Mun mielestä alle 25 v EI VOI TIETÄÄ varmaksi onko homo / lesbo!
vaan kyse on vielä ton ikäisenä seksuaalisesta kokeilunhalusta &identiteetin etsimisestä. Siksi kauhistuttavat / säälittävät nämä parikymppisinä avioituneet homoparit...
Kommentit (30)
oikein näytä ymmärtävän mitä eroa on homoseksuaalilla ja bi-seksuaalilla...
Siis mielestäsi heterous voi olla varma asia, mutta homous ei? Perustelepa, miksi.
Mä en henkilökohtaisesti tunne ketään, joka olisi muodin takia mennyt naimisiin. Itse asiassa huomattavasti enemmän tiedän hätiköidysti solmittuja heteroliittoja kuin homoliittoja.
Avauksesi on niin hämmästyttävän ääliömäinen, etten oikein löydä edes kommentoitavaa.
P.S. Tästä ap:n silmät vasta pullistuukin, mutta mä satun uskomaan, että kaikki maailman ihmiset ovat enemmän tai vähemmän biseksuaalisia. Kelaa, ei siis heteroja ollenkaan! Kuuntele, toi ääni tulee, kun sun maailmasi romahtaa...
ja kaikki alle 25-vuotiaat ovat samanlaisia, heidän itsetuntemuksensa on samalla tasolla, he ovat olleet tietoisia omasta seksuaalisuudestaan yhtä kauan ja juuri samalla tavalla, heidän ympäristönsä on samalla tavalla kannustanut tai estänyt heitä ... Just joo.
vaan kyse on vielä ton ikäisenä seksuaalisesta kokeilunhalusta &identiteetin etsimisestä. Siksi kauhistuttavat / säälittävät nämä parikymppisinä avioituneet homoparit...
kyllä sitten ymmärrä elämästä ja ihmisyydestä paljoakaan! Miten tuolla ajatuksella ihminen yleensä voisi seurustella tai rakastua vakavammin. Sitäkin tapahtuu.
on vain vinksahtaneita heteroita, jotka päättävät ryhtyä homoiksi.
Kaikki ovat lähtökohtaisesti heteroita. Osa vaan vinksahtaa päästään jotenkin.
vastakkaisen sukupuolen kanssa alle 25-vuotiaana. Eihän sitä tiedä, jos vaikka onkin homo!
Ovatko hekin säälittäviä? Yritätkö Ap sanoa, että heterous on jotenkin parempaa, kuin homous?
Siinä olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että seksuaali-identiteetti voi löytyä myöhemmällä iällä. Esim. yksi kaverini alkoi juurikin 25-vuotiaana seurustella toisen naisen kanssa.
Kuolla sydänkohtaukseen tai elektrolyyttihäiriöön? Sitoutua ilman tunnetta? Milloin nämä ovat olleet trendikkäitä ja miksi se jäi minulta huomaamatta?
on vain vinksahtaneita heteroita, jotka päättävät ryhtyä homoiksi.
Kaikki ovat lähtökohtaisesti heteroita. Osa vaan vinksahtaa päästään jotenkin.
Mitkä perusteet sulla mahtaa olla?
enpä ole itse ikinä tällaiseen ilmiöön törmännyt :) Tunnen kyllä homoseksuaaleja, ja kukaan heistä ei ole vanhemmiten siitä miksikään muuttunut. Toki nuoruuden suhteet ovat voineet päättyä, ihan samalla lailla kuin nuorilla heteroparillakin.
Ei vaan muoti-homoja feikkipariskunnat on niin moneen kertaan nähty! Ollaan kihloissa & asutaan yhdessä, mutta oikeasti ei nukuta edes samassa huoneessa. Pointti on esittää jotain vähän erikoisempaa ja shokeerata sukua ja yhteiskuntaa, toisinsanoen kasvaa ja etsiä omaa identiteettiä. Nämä lapselliset kriisit loppuu yleensä +25 vuotiailla.
Jos seksuaali-identiteetti ei voi olla selvillä ennen kuin on yli 25, eihän kukaan voi tietää olevansa hetero sen kummemmin kuin homo tai lesbokaan.
Säälit siis kollektiivisesti kaikkia alle 25-vuotiaina avioituneita?
typerä provo :) mut oon kyllä siinä mielessä samaa mieltä että ei VOI TIETÄÄ VARMAKSI yhtään hiton mitään tässä maailmassa.
seksuaaliset suuntaumukset on aina ihmisten keinotekoisia määritelmiä itselleen, että olis helpompi laittaa ihmiset siisteihin henkisiin laatikoihin. oikeasti kaikki on enemmän tai vähemmän niin heteroita kuin homoja.
rakkaus saattaa aina yllättää puskista.
Aivan samaa mieltä ap:n kanssa.
Olen itse täysi hetero, mutta koin vasta n. kolmikymppisenä ekan kerran OIKEASTI seksuaalista vetovoimaa miestä kohtaan. Sitä ennen kyseessä oli ihastumista, uutuuden viehätystä, kokeilun halua, läheisyyden kaipuuta sun muuta, mutta ei himoa.
Salli mun nauraa.. Kyllä minä ainakin näin 24v. olen tuntenut usean kerran himoa miestä/miehiä kohtaan.
Eli kaikki alle 25-vuotiaat, jotka ovat parisuhteessa/naimisissa ovat säälittäviä/kauhistuttavia?
Tämä täysin ap:n logiikkaa käyttäen.
Mutta kyllä esim. minä olen tiennyt jo ala-asteelta että pidän vain ja ainoastaan naisista. Seurustelumielessä.
Samoin monet ystäväni ovat tienneet olevansa heteroita jo lapsesta.
Naisystäväni on tiennyt jo hyvin pienestä pitävänsä molemmista sukupuolista.
Mutta toki myöhemmin voi huomata pitävänsä myös jostain muusta. seksuaalisuus ei ole "pysyvää", toki se muuttuu, kuten moni muukin asia vanhetessa.
Ja mikä ihmeen maaginen raja tuo 25 on? Aina puhutaan että alle 25 vuotias ei voi tietää sitä eikä tätä eikä ole valmis siihen eikä tuohon...
Se riippuunee ihan henkilöstä?
Nojaa, jokainen varmasti tietää itse, milloin on valmis virallistamaan suhteensa. Tai sitten ei tiedä, kun ei sitäkään voi välttämättä koskaan tietää varmasti, kannattaako...
et ilmeisesti itse ole homo taikka lesbo.
Ei voi ymmartaa tammoisia aloituksia..
Olen itse täysi hetero, mutta koin vasta n. kolmikymppisenä ekan kerran OIKEASTI seksuaalista vetovoimaa miestä kohtaan. Sitä ennen kyseessä oli ihastumista, uutuuden viehätystä, kokeilun halua, läheisyyden kaipuuta sun muuta, mutta ei himoa.
Jos ei vaan tunne vetoa vastakkaiseen sukupuoleen niin eikös se ole aika selkeä juttu. Ja muuten, sääli on sairautta. Ei se taia sinun elämästä olla pois. Elä ja anna toistenki elää!!!