Mikä oli nuoruutesi paras pano?
Kommentit (56)
Ei se seksi nuorena ollut kummoista. Tulevan vaimonikin kanssa meni oikeastaan useampi vuosi, kun siitä alkoi vasta tulemaan todella nautinnollista.
Ja itse asiassa seksiä on parantanut se, kun elämäntilanne ja osittain halukkuuskin ovat tehneet sen, että sitä ei ole enää niin paljon kuin nuorempana. Muutaman viikon "puutteessa oleminen" tekee ihmeitä meille molemmille. Jos on pidempi tauko, saattaa olla helpostikin useamman kerran peräkkäin, ja se tekee todella hyvää, myös vaimo on saanut voimakkaampia orgasmeja kuin aikaisemmin.
Olen myös ihmeekseni huomannut, että joskus oikein hyvän seksin jälkeen vaimo onkin yllättävän hyvällä tuulella useamman päivän.
Oikeastaan niitä nuoruuden parhaita panoja oli useitakin kolmella eri tapaamiskerralla saman miehen kanssa, mutta se ensimmäinen oli monellakin tavalla avartava kokemus. Olin juuri täyttänyt 18 vuotta ja harrastanut seksiä jo vuoden verran. Uteliaana, kokeilunhaluisena ja hyvin seksuaalisena janosin monipuolista seksiä ja nautintoja, mutta aiemmat kokemukset olivat jääneet kovin yksipuolisiksi ja orgasmeja olin saanut vain omin avuin. Kaikki muuttui tavattuani silloisen tapailukumppanin kaverin, joka oli kahdeksan vuotta vanhempi. Hän tiesi mitä teki ja otti minut miten halusi. Sain viimeinkin olla se, jota vietiin ja joka sai vikistä. Taitavuus ja sopiva yhdistelmä leikkisyyttä ja dominointia sai minut kiihottumaan enemmän kuin koskaan aiemmin ja löytämään orgasmit yhdynnässä. Ensimmäisellä kerralla tapailukumppani sai kuunnella seinän toisella puolella, miten hänen niin hiljaisena tuntemaa tyttöä vietiin niin, että naapuritkin kuulivat. Parilla seuraavalla kerralla tapasin miehen kahdestaan ja sain ensimmäiset kokemukset suurin piirtein kaikesta siitä, mitä tavanomaisen teinien harrastaman seksin jälkeen olen tullut kokeilleeksi. Ensimmäisessä panossa sytytti kuitenkin ihan erityisellä tavalla uudet tuntemukset, mieletön fyysinen vetovoima ja tietoisuus siitä, että kuulolla oli myös muutaman juoman liikaa ottanut miesystävä olohuoneen sohvalla. N48
Mä en saanu nuorena sellasta. Eka ja ainoa mitä miettiä tapahtui viime marraskuun-maaliskuun välissä. Voi sitä ihanaa kiihkeää panoa 😋
Vierailija kirjoitti:
Mä en saanu nuorena sellasta. Eka ja ainoa mitä miettiä tapahtui viime marraskuun-maaliskuun välissä. Voi sitä ihanaa kiihkeää panoa 😋
Aika pitkä pano🤔 mulle kans😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä pano🤔 mulle kans😁
Joo niimpä 😀 pantii tuol aikavälillä. Si lopetettiin.
Kyllä se varmaan oli niitä ensimmäisiä kertoja. Ei varmasti suorituksellisesti vaan puhtaasti se oli vaan uuttaa ja ihmeellistä.
oikeestaan kaikki ne neitsyet jotka puhkaisin kun he olivat vielä ehtaa ah sitä pillun tiukkuutta ja sitä että he teki kuten pyydettiin kun eivät muusta tienneet. heh vieläkin muistelen lämmöllä
En tiedä lasketaanko 27v nuoreksi, mutta oma paras kokemukseni oli 27 vuotiaana kesäjuhlien aikana illan vaihtuessa yön puolelle 52-vuotiaan naisen kanssa. Meillä oli yhteisiä tuttuja, mutta olimme toisillemme tuntemattomia, ja nainen asui toisella paikkakunnalla. Juttu ja flirtti luisti jo alkuillasta, ja illan edetessä nainen alkoi käydä kuumana kuin hellan koukku. Illassa oli kaikkea mitä voi olla kesäillan erotiikkaan ja viettelykseen kuuluvaa, viattomine kosketuksineen , katseineen, ja keskusteluineen. Ilta, tai oikeastaan yö päättyi väillämme kiihkeeän ja monipuoliseen seksiin lämpimässä kesäyössä maalaistalon sisäpihalla olevassa aitassa. Ehkä mieleenpainuvinta oli kun nainen lopussa huomasi että nyt ei poika kauaa enää kestä, niin hoiti suulla estottomasti homman loppuun, ja antoi tajunnan räjäyttävän orgasmin...
Tuota iltaa olen muistellut kohta parikymmentä vuotta kaiholla, enkä koskaan voi unohtaa minkälaista oli harrastaa seksiä aikuisen himokkaan, aidosti hetkestä nauttivan, ja estottoman naisen kanssa, joka kaiken lisäksi antoi kiitokset ja kehut seuraavana aamuna. Kyllä hiveli nuoren miehen itsetuntoa.
Muistelen edelleen sitä Canadan Ranskalaista ihanaa naista jonka tapasin noin 20 vuotta sitten. Siinä oli niin kuuma pakkaus sängyssä että alta pois.
Pantiin kuin kanit kunnes työkomennukseni loppui ja palasin Suomeen.
..nuoruuteni? en tiedä kun mun nuoruuus, vain jatkuu jatkuu jatkuu ja jatkuu yhä. (joka päivå pannen pökköö pesään;) - ei tää lopu varmaan ikinä. en usko.
nim.kolkyt ja risat
Kyllä se on erään teiniaikaisen tyttöystävän kanssa koettu ensimmäinen peppuseksisessio.
Uutuuden viehätystä, teinitestot katossa ja kaikin puolin erittäin kokeilunhaluinen partneri.
Monia monia vuosikymmeniä myöhemmin muistan edelleen valokuvantarkkoja asioita hänestä, huoneesta, tuoksuista. Taivaallinen tunne kalussa kun se hitaasti painui sisään persikkaisten pakaroiden väliin. Sama tyttö oli myös erittäin taitava ottamaan suihin syvälle nieluun.
Kyllä se oli Janina. Olin 15v kun sain heittää poikuuteni hänen 16v pilluun. Tanssija tyttö jota kaikki halusivat.
Nussittiin usein, mutta yleensä menoa rauhotti se, kun luonnollisesti hän asui kotikotonaan.
paras kerta ehdottomasti jkl hotellissa, jossa olimme lomalla ja saimme oman huoneen. Kerkesimme juuri ja juuri huoneeseen kun aloimme nussia. Muistan tuosta hetkestä vain sen, että janina makasi mahallaan sängyllä minä panin takaapäin lujaa ja ai että kun janina sai voihkia vapaasti.
jälkikäteen ajateltuna kiihottaa kovasti kun janina oli silloin 16v herkkupylly.
Yks aika estoton lukiotytsy, no olin itekin aika estoton. Tajuttoman kaunis, levoton luonne, halus seksiä koko ajan ja ite toteutin neidin toiveita. Veti mut vaatteista päällensä. Mm. kirjaston invaveskissä ja muualla oudoissa paikoissa. Aivan ehdottomasti paras.
PARAS.
On ollut se.
Jota ei.
ikinä.
..tapahtunut:
Muisto on siitä yhä mielessäni elävä ja lämmin:)
No siitä on jo muutama vuosi
Tapasin treffipalstalla miehen jonka kanssa sitten tavattiin livenä (minä naimisissa)
jokin vaan tuntu niin oikeelta että ehdotin jos mentäs syrjempään (sillä oli pakettiauto)
Ja ajetin syrjempään
mentiin takaosaan ja se suorastaan otti mut, rintaliivit repes siinä kun se otti mut takaapäin
ja sitten halusin maistaa sen kalua ja otin siltä spermat suuhun
levättiin hiukka ja kiittelin ihanasta hetkestä
siihen mies että eikö vielä kun kalu seisoo taas
ja niin me naitiin taas ratsastin kalulla ja nyt se kesti ihanan pitkään
pillu oli aika hellänä
mutta mies pyysi että ota suihin, minä toteutin hänen toiveen
mutta se halua TAAS, eikä
käänsi mut peppupystyyn ja työntyi takaapäin
ja hetken se nai arkaa pilluani, kunnes se ohjas kalunsa pepulle
IIIIK mua ei ole koskaan
ja nyt se kalu täytti mun pepun
ja pitkä rakastele peppuun kunnes spermat lensi suoleeni
olin joka reiästä ihan hellänä
mutta kiitos 4 ihanasta orgasmista
ja uskomatonta tää tapahtui 4h tunnin sisällä kaikki
kotona ei ukko saanut viikkoon mitään kun paikat oli hellänä ja arkana
N59v
Ei paras mutta ehdottomasti mieleenpainuva nuoruusvuoden kokemus.
Olin varmaan 19 tai 20v, oikeesti kokemusta vain muutamia, eikä niistä jäänyt historian kirjoihin juuri mitään.
Parhaan ystävän sukulaisnainen, muistaakseni hänen äidin sisko, törmättiin baarissa ja hengailtiin ilta yhdessä. Ja jostain syystä lähdin tämän daamin mukaan hänen kotiin, mies taisi olla työmatkalla tai jotain sellaista. Tiesinhän minä että miksi minut pyydettiin vielä yömyssylle.
No, ensinnäkin jo yksistään kypsä nainen, oli varmaan +40, oli juttu joka jännitti. Toinen se Pillun märkyys oli tajunnan räjäyttävä. Sain kehotuksen tarjota suuseksiä, ehkä ekakerta kun "löysin" klitoriksen, oli se Niin iso ja jollain tavoin sykkivä kohta.
Ja oli ihan ekakerta kun pääsin paneen takaa, siinä hetkessä ajattelin että jos tää on tätä, niin naiminen on ihanaa. Olis halunnu, että panen vielä anukseen, mutta ei riittänyt nuorenpojan pokka, rohkeus tai jotain