Haluaisin harrastaa seksiä useammin, mutta kun alapään iho on usein rikki
Mikä olisi hyvä rasva hoitamaan alapään ihoa? Tämä vaiva on todellakin harmi sekä minulle että miehelleni.
Kommentit (13)
Osta apteekista (7e) Ceridal ihoöljyä ja laita päivän aikana usein ja yhdyntää ennen niin toimii pehmeänä tahmaamattomana liukasteena.
Se Ceridal on siis aivan parasta. Ja iltasin voi laittaa yöksi bebantheniia :) Noilla eväillä uskon että saat alapään kuntoon.
itse en sitä alapäähäni kyllä lykkäisi
suosittelee gynetkin. Siitähän on olemassa erikseen vielä se intime-versiokin.
Ei mikään ykköstuote alapään haavaan.
Ei mikään ykköstuote alapään haavaan.
Bepantheniahan suositellaan limakalvoalueiden haavaumiin, ei se saa ketään kiljumaan tuskasta ja oksentamaan kivusta. Mä oon joskus johonkin pimpin nirhaumiin Bepanthenia laittanut, ja hyvin on auttanut.
kun laitoin alapäähän parin päivän aikana useamman kerran peräkkäin Ceridalia
Taidan mennä ostamaan tuota Ceridalia. Mulla tämän vaivan taitaa aiheuttaa e-pillerit. Pitäisi kai miettiä jotain muuta ehkäisyä.
ap
Sellainen sairaus on nimittäin olemassa kuin valkojäkälä (LSA), joka aiheuttaa limakalvojen haavoittumista. Se on krooninen sairaus, mutta itse sain ihotautilääkäriltäni sellaiset tropit, että oireet katosivat lääkekuurin ansiosta kokonaan.
Minulla LSA:n laukaisi esikoisen syntymä, ja kärsin puoli vuotta yhdyntäkipuja, ennen kuin pääsin lääkärille, joka osasi auttaa. Oma gyneni vain nosteli hartioitaan että ei tälle oikein mitään voi, kun on krooninen! :O
Sellainen sairaus on nimittäin olemassa kuin valkojäkälä (LSA), joka aiheuttaa limakalvojen haavoittumista. Se on krooninen sairaus, mutta itse sain ihotautilääkäriltäni sellaiset tropit, että oireet katosivat lääkekuurin ansiosta kokonaan.
Minulla LSA:n laukaisi esikoisen syntymä, ja kärsin puoli vuotta yhdyntäkipuja, ennen kuin pääsin lääkärille, joka osasi auttaa. Oma gyneni vain nosteli hartioitaan että ei tälle oikein mitään voi, kun on krooninen! :O
Täällä sama ongelma, tuntuu, että lääkärit vaan pompottelee. Jos luet tätä, niin olisi kiva tietää, mistäpäin sait apua?
ghanalaiseen sileään ruskeaan munaan.
Se on pitänyt jopa valkojäkäläni (rappeutumatauti joka aiheuttaa haavaumia) kurissa, eikä oo tarvinnut käyttää kortisoonia!
eli jos jollain todellakin olisi apu tahan vaivaan niin minakin ottaisin tiedon ilolla vastaan.