Olen se 2.nainen, haluatko kysyä jotain
Kommentit (26)
miehen, jolla on pieniä lapsia ja sotkeutua perheeseen? Eikö löytyisi muita vaihtoehtoja?
Kertooko mies sulle perheestään, vaimostaan?
Olimme samassa työpaikassa, mies lähestyi minua.
Ei kerro avovaimostaan, enkä halua kuullakaan.
Ei ole helppoa löytää ihmistä joka näkee sen millainen todella olet.
ja olen se ykkönen, jättää avovaimonsa.
Olleet yhdessä 10v, ei alussakaan rakastuneita. Oli vain "joku" jonka kanssa elää.
Me olemme rakastuneita.
Heillä yhteinen talo, myynti ja omaisuuden jako kestää, sitten muutamme yhteen.
ja olen se ykkönen, jättää avovaimonsa. Olleet yhdessä 10v, ei alussakaan rakastuneita. Oli vain "joku" jonka kanssa elää. Me olemme rakastuneita. Heillä yhteinen talo, myynti ja omaisuuden jako kestää, sitten muutamme yhteen.
Näitä juttuja on vain nähty niin monta....aina se ei mene noin.
Been there, done that.
Jos tässä maailmassa jostain voi olla varma, omista tunteistaan.
En pode huonoa omaatuntoa, minä en ole kenenkään välejä rikkonut. Ne olivat jo huonot minun tullessa kuvioihin.
että olet mukana toisten parisuhteessa? Etkö voisi odottaa, että mies on vapaa?
mutta en tule pettymään.
Odotan innolla tulevaisuutta. Olen 27, mies 42v.
Haluan lapsia hänen kanssa. On paljon mitä odottaa.
ja nukun yöni hyvin.
Olen vapaa tekemään mitä haluan.
Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi jahkailuun, kun tietää mitä haluaa.
ja olen se ykkönen, jättää avovaimonsa. Olleet yhdessä 10v, ei alussakaan rakastuneita. Oli vain "joku" jonka kanssa elää. Me olemme rakastuneita. Heillä yhteinen talo, myynti ja omaisuuden jako kestää, sitten muutamme yhteen.
Että oikein suunnitelman olet tehnyt yhteisen tulevaiduuden eteen :DDD
Et ole ainoa, tuon kuvitelman kanssa.
En pode huonoa omaatuntoa, minä en ole kenenkään välejä rikkonut. Ne olivat jo huonot minun tullessa kuvioihin.
Halveksin sinua todella. Ikinä en haluaisi sotkeutua tuollaiseen kuvioon, jossa yhtä ihmistä satutetaan äärettömän paljon. Toivottavasti sinullekin käy niin, ehkä sitten opit.
Olet aika sinisilmäinen. Jos mies pettää juuri tällä hetkellä naistaan, niin miksi luulet että hän ei pettäisi sinua samalla tavalla? Ja mistä tiedät että mies ei lirkuttele näitä samoja sulosäveliä kotona vaimon korvaan häntä rakastellessaan, samalla tavoin kuin sinun korvaasi? Ethän sinä kärpäsenä katossa ole ja kuulet vain sen "totuuden" mitä mies sinulle kertoo.
Miksi luulet olevasi niin paljon parempi kuin tämä nykyinen nainen, että et kuvittele itse joutuvasi petetyksi?
Edestäsi löydät
minä en ole tehnyt suunnitelmaa, vaan me ollaan tehty yhdessä.
Avovaimo pihtaa seksiä, kiristää sillä miestä.
Onneksi miehellä 3-vuorotyö, helppo nähdä ja viettää aikaa yhdessä.
Ap kusettaa teitä :) Ei oikesti kukaan ole noin sinisilmäinen.
miten sen nyt nätisti sanoisin, hän on ruma. Silmälasit,luiseva, ei viehättävä.
Itse olen nuori, nätti, sporttinen, hauska eli varmastikin "parempi" kuin nykyinen monellakin mittapuulla.
toivottavasti mies ei tee samaa temppua sinulle.
miten sen nyt nätisti sanoisin, hän on ruma. Silmälasit,luiseva, ei viehättävä.
Itse olen nuori, nätti, sporttinen, hauska eli varmastikin "parempi" kuin nykyinen monellakin mittapuulla.
pitäisi alkaa olla miehen kanssa, sinä peräännyt ja haluatkin jatkaa vapaata sinkkuelämää. Sitten etsit toisen narrattavan?
Et kertoisi mitään uutta.