Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleeko tämä Huutisostaja? Maksuasiaa. ov

Vierailija
26.05.2010 |

Kohde sulkeutui sunnuntaina ja huutaja ilmoitti maksaneensa iltapäivällä Op:sta Nordeaan, muiden huutajien maksut näkyivät eilen tililläni, jopa niiden, jotka maksoivat illalla.

Huutaja myös kirjoitti, että katsotaanpas kuinka kauan menee, että maksu näkyy tililläsi.. Jo tuo laittoi kellot kilisemään päässä. Huutaja on nolla palautteinen eli..

No, tänään on keskiviikko eikä rahoja vieläkään tilillä. Kyllähän se nyt viimeistään tänään olisi näkynyt tilillä, jos ne olisi oikeasti maksettu sunnuntaina.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliajassa rahat siirtyvät. Vie 1-2 pankkipäivää.

Vierailija
22/25 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit tänne tekemään vielä avauksenkin aiheesta. Jos ei rahoja näy, niin et lähetä tuotetta. Mikä ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on 12 euron huudosta + maksikirjeen pk:t päälle.

Tuosta perjantai-illan maksusta muuten. Mä olen joskus maksanut alkuillasta Op:hen ja rahat ovat olleet myyjän tilillä maanantaina, Sampoon maksettaessa rahat ovat olleet vasta tiistaina myyjän tilillä.

Eri asia on jos on maksanut joskus ysin jälkeen.

Mutta katsotaan mitä tuo huutaja vastaa, jos vastaa. Ihan asiallisen kyselyn laitoin, että muistitko varmentaa maksun, kun rahoja ei vielä näy tililläni.

Tuskinpa kukaan "oikea" maksaja laittaisi tuollaista kommenttia, että katsotaanpas kuinka kauan menee jne.

Ja mä muuten odotan yli viikon ennen kuin laitan huutajalle muistutusviestin ja senkin jälkeen odotan vielä muutaman päivän ennen kuin teen yhtikäs mitään. Eli tuskinpa olen niuho myyjä..

ap

Vierailija
24/25 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle huutaja ilmoitti viikko sitten maksaneensa huudon op:sta nordeaan, mutta edelleenkään mitään maksua ei ole tililleni tullut. Maanantaina kyselin asiasta sähköpostilla, vastausta en ole saanut. Mitenköhän kauan kannatta vielä odotella ostajan yhteydenottoa/maksua? Mieluummin kuitenkin hänelle myisin, kuin alkaisin uudestaan kauppaamaan...

Vierailija
25/25 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin yksi ostaja sanoi, että maksaa Op:sta ja siksi voi kestää ennen kuin maksu näkyy. Kestikin kauemmin kuin muualta, en tosin muista kauanko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän