Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pylly "falskaa."

Vierailija
26.05.2010 |

Mieheni halusi "päästä pyllylään" viime viikolla, ja annoin lopulta periksi...rakastelimme takaapäin niin, että hän laittoin ensin sormen pyllyyni, rasvaa runsaasti ja muutaman siiderin jälkeen olinkin aika rentoutunut, joten öljytty "kalu" upposi hitaasti lähes koko pituudeltaan pyllynsilmääni. En tuntenut paljon mitään, mutta samalla etupuolta räpläämällä laukesin ehkä hieman herkemmin kuin normipanossa. Ongelaman on nyt se, että muutamana iltana suikuun mennessä olen havainnut alkkareissa "pähkinöitä" eli peppuni lienee hieman venähtänyt koska "falskaa" Palautuukohan ennalleen?!?!? Joten: Nuoret naiset - älkää kokeilko peppu-juttuja, niistä ei aina seuraa hyvää!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukon haavaumat,venyminen ym jäljet paranee nopeasti,noin 3-4 päivässä.

Esimerkiksi emättimestä saa seksuaalirikostutkintaan näytteet vielä 7 vuorokauden jälkeen.Peräaukosta 2 vuorokautta.

Ehkä nk sulkijalihas on nyt hetkellisesti vähän vaurioitunut.

Itse harrastan anaalia ehkä kerran kuussa enkä koskaan monta kertaa peräkkäin.En ole koskaan kokenut mitään pidätysvaikeutta tai muutosta.Rentoutuminen on ollut kyllä muutaman kerran jälkeen helpompaa.Ensimmäisillä kerroilla jotenkin luontaisesti puristi vastaan.

Edelleen tuntuu voimakkaalta suuaukolla ja koko pituus.

Mun kumppanilla on iso.

Vierailija
22/25 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aina Huolestunut äiti,N25 sekä nämä,jotka ei vaan hyväksy pyllylässä käyntiä heterosuhteissa.

Pyllylää harrastavat haluais joskus vaihtaa kokemuksia ilman näitä vauhkoilijoita.

Ihana tuo päästä pyllyllään.Otan kyllä kotona käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilatkaa vaan peräpäänne,oma valinta

Vierailija
24/25 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilatkaa vaan peräpäänne,oma valinta

Kaverin puolesta luen

Vierailija
25/25 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan ne joiden neitsyen olen perssilmästä korkannut ole valitelleet mitään vuotoja. ikähaarukka 24-51v