Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iik iik iik :) Aloitin uudessa työpaikassa viime viikolla ja näen joka päivä julkkiksia :)

Vierailija
25.05.2010 |

Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, jossa suurin julkkis oli lukion rehtori naisseikkailuidensa takia.

Nyt sain työpaikan kaupungista ja tapaan koko ajan julkkiksia, ihan oikeita ja sellaisia, joita näkee Seiskan kannessa. Jännittävää :D

Olen siis ihan miniminihommassa ja mitätön persoona työpaikallani, mutta silti!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti.

Vierailija
2/15 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse edes puhumaan heille juurikaan mitään, ohjaamaan vain eteenpäin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee erityistä mikä?

Tavallisia taatelintallaajia isommassa mittakaavassa. Haloo, täällä julkimoksi kelpaa Maitolehdet ja Tuksut :D

Vierailija
4/15 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea työpaikan johdosta!

Vierailija
5/15 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tuollaisen työpaikan. Joo, oispahan vähän piristystä muuten ilm. tylsään työhön.

Vierailija
6/15 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt kumminkin muistaa, että ihan tavallisia ihmisiä ne julkkiksetkin on. Tai itse en ainakaan arvosta heitä yhtään enempää tai vähempää, kuin ketään muitakaan.

Vierailija
7/15 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttanen oot:)

Vinkkinä: keskity hehkuttamaan anonyymina netissä. Olin nuorempana vastaavassa tilanteessa, ja hehkutin kaikille. Myöhemmin hävetti, muut taisivat salaa naureskella mulle..

Vierailija
8/15 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kovin kehuskele ystävillesi.. voivat tulla kateellisiksi :)

Onnea uudesta työstä!

Vierailija
9/15 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon sisällä ap huomaa itse, että osa julkkiksista on ääliöitä, osa ok ja osa hyviä tyyppejä.

Vierailija
10/15 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään Suomen silloisen ykkösartistin kiertueella töissä, sillon tapasi vaikka mitä julkkiksia ja tottui siihen. Ei oo sen koommin tuntunut julkkisten näkeminen juuri miltään, ihan samanlaisia ihmisiä ne on kuin kuka tahansa muukin. Mulle on oikeastaan sama, onko ihminen tuttu mulle kaupan kassalta vai Seiskan kannesta.

Vierailija
11/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huh huh. "iik, iik, iik näen julkkiksia." Voiko olla typerämpää?

Mä oon elänyt preheessä ja julkkiksia on käynyt meillä aina. Ihmisiä ne vaan on, so?

Vaikka kuka julkkis kävelis vastaan ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
12/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huh huh. "iik, iik, iik näen julkkiksia." Voiko olla typerämpää? Mä oon elänyt preheessä ja julkkiksia on käynyt meillä aina. Ihmisiä ne vaan on, so? Vaikka kuka julkkis kävelis vastaan ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
13/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni julkimo on ihan ok. Suurimmat pöntöt ovat sitten nämä julkimoiden sisarukset, tuttavat, muut sukulaiset, "ystävät" - he yrittävät jos millä tavalla hyötyä julkkistuttunsa tai -sukulaisensa asemasta. Minuakin monen julkimon "veli", "eno", ja mikä lie rippikoulukaveri yritti mukaansa... Hoh hoijaa...

Vierailija
14/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli itsekin heidän kanssaan jatkuvasti tekemisissä. Eipä tullu tmieleenkään edes ajatella, iik julkkiksia. Ihmisiä ne on siinä missä minäkin. Ja sai samanlaisen palvelun kuin ei julkkikset.

Vierailija
15/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlle menestystä uudessa työssä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi