Mies nukkuu ilman housuja
Nyt sen tiedän, ei se ole sitä varten että kulli kaipaa hoitoa vaan koska melkein joka yö kulli seisoo jonkin aikaa kivenkovana. On kuulemma noloa kun herää housujen puristaessa täydessä panokunossa olevaa kullia. Olen huomannut mieheni nukkuvan sikeästi ja kulli on jäykkänä miehen muistamatta aamulla unistaan mitään.
Kommentit (12)
että antaisi miehen jatkaa sikeitä unia. En saisi kyllä itse nukuttua. Ei ap.
aika vähänpä tiedät miehen fysiologiasta.
Penis erektoituu yön aikana 2-3 kertaa, tilanteeseen ei liity välttämättä mitään eroottistaunta tai muutakaan. Aamuerektiot kuuluvat samaan sarjaan. Elimistö siis pyrkii toimittamaan hapekasta verta paisuvaiskudokselle, jotta kalu olisi toimintakuntoinen silloin kun sitä oikeasti tarvitaan.
Kun miehellä lakkaa aamuerektiot, niin muutkin erektiohäiriöt alkavat olla melko lähettyvillä.
Toki puristavat kalsarit voivat johtaa märkään uneen peniksen saadessa stimulaatiota erektiossa ollessaan.
Sellainen asia, että alunperin yhdyntää harrastettiin siksi, että pyrittiin lisääntymään.
Eli muistutuksena tämä vain kaikille - en yhtään ihmettele vaikka meillä olisi kokonainen teiniarmeija tuolla, joille tämä "sivuseikka" ei ole vielä valjennut...
Toinen mies
Kirjoittaja ei ollut muuten mies ;D
Harvinaisen valveutunut naiseksi. Oikeasti kiinnostunut asioista, syy-seuraus suhteista ja seksuaalisuudesta kokonaisuutena :)
Minä en saa pitää pöksyjä (tai pitää olla hyvä syy).
Vaimo haluaa aina alastoman viereensä. Ei hänkään pidä mitään paitsi kuukautisten aikana pikkareita.
se vain tuntuu parhaalta. on mukava painautua toisen ihoon kiinni. lisäksi harrastamme seksiä lähes joka ilta tai aamu, mitäpä sitä sen takia pukeutumaan.
Itse runkkaan joka ikinen ilta ja aamu ja oikeastaan jos hyvä päivä on, niin iltapäivälläkin yhdessä isäni kanssa. :3
Ne, joilla on pillu, tuo reikien reikä, eivät voi tajuta, että miehen pallit tarvitsevat viileää, hapekasta ilmaa ympärilleen. Kun mies köllähtää sänkyyn mahansa viereen ja naisensa kuumaa perää vasten, niin lämpötila haaroissa nousee oitis tropiikin lukemiin.
Jos mies tällöin pukeutuu vielä housuihin, niin tietäähän sen, millaisessa kuumuudessa munat joutuvat silloin lillumaan. Siinä siittiöitä huutavat hoisiannaa ja lastenteko on haavetta vain.
Toista se on, kun alaston mies painautuu naisensa perää vasten. Pallit saava vapaasti muljahdella ihannelämpötilassa ja kulli ottaa tuntumaa kiihottavaan naisen peräsimeen. Ei aikaakaan, niin nainen alkaa kerjätä munaa ja mies saa siittää ruiskauttamalla lorauksen iloisen elinvoimaisia siittiöitä naisen vaginaan.
Juurikin noin. Kalu ja pussit tarvitsee viileää ilmaa. Ahistaa, jos laittaa housut jalkaan. Allekirjoitan myös tuon tuntuman perää vasten. Oma vaimonikin ottaa välillä tuntumaa minun kalustani ja palleistani ja tunnustelee mitenkä on täynnä ja kuinka herkästi reagoi kosketuksiin. Siitä hän näkee milloin mies pitää taas päästää paineistaan. Vaimokin kiinnostuu, jos kalu alkaa herkästi turvota.
Alasti nukkumisessa on houkutuksensa..
Nukun aina alasti, jollen sitten ole jossain kyläilemässä tai esim. retkeillessä ole liian kylmää. Kumppani taas nukkuu teepaidassa, koska on palelevampaa tyyppiä:)
Siis mikä tässä on nyt ongelma?