Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin ahdistunut ettei oo tosikaan:( (Pitkähkö sepustus)

Vierailija
26.05.2010 |

Tällä hetkellä en näe muuta tietä kuin eron, koska mieheni on muuttunut harvinaisen vittumaiseksi ihmiseksi. Vahtii mun tekemisiä ja arvostelee ja nalkuttaa. Tänään mm. sanoi että mä olen kuin zombie, jolla ei ole mitään elämää. Kun olen iltaisin täällä tai muuten netissä. (No paljon mieluummin, oon netissä kun kuuntelen sen vittuilua, et ei mulla varmaan oo mitään eläömää sitten)

Rajoittaa mun autolla ajoa, koska auto on sen. Päättää milloin mä saan ajaa ja milloin en. Sanoi, että soittaa poliisit mun perään jos mä lähden silloin, kun se ei halua:(.

Ei halua, että mä kirjoitan mun elämästä tänne tai minnekään mitään yleensä niin teenkin, mutta nyt ihan vaan sen kiusaksi kirjoitan jotain, mikä siinä mua ärsyttää...Tai ärsyttää on hyvin lievä ilmaus, se ahdistaa mua niin paljon. Jos jossain olis nappi, jolla voisin peruuttaa kaiken että edes koskaan tapasin sen, mutta silti saisin pitää lapseni niin painaisin sitä varmasti. Se saa niin mut näkemään punaista ja mä inhoan meidän riitoja ja sitä miten se aina onnistuu loukkaamaan mua niin paljon. Ja se kyllä tietää miten pahiten mua loukata...ja mä huudan takaisin ja haukun, mutta silti tuntuu, että jään alakynteen ja et sillä on joku pirun ote muhun. Helvetti että haluaisin olla vapaa. Onkohan tätä suhdetta mitään järkeä jatkaa, kun se tekee mut näin onnettomaksi?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Oletko harkinnut eroa tai edes pakenemista kotoa?

Vierailija
2/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä tuollaiseksi vaan oli aina!

Huomasin sen vaan sitten, kun mullakin alkoi olla oma tahto jossakin vaiheessa.

Ei kuulosta järkevältä teidän pysyä yhdessä, jos tollanen meininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa, muuta pois. Ei tuommosen kanssa voi elää.

Vierailija
4/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Oletko harkinnut eroa tai edes pakenemista kotoa?

Vierailija
5/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin, jos lapsia ei olisi osallisena

niin lähtisin suhteesta kuin hauki rannasta.

Ja tämä on tosi eikä vaan helpposti anonyyminä naputeltava mielipide.

Vierailija
6/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähtisin todella äkkiä. Pelottavaa ja huolestuttavaa tuollainen käytös.

Tai no, ensin sanoisin miehelle miten asiat ovat. toisaalta...hän voisi muuttua väkivaltaiseksi. Aika kinkkinen tilanne.

Vierailija
7/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on siis lapsi, ja pelkään että se yrittäisi jotenkin mustamaalata mua että saisi lapsen huoltajuuden. En siis voi lähteä, ainakaan ihan vielä. Mutta kun sopiva hetki tulee me lähdetään. Odotan vain, että se tekee jonkun viimesen virheen esim. hakkaa mut, et olis hyvä syy lähteä...

Tiedän, ettei se lapselle mitään tekis. Vaikka onkin lapsellinen ja loukkaantuu lapselle, jos vaikka lapsi haluaa olla mieluummin mun sylissä:(Ikinä en lapselle puhu pahaa mielestä, muuta mies on vainoharhainen ja syyttää mua siitäkin, että käännän lapsen sitä vastaan.

Vierailija
8/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko todella muuttunut kovasti sen jälkeen kun menitte yhteen?

Miestäsi et voi muuttaa, mutta omaan käytökseesi voit vaikuttaa ja paljon.

En ihmettele jos miestä ärsyttää nainen joka vain on netissä ja möllöttää kotona.

Mitähän sinulle neuvottaisiin jos kertoisit että mies vain makaa illat kotona,ja surffaa netissä. Ja kun mainitset miehellesi että se ärsyttää, hän huutaa ja haukkuu sinua...

Saatat olla masentunut. Juttele asiasta miehesi kanssa, niin pääsette asiassa edes jotenkin eteenpäin.

Vierailija
9/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla kohtalokasta. Äläkä pelkää mitään mustamaalaamista, jos sinulla ei ole luurankoja kaapissa, niin saat pitää lapsen kyllä.

Vierailija
10/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele jos miestä ärsyttää nainen joka vain on netissä ja möllöttää kotona.

Mitähän sinulle neuvottaisiin jos kertoisit että mies vain makaa illat kotona,ja surffaa netissä. Ja kun mainitset miehellesi että se ärsyttää, hän huutaa ja haukkuu sinua...

Saatat olla masentunut. Juttele asiasta miehesi kanssa, niin pääsette asiassa edes jotenkin eteenpäin.

No justjust...naisen syy. Puhukaa asiasta, jos ei auta, pakene, pakene.

Vierailija
11/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et antaisi kävellä itsesi yli tuolla tavoin. Sehän on selvää että tuollainen alkaa ihmistä vituttaa.

Silkkaa vallankäyttöähän tuo miehen käytös on. Taitaa nauttia siitä että olet heikoilla ja joudut anelemaan asioita.

Näytä ette ole miehestä riippuvainen, esim. jos mies ei anna sinulle autoa niin perkele menet ja ostat oman auton. Sitten keskustelette sen jälkeen että onko taloudessa pakko olla kahta autoa (kallista) vai voisiko autovuoroja sopia jos toisesta luovutaan. Mutta näytä että täältä pesee takaisin ja sua ei voi tollasilla asioilla kyykyttää.

Ja niin, jos ei asiat oikene, niin aina voi erota. Yleensä miehille tulee äkkiä kiire parantaa tapojaan.

Vierailija
12/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten te mammat onnistutte valitsemaan aina kahelin miehen itsellenne.

Nyt hanat auki ja menoksi. Lähdet kuukaudeksi tai pariksi viikoksi mummolaan tai ystäville. Saa mies miettiä sanojaan ja tekojaan.

Varmasti aluksi juhlii, kun poistut. Juhlii ja sikailee, ehkä pettää, mutta ikävä sillä saattaa tulla.

Sitten voit neuvotella asiasta.

Kannattaa ainakin poistua. Tilanne vaikuttaa myös melkoisen vaaralliselta. Epäilen että miehesi saattaa olla hyvinkin väkivaltainen.

T: 11cm mies

Vierailija
13/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saattaa, jonkin aikaa olla ihan fiksun ja normaalin oloinen, sitten se huuto ja syyttely voi alkaa ihan mistä hyvänsä:(. Oon vaan niin väsynyt tähän, haluisin edes lomalle miehestä, mutta sekin tuntuu mahdottomalta.

Vierailija
14/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolaan tms ja hankkisin teille pariterapiaa. Siellä voisitte käydä tilanteen läpi turvallisesti. Nyt kuullaan vain sinun osuus teidän suhteesta, joka kuullostaa erittäin ahdistavalta eikä ollenkaan normaalilta. Ei tuollaista pidä sietää. Tsemppiä ja voimia!

Vierailija
15/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, vasta viiime aikoina (lapsen synnyttyä ja mun jäätyä kotiin) on tilanne mennyt näin pahaksi, halveksii mua ja mun kotona oloa. Normaalisti halveksii mun työtä, että olen luuserihommassa ja liian huonosti kouluttautunut. Ja nyt istä, että en tuo rahaa ollenkaan ja ollaan köyhiäkin. :ap

Vierailija
16/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justjust...naisen syy. Puhukaa asiasta, jos ei auta, pakene, pakene.

Tuossa ap:n viestissä kerrotaan vain hänen oma näkemyksensä, mutta tarinassa on aina vähintään kaksi puolta. Voi todellakin auttaa jos näkee omatkin virheensä.

Vierailija
17/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, vasta viiime aikoina (lapsen synnyttyä ja mun jäätyä kotiin) on tilanne mennyt näin pahaksi, halveksii mua ja mun kotona oloa. Normaalisti halveksii mun työtä, että olen luuserihommassa ja liian huonosti kouluttautunut. Ja nyt istä, että en tuo rahaa ollenkaan ja ollaan köyhiäkin. :ap

kontrollifriikki ja alistaja, ei voi muuta sanoa. Kehottaisin kyllä vakavasti harkitsemaan lähtöä, sillä voi terapian jälkeen olla hetken taas ok...ja tiedät loput!

Vierailija
18/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntää muutenkin mun sanomia usein muuksi,eli jos selvästi muistan sanoneeni jonkun asian sille monta kertaa, sanoo myöhemmin, ettei ole kuullutkaan. Tekisi usein mieli nauhottaa meidän keskusteluita, jotta voisin näyttää totuuksia. Tai tallentaa sen kaiken paskan mitä se musta sanoo...ap

Vierailija
19/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun kikkailla yhtään millään nauhoituksilla, ei tuollainen alistaja sovinisti mitään usko.

Jos mikään ei auta, ota ero - oikeasti.

Vierailija
20/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap. lukemaan narsismista ja tee sitten omat johtopäätöksesi siitä, onko miehesi tuollainen?

Ajattele itseäsi ja lapsiasi, omaa hyvää oloanne ennen kaikkea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan