Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään muun pääsiäinen ollut pettymys?

Vierailija
05.04.2010 |

Olen tylsistynyt. Kukaan muu ei koskaan tässä perheessä keksi mitään erityistä lomatekemistä kuin minä. Mitään kivaa ei tänä pääsiäisenä tehty, samaa harmaata paskaa vain.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairasloman takia kotona jumissa muutenkin niin kamalaa tämä pakkolomailu. Minä olen ainoa joka jaksaa usuttaa muita tekemään yhtään mitään ja koko ajan saa pitää huolen etteivät muut perheenjäsenet ole kiinni toistensa kurkuissa.

Vierailija
2/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimintaa, eikä sitä järjestä. Muut perheenjäsenet lienevät tyytyväisempiä vain siihen, että saa olla lomalla ilman velvollisuuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tarvitse kirmata ynpäriinsä ja pääsiäinen on just hyvä aika pysähtyä vetämään henkeä pitkän talven jälkeen.

Ja koska arki meillä on sellasta rumpaa, että en todellakaan kaipaa mitään menoja.

Vierailija
4/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

levätty, löhöilty, luettu kirjoja, katottu telkkaa, välillä kun lapset alkanut käydä ylikierroksila ollan käyty pyörälenkillä, uimassa. Muuten vaan oleiltu ja nautittu kun ei ole kiire. Lapset 6 ja 10v.

Vierailija
5/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähes koko loma meni joko löhöillessä tai siivotessa. Voin kyllä syyttää vain itseäni tuon ulkoilun vähyydestä.

Vierailija
6/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juhlafiilis on joka vuosi taattu juttu.

Ei meilläkään ihmeempää tapahtunut, mutta kun oikeassa elämässä tapahtuu koko ajan paljon, niin oli ihana pysähtyä ja miettiä lähinnä, mitä seuraavaksi syötäisiin.

Niin, kävihän äitini meillä syömässä pashaa ja toi pienen koiransa mukanaan, joka leikki ja ihastutti meidät kaikki.

Vierailija
7/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tauti iski juuri ennen pääsiäistä ja tänään alkaa jo olla parempi olo:/ Ja huomenna taas töihin terveenä.

Vierailija
8/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kävihän äitini meillä syömässä pashaa ja toi pienen koiransa mukanaan, joka leikki ja ihastutti meidät kaikki.

koirista, tuntuu, että on niin paljon koiranvihaajia, kun tätä palstaa lukee. Meillä on koira, jota joudumme joskus ottamaan mukaan, kun menemme kylään, ja mulle on ruvennut tulemaan vähän kylmä hiki siitä, että mistä jos se onkin ihmisistä tosi vastenmielistä. Siis kysyn tietenkin, että saako koira tulla, mutta vastaavatko kaikki sitten aina niin kuin ajattelevat?

Onneksi kuitenkin suurin osa tuttavistamme oikein toivoo, että koira tulisi kylään.

Vierailija
9/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten nykyään muutkin päivät.

Mies on tosi ilkeä koko ajan ja olisi paljon mielummin missä tahansa muualla paitsi minun kanssani.

On sitä mieltä, että tuppaudun väkisin hänen elämäänsä. Mm. ulos mennessä ängen itseni väkisin mukaan.

Tässäpä parisuhde. Kun vaan ymmärtäisi lähteä pois.

Vierailija
10/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän oikein pääsiäiseltä odotatte? Itse odotin vain pitkää viikonloppua, ja sen sain. Ei pettymyksiä. :)

Vierailija
11/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vain.

Mulle pääsiäinen oli ihana, sai vain olla. Katottu televisiota, syöty kohtuudella ja lapset tapelleet jonkin verran, enemmän leikkineet ku tapelleet.

Itse olen istunut koneella, vähän puuhastellut ja lukenut.

Vierailija
12/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset lähtivät isälleen, kutsuin äitini, sisareni, veljeni ja tämän vaimon viikonlopuksi. laitettiin hyvää (huomaa omakehu) ruokaa, vieraat toivat tuliaisina saksasta (jossa veljen vaimo asuu) heidän pääsiäisperinteitään. istuiltiin terassilla paksuissa toppahousuissa ja takeissa, juotiin vähän viiniä ja käytiin katsomassa kokkoa. eihän tuo kovin kummoista tekemistä ollut, mutta ihanat ihmiset tekivät siitä juhlan.

Vierailija
13/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se aina menee, vapaita odottaa kuin kuuta nousevaa ja sitten vaan olla möllötetään...

Vierailija
14/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ulkomailla opiskelemassa. Ei mitään tekemistä pääsiäisenä. Kämppis puolihullu. Ei voi enää paljoa pahentua.

Vierailija
15/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pääsiäinen koskaan mitään riemujuhlaa ole ollut, joten ei mulla mitään odotuksia siihen koskaan ole ollut. Mulla oli kyllä yksinäni kivaa, kävin parilla keikalla jne.

Vierailija
16/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen eri mieltä siitä, että ohjelman järjestelyvastuu aina samalla henkilöllä (äiti?) olisi ihan ok. Kaikki siitä tekemisestä yleensä tykkää/nauttii, mutta mies ja lapset ei pistä tikkua ristiin sen eteen.

Tänään hermostuin miehelle kun taas lysähti koneelle- sillä seurauksella että oakkasi lapset autoon ja lähti niiden kanssa ajelulle. Parempi sekin kun haista koko pääsiäinen kotona. Mutta olisi sitä voinut keksiä jotain ohan koko perheelle....

Ensi lomalla keksin jotain vain itelle, tehköön mies ja lapset mitä tykkää.

Vierailija
17/17 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en oikeastaan odota muilta mitään ihmeellistä, niin en petykään.

Kivointa oli lasten ilo pääsiäisyllätyksistä, jotka olin järjestänyt. Sekin oli kivaa, että sain pääsiäiseksi siivottua, joten meillä oli viihtyisää. Ja tänään sain väännettyä itseni vesijuoksemaan, joten sekin jotain sentään.

Jos rima on näin matalalla, niin aina on hyvä mieli :)