MIKESEI SAA VÄRJÄTÄ hiuksia odotus/imetysaikana?
Kommentit (10)
Toisilla hormonaalisista syistä vain väri ei pysy hiuksissa hyvin odotus/imetysaikana...mitään "lääketieteellistä" estettä ei todellakaan ole tuohon asiaan.
tummat hiusvärit ovat karsinogeenisia. Siksi usein suositellaan, ettei tummia hiusvärejä laitettaisi päänahalle ensimmäisen kolmen raskauskuukauden aikana.
lisää myrkkyjä elimistöösi edes silloinkaan kun et ole raskaana?
Esimerkiksi HUSin mukaan voi ihan hyvin värjätä
http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,548,644,3818,3437,6169
Ja jos esittää totena jonkun ristiriitaisen väitteen, niin lähdetietoja kiitos.
Tällä hetkellä tutkitaan hiusväriaineiden yhteyttä rintasyöpään.
Tutkimuskaavake lähetetty Suomessa sadoille, ellei tuhannelle rintasyöpään sairastuneelle. En jaksa kaivaa lähdetietoja. Niitä haluava kaivakoon ne netistä itse.
Ystäväni on sairastaa rintasyöpää ja hänen kauttaan kuulin.
on niin täynnä raskasmetalleja ja kemikaaleja ihan ilman värjäämistäkin joten se tuskin yksistään aiheuttaa syöpää. Me truutataan joka päivä kehomme pullolleen jos mitä tököttejä siihen sekaan vielä ruuasta ja ympäristöstä saadut myrkyt. Suoranainen ihme jos syöpää ei jossain elämänvaiheessa saa.
Minä värjäsin ihan normaalisti 4-6 viikon välein myös raskausaikana.
Voi olla että on vaaratonta, voi olla että pitkällä tähtäimellä löytyy joku selvä yhteys johonkin sairauteen tai voi olla ettei täyttä varmuutta ikinä saada.
niin tuskin niiden kaytto olis suositeltavaa muullonkaan kuin raskaana ???
on niin täynnä raskasmetalleja ja kemikaaleja ihan ilman värjäämistäkin joten se tuskin yksistään aiheuttaa syöpää. Me truutataan joka päivä kehomme pullolleen jos mitä tököttejä siihen sekaan vielä ruuasta ja ympäristöstä saadut myrkyt. Suoranainen ihme jos syöpää ei jossain elämänvaiheessa saa.
Minä värjäsin ihan normaalisti 4-6 viikon välein myös raskausaikana.
joillakuilla on vain tulos ollut kehnompi kuin ei-raskaana ollessa.