ap:n kommentti

en ole mikään prinsessa jota pitää palvoa. Mutta on mulla aika paljon odotuksia miten miehen pitäis toimia ja sanoa jos se on rakastunut niinkun minä. Jotenkin mun rakkaus muuttuu ehdolliseksi niin että jos en saa tarpeeksi, en enää halua jatkaa. Kunpa vois vaan rakastaa ilman että odottais mitään. Mutta sit sellasille naisille jotka ei tajua erota sanotaan että jätä se sika.

Vierailija
12/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tunne on vaan se, mikä ratkaisee.

Jos ei tunnu hyvältä, ei hän ole se oikea. oikea ihminen sanoo oikeat asiat, vaikka (aiempien periaatteiden mukaan sanoisikin aivan väärät) .. kiteytettynä vielä: Ei se mitä sanotaan vaan miten.

Vierailija
13/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- keksiä sääntöjä joiden mukaan suhteen pitää edetä

mutta eteneekö se jos ei sitä vie eteen päin

Vierailija
14/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on mulla aika paljon odotuksia miten miehen pitäis toimia ja sanoa jos se on rakastunut niinkun minä.

Vierailija
15/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on mulla aika paljon odotuksia miten miehen pitäis toimia ja sanoa jos se on rakastunut niinkun minä.

Eikö kellä tahansa naisella ole odotuksia? Eikä mun odotukset ole mitenkää kohtuuttomia. En ymmärrä mikä minut erottaa niistä joiden suhde menee eteen päin. Sen verran ymmärrän että joku tässä mun kuviossa ei toimi koska on jo monennes poikaystävä menossa. Ei muiden tarvii kokeilla niin monta kertaa onnea ennen kun löytyy se oikea.

ap

Vierailija
16/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaalysoidaan onko ne realistisia.

Vierailija
17/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuon suhteen miten osoittaa rakkautta

- Mies haluaa viettää aikaa mun kanssa

- ja on valmis välillä luopumaan omasta ajastaan/ suunnitelmistaan koska haluaa viettää aikaa mun kanssa mielummin kuin harrastuksissa

- Mies haluaa tehdä samoja asioita mitä mä haluan ja vaikkei haluais tekee niitä siksi että on rakastunut

- Mies kertoo sanoin ja kukkasin että rakastaa

- Mies järjestää pieniä yllätyksiä ja miettii miten vois ilahduttaa mua

- Mies ajattelee ja puhuu tulevaisuudesta mun kanssa, puhuu me-muodossa

Vierailija
18/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellä tahansa naisella ole odotuksia? Eikä mun odotukset ole mitenkää kohtuuttomia. En ymmärrä mikä minut erottaa niistä joiden suhde menee eteen päin. Sen verran ymmärrän että joku tässä mun kuviossa ei toimi koska on jo monennes poikaystävä menossa. Ei muiden tarvii kokeilla niin monta kertaa onnea ennen kun löytyy se oikea.

ap

Jos ei ole odotuksia, se on elämänkokemuksen puutetta. Välttäisin sellaista ihmistä joka ei tiedä mitä etsii kumppanissa.

Teet aivan oikein kun jätät sellaiset miehet joiden kanssa et ole onnellinen. Kyllä monet muutkin seurustelevat monta suhdetta ennen kuin vakiintuvat. Elät aivan normaalia elämää. (Olisinpa itsekin jättänyt aikanaan nopeammin.)

Onko perusongelma siis se, etteivät miehet tunnu rakastavan sinua tarpeeksi? Siihen en osaa sanoa paljon. Oma kokemukseni on ollut, että rakkautta sinänsä löytyy hemmoista ihan kivasti, mutta sellaista ihmistä piti jonkin aikaa huhuilla jonka kanssa voi oikeasti jakaa elämänsä. Siinä asiassa pitääkin olla kriittinen. Luojan kiitos olin.

Vierailija
19/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mies haluaa viettää aikaa mun kanssa

kohtuullista

- ja on valmis välillä luopumaan omasta ajastaan/ suunnitelmistaan koska haluaa viettää aikaa mun kanssa mielummin kuin harrastuksissa

kohtuullista, paino sanalla välillä

- Mies haluaa tehdä samoja asioita mitä mä haluan ja vaikkei haluais tekee niitä siksi että on rakastunut

kohtuutonta

- Mies kertoo sanoin ja kukkasin että rakastaa

liika on aina liikaa

- Mies järjestää pieniä yllätyksiä ja miettii miten vois ilahduttaa mua

unohda poikaystävän hankkiminen ja palkkaa ohjelmatoimisto

- Mies ajattelee ja puhuu tulevaisuudesta mun kanssa, puhuu me-muodossa

kohtuullista kun tietty vaihe on ylitetty

Oletko muuten itse valmis samaan?

Vierailija
20/20 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten itse valmis samaan?

No olen valmis antamaan aikaa ja huomiota. Olen vaativa itseäni kohtaan joten en kyllä mä yleensä kaikissa asioissa olen myös itse valmis samaan. Mutta pienet yllärit yms on sellainen juttu mitä kuuluu miehelle, erityishuomioida (välillä) naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän