kenellä muulla on luottotiedot menny?
minä tunnustan! nuorempana sitä oli niin pirun tyhmä että otti enemmän luottoa ku mitä pysty maksaa takas. mutta eipä tuo auta selitellä! enhän oo yksin?!
Kommentit (25)
Ei hävetä, näin se vaan meni!
Kun huomasin rahavaikeuteni esin autolainaa ei voinut sopia pienemmäksi kk eriin että olisin voinut sen maksaa.
Nää tyhmät täällä huutelee että oma vika mutta aina ei voi esim. työttömyyttä ennustaa jos on velkaa niin että palkalla pystyy hyvin maksaan mutta ei työkkärillä.
Merkinnät vaikuttaa vuokra-asunnon saantiin ja pankkitilin avaamiseen, vakuutuksiin, puhelinliittymiin...
Meillä onnellisesti vanhahkot mutta maksetut autot 2 kpl ja prepaid-liittymät (suosittelen 20 e lataus riittää useimmiten koko kk)
Merkintähän on vaan suomessa eli ulkomailla asuessa on taas oikea ihminen! Sinne suuntaamme kesän lopulla!
yritystoiminnan seurauksena. Omani saan puhtaaksi kolmen vuoden tuskastelun jälkeen ensi talvena. Miehen tiedot pysyy tuossa tilassa vielä pitkään.
Joka tapauksessa elämää helpottaa kovasti jo toisen puhtaat luottotiedot.
miehen radikaalisti vähentyneistä töistä. Työt loppuivat lähes kuin seinään. Yhtäkkiä ei töitä pariin vuoteen ollut kuin 2-3 päivää viikossa. Palkkaa tuli myös vain alle puolet siitä mitä ennen.
Kuusihenkisellä perheellä kuitenkin on ne tietyt menot vaikka kaikesta turhasta olemmekin joutuneet karsimaan, esim. lomalla ei olla oltu kohta viiteen vuoteen.
Miehen velat saadaan maksettua muutaman kuukauden sisällä ja pääsemme lyhentämään minun velkaani isommalla summalla kuukaudessa. Luottotiedot ovat punaisella kuitenkin miehellänikin melkein suraavat neljä vuotta. Velkojen maksu ei poista häiriömerkintää.
Ulosotosso olen luultavasti vielä monta monta vuotta.Pienellä palkalla ei velat paljon lyhene.Eräässä vaiheessa tein jopa kolmea työtä yhtäaikaa,että yritetty on.Omaa hölmöyttä on nuo velat,mutta eiköhän se läksy ole nyt opittu ja toivon että pystyn opettamaan sen myös kahdelle pienelle lapselleni.
Katsovatko työnantajat tosiaan työntekijän luottotiedot? Millaisista työpaikoista tuolloin on kyse?