Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli nuoruutesi paras pano?

Vierailija
26.05.2010 |

Mitä aktia muistelet edelleen lämmöllä?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/56 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan hyvän panon sain ollessani 29.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/56 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla villiinnyin kun olin juonut sille sopivasti ollen humalassa mutta en aivan sekaisin. Olimme isolla porukalla ja annoin teltassa jätkille vuorollaan. Muut kuuntelivat sitä ulkona ja kun juttu levisi, siihen tuli tuntemattomiakin jätkiä kysymään että käykö. Fiksumpien kanssa olin ja nautin estottomasti kun en ennättänyt aktien välillä aivan jäähtyä. Kiihotti lähinnä nuorten jätkien jännittyneisyys sekä oma vallattomuus jossa saatoin nauttia jopa aivan vieraista ihmisistä.

Sain siitä hieman myös vihaa niskoilleni enkä aivan parasta mahdollista mainetta, mutta nautin sen yön jokaisella solullani ja tunsin miltä tuntuu todella olla naitavana. Eikä edes kaduttanut kun tuli yhdessä yössä panoja paljon enemmän kuin sitä ennen oli ollut yhteensä.

Vierailija
25/56 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2011 syksyllä eksyin Tampereen Ale-pubiin, siihen rautatie-aseman viereiseen. Sieltä löytyi Merja. Itse olin 45v, ja merja oli 51. Ikäisekseen oikein nätti, 162cm/52kg, isot kiinteät tissit, jotka myöhemmin paljastuivat silikoneiksi, mutta olivat kai juuri siksi isot, pyöreät, ja kiinteät.

Marjan peppu oli pieni ja tiukka, tai siis peppu oli nätti ja pieni, ja pimpsa oli tiukka, ja sopivasti ajeltu karvakolmio sen päällä. Tuona yönä pääsin ekaa kertaa kokemaan miltä todella tiukka ja nätti tussu tuntuu. Marja olisi halunnut, että olisin häntä enemmän nuollut, mutta en nuollut. Merja sen sijaan otti minulta monet mällit suihinsa.

Minä paneskelin Merjaa monta yötä, ja tein kunnon työtä. Merjalta tuli monta kertaa, mutta osin se johtui siitä, ettei ole Merjan tiukkudelle vertaa. No itse asiassa on mulla yksi serkkutyttö jota aina joskus saan takaapäin tuupata. Hän ei suostu silleen, että näki naamani, tuntuisi kuulemma liian tutulta.

Vierailija
26/56 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oltiin joskus 70 luvulla tulevan vaimoni kanssa "appivanhempien" metsässä hakemassa traktorilla polttopuita. Lastattiin klapeja perävaunuun ja vaimoke pyllisteli edessäni halkoja noukkien. Hänellä on aika muodokas perse. Siinähän rupesi kyrpä seisomaan. Kaadoin hänet pusikkoon ja alkoi pussailu ja vaatteiden riisuminen. Tai oikeammin repiminen päältä. Eipä tarvinnut paljon lämmittelyä kun lykin kyrpää sisään mustikkavarvikossa. Naiseni vikisi allani ja voihki joka työnnöllä. Loppua kohti vikinä muuttui jo melkein huudoksi. Onneksi ei lähettyvillä ollut ketään. Olimme peräkorvella. Vaimoni oli silloin jotain vähän alle kolmekymppinen. Hänelle kelpasi kyrpä aina, kun oli sopiva tilaisuus, oli oikea panokone. Minä puolestani tykkäsin nussia häntä. Hyväpilluinen nainen kun oli. No, puunhakumatka venyi puoleksi päiväksi. Nussimme neljä kertaa siellä pusikossa ja hyvää teki. Naiseni sai joka kerta. Kolmannen kerran jälkeen hän aneli vielä armoa. Älä kulta enää. Empä uskonut, jonkun ajan jälkeen nousin päälle ja työnsin kovettuneen kyrvän sisää ja nussin häntä vielä kerran. Eipä pistänyt neiti hanttiin vaan avasi auliisti jalkansa, että pääsen pillun pohjaan asti. Se kesti tosi pitkään, pallini olivat melkein tyhjät. Oli hikistä hommaa. Vittu litisi ja lotisi naisen nesteistä ja minun spermastani. Naiseltani pääsi itku kun nain häntä. Kysyin, et sattuuko. Hän vastasi, että nussi kulta vielä kovempaa, tuntuu vallan taivaalliselta kun saa kyrpää kunnolla sisäänsä. Minäpoika nussi käskettyä. Viimein minulta irtosi ja hänkin sai häneltä tuli suoraa huutoa ja itkua. Toipumiseemme. meni varmaaan puoli tuntia. Jalat oli aika velliä, kun kömmimme traktorin hyttiin ja lähdimme köröttelemään kohti kotia. Kotona ihmeteltiin, et mitenkä meni noin kauan, niin vastasimme, et tossa matkalla naapuri pyysi kahville. Pakkohan siellä oli käydä, ettei pahota mieltään Täydestä meni. Oli oikein kunnon polttopuureissu. tai paremminkin pano-orgiat luonnon helmassa.

Tämähän oli aivan sairaan kiihottava, voin vaan kuvitella fiiliksiä. Ulkona on mahtavaa nussia.

t. m-50

Vierailija
27/56 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete

Vierailija
28/56 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Para pano oli nykyinen vaimoni. Nyt 20 vuotta oltu yhdessä.

Vierailija
29/56 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana oli yks isosiskoni kaveri Jukka jonka kanssa kohellettiin pariin kertaan. Olin siihen pitkään tosi ihastunut ja se oli kyllä upeaa seksiä vaikka olin suht kokematon. Sitten oli 22-vuotiaana eri Jukka jonka kanssa ei seukattu mutta tykättiin toisistamme ja hengailtiin jokunen kuukausi. Sitten 26 oli elämäni ainoa kerta kun sekaannuin itteäni nuorempaan, kaksikymmentä täyttävään Mattiin. Seksi oli päräyttävää mutta poikaparka oli henkisesti aika sekasin. Nyksän kanssa ekat par vuotta oli upeaa kun kummallakin oli hurjat halut ja hyvä kunto, sittemmin mies masentui ja sen libido nuupahti pahasti, tosin nyt kevään myötä ollut edes vähän jotakin.

Vierailija
30/56 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-v kollina oli tähänastisen elämäni (30 v) toistaiseksi ainoa ja paras pano miehen kanssa. 23-v komea, lihaksikas poliisi - ei virkatehtävissä eikä - puvussa - "vietteli" minut Hietsussa lähtemään mukaansa kämpilleen iltakahville. Kahvin ja muutaman paukun jälkeen lähennyimme kuin luonnostaan ja teimme kaikkea mitä miehet keskenään tekee. Se oli upeaa. Ehkä siksi siinä oli miesten välistä minulle tarpeeksi niin etten ole sen jälkeen harrastanut. Naisystäviä ollut ja seksi sujunut mutta mitään vastaavaa järisyttävää en ole kokenut.

Vierailija
31/56 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiki ovat olleet upeita panoja.

Vierailija
32/56 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä oli silloin kakskytvuotta sitten nuorena parikymppisenä teininä paljonkin. Mutta ehkä mieleenpainuvin on kun eräs missin mitoissa oleva blondi näytti kuinka dildoa käytetään. Kostutteli sitä suussaan ja hieroi klitorista ennenkuin työnsi sisäänsä. Orkuthan se sai ja minä varmaan kolme🙈 oli kiihoittavaa nähdä sellainen esitys livenä ensi kertaa. Hänen kanssaan seurustelin useamman vuoden ja useasti hän leikkikin mutta tämän ensimmäisen muistan varmaan lopunelämääni😁 Hänen kanssaan kyllä naitiin milloin missäkin ja kaikki mahdolliset asennot mitä keksittiin niin kokeiltiin. Nyt tuli ikävä😔 Palaanpa takaisin tähän perhearkeen.

Vierailija
33/56 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana opin syvemmin seksin saloihin silloisen poikaystäväni (melkein 23-vuotias oli silloin) ja tulevan aviomieheni kanssa. Meillä oli elämäni toisiksi parasta seksiä, olin ollut sängysssä ennen häntäkin (eka kerta 19-vuotiaana). Mutta elämäni parasta seksiä olen saanut 42-43-vuotiaana 38-vuotiaan miehen kanssa, taitava suuseksin antaja (toki annoin takaisin hänellekin) ja paneminenkin oli mahtavaa.

Vierailija
34/56 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli jänniä paikkoja ja muuta hauskaa, mutta oikeasti hyviä panoja alkoi tulla vasta yli 20-vuotiaana. Yhden miehen kanssa olisin sopinut täydellisesti yhteen, mutta ei siitä mitään sitten tullut.

Vierailija
35/56 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan kanssa eka pano... toinen ehkä se kun tapasin vaimoni ja hän otti ensimmäisellä kerralla kalun kurkkuun saakka.

Vierailija
36/56 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on ainoa "panoni", ollut jo kolmattakymmentä vuotta. Yhteiseen matkaan mahtui monenlaisia panoja, ei oikein tuu yhtä erityisrä mieleen. Olihan se teininä melko kiihkeää aina, kun seksihommissa oltiin.

Vierailija
37/56 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä opiskelijapoikana olin kesätöissä. Samassa firmassa oli tyylikäs rouva, kiusallisen vanha tosin  - melkein kolmikymppinen! Jotenkin tutustuttiin: hänessä oli erikoista mukavuutta, flirttiä, jonkinlaista yllättävää alistuneisuuttakin (jota en silloin ymmärtänyt mutta jotenkin vaistosin nuoren miehen tutkasysteemillä). Jouduttiin yhteiselle työmatkalle ja illalliselle majoituspaikan ravintolaan. Pelotti ja kiihotti - mitä loppuilta toisi mukanaan? Drinkkejä meni liikaa kun pelotti (aamulla töihin meno oli työlästä). 

Jatko oli - ainutlaatuinen.  

Vierailija
38/56 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni toinen pano, rippileirillä. Sitä ennen oli yks hätäinen kokemus samanikäsen tytön kanssa. Rihän me mitään osattu mutta riparin isonen osasi. Sain suiihinoton ja niin upeasti pillua että muistan 35 vuotta myöhemmin miltä koko saunan eteinen tuoksui. Itseasiassa silloin oikeastaan edes näin pillun kunnolla ekan kerran.

Vierailija
39/56 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kevari iässä istumassa maitolaiturilla tupakalla kun tietä hoiperteli känninen "prinsessa". Aikamme juteltua kaluni kovettui ja esittelin hänelle. No tuumasta toimeen housut pois ja äheltämään takaapäin, otti kalustani kiinni ja alkoi ohjata reiälle. Terska osui karvoihin ja samantien lensi mällit. Eka pano paras pano.

Vierailija
40/56 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messilän juhannus. Sinne sai ajaa auton teltta-alueelle ja mulla vanha farmari jossa yövyin. Tapasin puolitutun tytön ja päädyttiin autoon puolenpäivän kohdilla. Ikkunat oli yön jäljiltä peitettynä joten kukaan ei koko päivänä tajunnut että oltiin siellä sisällä naimassa, välillä naposteltiin alastomina eväitä ja juotiin ja jatkettiin ihanaa seksiä.

Myöhemmin ollaan vaimoni kanssa törmätty häneen joskus ja aina meitä on vaan hymyillyttänyt tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän