Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ainoiden lasten äidit! Panostatko jotenkin siihen

Vierailija
25.01.2009 |

että lapsesi oppisi sosiaaliseksi? Miten?



Meidän ainoa lapsi, kohta 5 vee poika, on aina pärjännyt muiden lasten kanssa tosi hyvin, mutta nyt sitten oli samanikäinen tyttö kylässä ja se oli kyllä kaameeta. Poitsu raivostui jostain ihan turhanpäiväisestä leegonsa purkamisesta ja puhui tosi rumasti vieraalle, meni pöydän alle murjottamaan eikä toennut oikein koko aikana leikkimään. Huokaus. Mitä ihmettä on oikein tapahtunut?! Onko toi normaalia käytöstä tuon ikäiselle kavereiden kanssa vai onko syytä aloittaa sosiaalistamiskuuri? Poika on päivähoidossa kivalla pph:lla, joten päivittän on kyllä tekemisissä muiden lasten kanssa. Viime aikoina ollaan sairasteltu paljon ja siksi kaverivierailut on jääneet aika vähiin. Kuinka usein muilla ainoilla lapsilla käy kavereita viikoittain?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla