Lue keskustelun säännöt.
Onko joku laihduttanut 20kg tai yli ja pysynyt painossaan?
26.05.2010 |
Olen kaksi kertaa elämäni aikana laihduttanut 35kg, lihavasta tosi hoikaksi. Nyt olen taas painon yläpäässä. En saa pidettyä painoa, sillä palaan entisiin ruokailutottumuksiin tosi helposti.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla