Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen, että mieheni pettää...

Vierailija
27.05.2010 |

mutta kuinka saada varmistus? Olen suoraan kysynyt, mutta kieltää. Eli nyt tarvitsen ideoita asian selvittämiseen, ilman, että tarvitsee tehdä laittomuuksia/moraalittomuuksia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte vaikka parin kerran varjostamisesta. Ei maksa hirveitä ja saat jonkinlaisen varmuuden. Suosittelen.

Vierailija
22/24 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katsoin vain että kuinka halvatun nopeasti pomppaat siitä sohvan nurkasta kännylle kun viesti tulee. Minähän se täällä viestittelen, keneksi luulit?

Tai jotain vastaavaa.

tai laitat viestin, että mikä siinä kännyssä niin kiinnostaa että pitää heti juosta sitä räpläämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tuollaista olin ajatellut tehdä...

Niin ja tosiaan sillon kun kysyin mieheltä asiasta, oli vastaus "mistä vitusta sä tällasta kehittelet?". Ja sitten vastauksen jälkeen "väitätkö sä mua valehtelijaksi, häh?"

22:lla muuten oiva idea... sitä voi käyttää sitten kun haluaa vihdoin nostaa kissan lopullisesti pöydälle

Kiitos taas vastauksista!

-ap

Vierailija
24/24 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saa muutamalla eurolla. Laita miehelles siitä vaikka vessassa tai makkarissa salaa tekstari, että "Kulta, tää on mun varanumero. Voit tekstaa aina tähän." Kato sen ilmettä kun lukee sen, ja katot myöhemmin illalla että mitä on vastannu, jos on vastannu. Muista pitää se varakänny äänettömällä, ettei kuule jos tekstaa tai soittaa sulle.

Jos mies ihmettelee vaan että mikä tää nyt oikeen on, sanot että varmaan väärä numero, jos sillä ei oo muita naisia, jotka sanoo sitä kullaks, VAI ONKO? Siitä saat hyvän syyn olla vähän että mikäs tää juttu nyt oikeen on. Että onko sulla tosiaan jotain naisia?! Että nyt olis kyl aika kertoa jos on toisia naisia, suhde ei toimi valehtelulla.

Käytä sitten saldo loppuun vaikka kavereilles soittamalla, ja heitä sim-kortti roskiin.