Tampereen keksusäitiysneuvolan ultrasta kysymys!!
Olen huomenna menossa rakenneultraan ja kysyisin että onko siellä mahdollisuus saada cd:lle tai dvd levylle nauhotettua ultrausta jotta mieskin voisi kotona katsoa mitä mahassa näky :DD
Kommentit (9)
tunnu tietävän asiaa,niin pitää huomenna yrittää aamusta ennen ultraa soittaa ja kysyä asiasta
Kiitos teille ku kerranki olitte hiljaa....turhiin asioihin te jaksatte aina vaivautua vastaamaan...
viimeisen puolen tunnin aikana käynyt viime aikoina kyseisessä paikassa ultrattuja. Älä nyt pillastu. Tuo minunkin vastaus on muutaman vuoden takainen kokemus.
2
Tutkimuksen tarkoitus on löytää rakennepoikkeavuudet ja sikiön vaikeat sairaudet, siksi se tarjotaan ilmaiseksi kaikille. "Vauvan ihastelu" -ultraan voi mennä yksityiselle omalla rahalla. Ei minusta ole yhtään tylyä jos sanotaan että tämä ei ole vauvan katselua varten, eikä sukupuolenkaan selvitystä. Lääketieteellinen tutkimus se on.
t. itse kaksi lasta siellä ultrauttanut enkä edes olisi kehdannut mitään tallenteita pyytää...
kuvia sain muutaman. Ja tässä raskaudessa olen nyt kolme kertaa keskusneuvolassa jo ehtinyt käymään. Tuollaiset nauhoitukset saa tosiaan ainoastaan yksityiseltä lisämaksua vastaan, eikä niistäkään kaikista.
mut seki on vissiin muuttunu viimesen 4 vuoden aikana. T.ap
että mä oon saanut joka kerta tosi hyvää palvelua keskusneuvolassa.
kuvia sain muutaman. Ja tässä raskaudessa olen nyt kolme kertaa keskusneuvolassa jo ehtinyt käymään. Tuollaiset nauhoitukset saa tosiaan ainoastaan yksityiseltä lisämaksua vastaan, eikä niistäkään kaikista.
jos ei kaikenlaiseen varsinaiselta tutkimukselta aikaa vievään lähdetä. Voi tosiaan mennä yksityiselle ja siellä pyytää sen dvd:n. Jos siinä nyt jotain näkemistä on. Minulla on sellainen keskimmäisestä lapsestani ja eipä sitä ole tullut katsottua kuin pari kertaa silloin uutena.
Minäkin olen aina saanut hyvää ja ystävällistä palvelua tuolla keskusäitiysneuvolassa. Nuorimmaiseni kohdalla epäiltiin ongelmia ja varsinkin silloin olivat todella ystävällisiä ja kiireettömästi selittivät asiat minulle.
"Ei tänne vauvaa tulla katselemaan, vaan terveydellisistä syistä" -kommentin sain jokunen vuosi sitten, kun kysyin saako sieltä kuvan mukaan. Kuvan kuitenkin sai. Oli tosi tyly käynti. En kyllä omasta mielestäni käyttäytynyt mitenkään niin, että tuo kommentti olisi ollut oikeutettu.