Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva itkuisena koko ajan...

Vierailija
27.05.2010 |

Meidän 1,5-kuinen vauva tuntuu olevan sellainen perusitkuinen tapaus. Vatsaansa varmaan valittelee, mutta tuntuu, että välissä pitää ihan muodon vuoksikin itkeä. Jos on hyvä hetki ja naurattaa kovasti ja on seurustelut kiihkeimmillään, niin silti pitään väliin vähän itkaista. Mistähän johtuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ollut kahdella lapsella aivan selkeä korvatulehduksen merkki. Ei nuhaa, ei yskää, ei kuumetta mutta itkuisia ovat olleet.

Vierailija
2/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuplaton, Disflatyl, vyöhyketerapia!!!, kantoliina. Jos imetät, syö itse magnesiumia - se auttaa vauvankin masua.

Meillä vyöhyketerapia oli kaikista paras auttaja, ja sitten toki aika. Kaksi lasta on ollut tuollaisia itkuilijoita pikkuvauvoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkevät eniten...tsemppiä!

Vierailija
4/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksikin, kun olen itse ollut kahdella antibioottikuurilla melkein peräkanaa...

Pitäisiköhän raukkaa käyttää lääkärissä? Jos tosiaan korvat vaivaa...Tai joku muu...

Ap

Vierailija
5/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että se viittaisi vatsavaivoihin.

Joku tuolla vauvalla on, kun käy heti valittavaan itkuun, kun laitan sylistä pystyasennosta sohvalle selälleen.

Ap

Ollut jo alusta asti itkuinen ja herkkis.

Vierailija
6/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin jo noista korvatulehduksista mutta meillä juuri tuo on ollut myös se ensioire !!

Eli sinuna tilaisin ajan lääkärille, parasta asia on selvittää kuitenkin.

Meillä esikoisella ensimmäinen korvatulehdus oli 8 viikon ikäisenä, kuopuksella 6 viikon ikäisenä.

Vierailija
7/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo näin pienenä kipeä. Esikoisella, 6v., ei ole vielä koskaan ollut k-tulehdusta.

Toisaalta, vauva kyllä viihtyy tissillä vaakatasossa, eikä valita...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän