Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita haukotuttaa valkoisten jauhojen kauhistelu?

Vierailija
25.05.2010 |

Itse olen aina syönyt kaikkea, monipuolisesti, hyvin ja ruuasta nauttien. Voin erinomaisen hyvin ja olen hyvässä kunnossa, normaalissa painossa. Liikun ja syön.

Valkoinen jauho ei ole mitään myrkkyä, vaan yksi raaka-aine. Se ei ole järin ravitsevaa, muttei haitallistakaan. Ei ole hiivasyndroomaa eikä myöskään ongelmaa kun menen syömään. Kylässäkin emäntä varmaan tykkää, kun en yöki ja nirsoile joka tuotetta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän kyllä että jauhot ei kaikille passaa. Ei tuo sinunkaan asenne ihan kohillaan ole.

Vierailija
2/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään esim keliaakikolle sovi, kai nyt sen tajuan enkä noin selvää asiaa edes kirjoittanut! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua varsinkin ärsyttää kun jotkut ruuat kuuluu tehdä vehnäjauhoista ja sitten niitäkin yritetään "terveellistää". Pizzaa ei kuulu tehdä sämpyläjauhoista tai ranskalaisen sipulikeiton päälle ei kuulu laittaa ruisleipää. Voihan niin tehdä, mutta sitten on kyse jostain muusta.

Vierailija
4/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sinunkaan asenne ihan kohillaan ole.

Tämä voisi kyllä olla koko Aihe vapaa-palstan motto!

Vierailija
5/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina syönyt kaikkea, monipuolisesti, hyvin ja ruuasta nauttien. Voin erinomaisen hyvin ja olen hyvässä kunnossa, normaalissa painossa. Liikun ja syön.

Valkoinen jauho ei ole mitään myrkkyä, vaan yksi raaka-aine. Se ei ole järin ravitsevaa, muttei haitallistakaan. Ei ole hiivasyndroomaa eikä myöskään ongelmaa kun menen syömään. Kylässäkin emäntä varmaan tykkää, kun en yöki ja nirsoile joka tuotetta.

Mitä sä haet tällä kirjoituksellasi? Kyllä mäkin syön kaikkea ja olen terve jne. mutta ymmärrän myös, että ihmiset voivat hyvin erilaisilla ruokavalioilla, enkä mä tee toisten ruokavalioista itselleni ongelmaa.

Ei mullakaan ole diabetesta tai allergioita, mutta se tuskin on vain oman erinomaisuuteni ansiota.

Vierailija
6/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä haet tällä kirjoituksellasi? Kyllä mäkin syön kaikkea ja olen terve jne. mutta ymmärrän myös, että ihmiset voivat hyvin erilaisilla ruokavalioilla, enkä mä tee toisten ruokavalioista itselleni ongelmaa. Ei mullakaan ole diabetesta tai allergioita, mutta se tuskin on vain oman erinomaisuuteni ansiota.

Haen sitä että menee hermot noihin vehnäjauhovouhkaajiin, jotka todellakin tekevät ongelman paitsi omastaan myös muiden syömisestä! Kyse ei ole ruokavaliosta vaan kiukuttelusta.

Vierailija
7/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun unohdin ettei täällä ihmiset tajua ellei kirjoita myös itsestäänselvyyksiä: EN NYT TARKOITA ALLERGIOITA.

ap

Vierailija
8/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea voi syödä (JOS ei allergioita) kun syö kohtuudella ja monipuolisesti. Välillä itseänikin ärsyttää se jatkuva kohkaus vaikkapa näistä jauhoista tai rasvoista...jotenkin tuntuu, että pian mennään ojasta allikkoo näiden kanssa.

Vierailija
9/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ylilyönti on pahasta, oli sitten kuinka hyvästä asiasta kyse hyvänsä.

Mutta kun valkoinen jauho on turha, niin sen voi sopivista paikoista karsia pois; esim. päivittäisestä leivästä, pastan voi vaihtaa täysjyväiseen (makuasia, mutta maistuukin mielestäni paremmalta) jne.

Minulla ei ole keliakiaa, mutta valkoisen jauhon välttelyn (hyvin summittaisen) seurauksena voin ainakin hiukan paremmin :)

Vierailija
10/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikkea kohtuudella" on pätenyt mulla myös raskausaikoinen, en ole ikinä miettinyt mitä saa syödä ja mitä ei..

Vierailija
11/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun huomaa jonkun nirsoilevan milloin mistäkin niin ei ole kovin kiva sellaista ihmistä syömään kutsua. Itse pidän kutsujen ja grilli-iltojen järjestämisestä, mutta en minä oikein jaksa nirppanokkia enää pyytää. Ei ole mitään allergiaa, mutta milloin mikäkin on liian vähän luomua tai liian teollista tai vehnäistä tai mitä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme