Siis oikeasti lähteekö nää läskit mahasta synnytyksen
jälkeen? 6kk synnytyksestä ja maha on kuin olisin 6kuulla. Syön ihan terveellisesti ja ajattelin aloittaa ladylinia. Mutta oikeasti saanko mä ikinä enää litteän vatsan?
Kommentit (12)
Mutta olinkin 19 vuotias.
Tästä tokasta ei oo lähtenyt vieläkään, nyt vauva 10kk ja itellä ikää 30v, toivotaan et katoaa =)
Itse sain parikymppisenä pullukkana esikoisen, sitten toisen lapsen.
Alkoi ekan kerran liikunta kiinnostamaan ja reenasin itseni parhaimpaan kuntoon mitä olin KOSKAAN ollut.
Sitten taas saanut pari lasta ja taas tarttee vauvamasua pienentää. Onnistuu.
Ei se vaadi edes mitään ihmeellisiä: säännöllistä reeniä!
jotka ovat synnyttäneet yli 30kymppisenä samoihn aikoihin kun minä ovat timmissä kunnossa..verratuna minuun! T; Ap
3vuotta kuopuksen syntymästä, olen vasta 25vuotias, bm 20 ja käyn viikottain salilla, juoksemassa ja uimassa. Vatsassa on löysän nahan lisäksi semmoinen 3voipaketin kokoinen roikkuva löllömakkara joka pysyy vaikka olen yrittänyt mitä..se rasva ei vaan lähde.
nopeampi aineenvaihdunta kuin kolmekymppisillä. Loput on tietysti omista syömis-ja liikuntatottumuksista kiinni.
Mulla ekasta ja tokasta lapsesta ei olisi kukaan edes arvannut, että olin synnyttänyt, 6 kk synnytyksen jälkeen. olin 25 kun sain tokan lapseni. Kun sain kolmannen, niin kroppa räjähti.
Aivan hirveä maha ja läskit :(
kun ennen raskautta se oli 55kg, silti aivan hirveä vyölaukku jäi, sellainen nahkapussukka, nykyisin se on kivasti läskillä täyttynyt irto löllykkä.
Siis vaikka olisi hoikka, niin kaikki keräävät rasvaa yleensä johonkin tiettyyn paikkaan ensin. Jos tämä paikka on vatsa, niin raskauksien jälkeen on todella vaikeaa saada litteää vatsaa vaikka olisi hoikka.
Ne kuroi mun kaksosmaharepun aika tiukkaan kuosiin. Harmi vaan, että heti alkaa taas pullottamaan, kun treeni loppuu. Ja näissä tunneissakin on paikkakohtaisia eroja ihan hurjasti. Toiset on liian kevyitä, tämän mun kokeilema oli ihan kunnon rääkkiä.
Itellä lähti vajaa kuukaudessa lähes kaikki mitä raskauden aikana tuli.