Seksi pettämisen jälkeen.
Muiden miesten mielipiteitä kyselen. Onko seksi muuttunut huonommaksi, kun naisenne on jäänyt kiinni pettämisestä ja olette päättäneet jatkaa? Ainakin minun puoleltani henkinen yhteys on jotenkin kärsinyt pahasti. En koe enää imartelevana, että vaimoni haluaa seksiä kanssani. Minulle seksi on ollut aina osittain itsetuntoa hivelevä kokemus. Se on ollut osa tyydytystä.
Kommentit (27)
Vaimoni jäi pettämisestä kiinni kolme vuotta sitten. Teini-ikäisen poikakaverin kanssa oli ollut hotellissa yötä viettämässä. Meillä seksi oli loppunut 15 vuotta aiemmin vaimon sairastuttua, rakkaudesta jäin uskolliseksi aviomieheksi käteenvedon varaan ja hyväskyin tilanteen. Kun sitten liukkaripurkki löytyi sukkalaatikosta ja hotelliyö paljastui, maailma romahti.
Nyt olemme kolmen vuoden aikana naineet yli tuhat kertaa, useammin kuin edellisinä vuosina 30-vuotisen yhdessäolomme aikana yhteensä. Kiihottaa ajatus vaomstani voihkimassa pitkän kuivan kauden jälkeen toisen miehen vehje sisällään. Saan itse orgasmin lähes heti kun ajattelenkin asiaa. Pystyn myös työntelemään15-20 minuuttia ihan vain kuvittelemalla asiaa. Vaimon lauettua kunnon loppulaukka ei kauan kestä ja näin nautintokin on molemminpuolinen.
Joskus vielä pyydän häntä huokailemaan tuota vieraan miehen nimeä!
Vaimo on kertonut kaikki tapaamispaikat ja suurimman osan jutuista. Puhelutiedot sain myös nähtäväkseni. Mutta tuosta hotelliyöstä en saa totuutta, pelkkää pussailua eikä edes kielaria. Paskat!
Minusta on kiihottava ajatus, että vaimo kävisi vieraissa, mutta jos hän tekisi sen ilman lupaa, niin uskon että tuollainen uskottomuus veisi suhteeltamme pohjan. Erityisesti, koska olen vaimolleni sanonut, että jos hän haluaa vierasta, niin pyytää reilusti luvan. Varmaan pahinta pettämisessä olisi se, että en kehtaisi enään kulkea vaimoni kanssa kun kokoajan saisi miettiä, että mitähän nuo minusta ajattelee. Jos vaimo haluaa vierasta, niin ehoton vaatimus on että hän lähtee jonnekkin kaus kotoa pitämään hauskaa.
Minusta pitkässä parisuhteessa on ihan luonnollista haluta vierasta ja tuosta asiasta on hyvä puhua oman kumppanin kanssa. M29
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde, molemmat käyneet vieraissa luvan kanssa....
Meillä päinvastoin homma toi ihan uutta intoa seksiin!!
Tää ei vastaa ap:n kysymykseen mitenkään. Kysymys oli pettämisestä. Kuulostaa tuputtamiselta kun et edes välitä aiheesta vaan heti pitää päästä paasaamaan. Saat ihan pätevän joillekin sopivan suhdemuodon kuulostamaan väkisin tuputukselta ja aktivismilta. Lopeta, nolaat muut ja levität huonoa mainetta polyista tuputtajina.
Vierailija kirjoitti:
sen jälkeen kun mies on pettänyt vaimoaan?
Minä en muuta halunnutkaan kuin seksiä. Kun sain tiedon pettämisestä, harrastimme sen vkl aikana miehen kanssa noin 20 kertaa seksiä, sitten mies väsyi.
Minun oli vain pakko. Halusin saada mahdollisimman nopeasti seksin taas luistamaan. Ensimmäiset kerrat olivat tuskaa minulle. Joka työnnöllä kuvittelin kuinka mies oli vierasta nainut samalla tavalla...vai oliko tehnyt jotain muuta.
Ensimmäiset 10 kertaa päätyivät lopulta minun itkuun..mutta sitten kaikki alkoi taas sujumaan.Luotan mieheeni 100%:sesti. En usko että pettäisi uudelleen. Seksimme sujuu loistavasti, jos vain saisin hieman useammin:))
Ymmärrän tuskasi, enkä sille ilku. Mutta jos haluat kasvaa todella vahvaksi asian suhteen, niin se ei välttämättä tapahdu sillä, että pyrit hypnotisoimaan itsesi tilaan, jossa "et uskoisi että pettäis uudelleen". Vaikka tuo on toki hyvin tyypillistä naiselle - eli että seksiin suhtaudutaan noin tunteenomaisesti, niin voisi silti ja ehkäpä juuri siksi olla hyvä perehtyä siihen VALTAVAAN eroon, mikä naisilla ja miehillä on seksiin suhtautumisessa.
Ajattele, että mies on otus, joka pystyy parittelemaan itselleen ventovieraan naisen kanssa ja nauttimaan siitä. Siis vaikka ei olisi ihastunut, rakastunut tai mitään muuta sellaista - ei ennen eikä jälkeen parittelun.
Esimerkiksi itse olen harrastanut seksiä monen naisen kanssa ja joidenkin kohdalla hyvinkin useasti, koska seksi on tuntunut poikkeuksellisen estottomalta, villiltä, ihanan riettaalta ja niin edelleen. Mutta SILTI itse nainen on ollut sellainen, että en ole pitänyt häntä erityisen mielenkiintoisena persoonana - itseasiassa jopa se, että hän on ollut enemmänkin "panopuu" kuin "rakastajatar" on tehnyt seksistä mielenkiintoista. Siis se "valta", että voi ilmoittaa kiimaiselle naaralle, että "mä tulen ja panen sua", naaras suostuu siihen, mä menen sinne - ja sitten kun pano on ohi, häivyn. Ja tämä toistuu.
Eli ei kauhean romanttista, eihän? Pelkkää puhdasta seksiä, siis - ja uskotko jos sanon, että suurin osa miehistä haaveilee juuri tällaisesta suhteesta.
No, kun aviossa oleva mies tekee noin, niin se toki on "pettämistä". Mutta mikä on mielenkiintoista, niin se että millä TASOLLA tuo pettäminen tapahtuu. Mies ei siis puhu tai tee naisen kanssa mitään sellaista, mitä tekee puolisonsa kanssa. Hän ei suunnittele tulevaisuutta, jaa syviä tuntojaan, jaa talouttaan, ei mene paikalle osoittaakseen hellyyttään saati rakkauttaan. Ei, hän ainoastaan PANEE.
Joten kysymys jota kannattaa pohtia on, että mihin elämän osa-alueeseen tuo pettäminen kohdistuu. Ja vastaus on: sukupuolielämän osa-alueeseen.
Tiedän mistä puhun, koska olen itsekin tehnyt noin. Saat toki haukkua - niin kaikki muutkin tietysti tekevät. Mutta yksi keskeinen syy asian salailuun on myös siinä, että en yksinkertaisesti MUISTA noita asioita silloin kun olen normaaliarjen kanssa tekemisissä. Tuo "panopuu" on minulle kuin ryyppyreissu kavereiden kanssa, käynti elokuvissa yksin tai vaikka sitten kuntosalilla. Eli jotain sellaista mitä tarvitsen vain itseäni varten tietyin väliajoin ja sitten kun se on tehty, niin se jää aikalailla unholaan.
No, vaikka kuinka raivostuttaisi, niin suosittelen silti miettimään tätä. Sillä vaikka et hyväksyisikään, niin elämänlaatusi saattaa huomattavastikin parantua, kun alat YMMÄRTÄMÄÄN naisen logiikkaa..
Eli kaikkea hyvää sinne ja tsemppiä!
M39
Ääliö.
Minä naisena haluan tunteetonta raakaa seksiä ja olla "suuresti himoittu panopuu", kun mies ei pysty hillirsemään itseään vaan haluaa vaan panna eläimen lailla. En halua mitään romantiikkaa ja tunteista lässytystä.
Eli näillä spekseillä sullekin olisi ihan ok, että minä vaimona käyn panemassa muita miehiä eläimellisedti ilman mitään tunteita? Kun ei kerran ole tulevaisuudensuunnitelmista puhetta, niin on aivan ok munkin saada kunnon kyytejä vierailta miehiltä? Hyvä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen jälkeen kun mies on pettänyt vaimoaan?
Minä en muuta halunnutkaan kuin seksiä. Kun sain tiedon pettämisestä, harrastimme sen vkl aikana miehen kanssa noin 20 kertaa seksiä, sitten mies väsyi.
Minun oli vain pakko. Halusin saada mahdollisimman nopeasti seksin taas luistamaan. Ensimmäiset kerrat olivat tuskaa minulle. Joka työnnöllä kuvittelin kuinka mies oli vierasta nainut samalla tavalla...vai oliko tehnyt jotain muuta.
Ensimmäiset 10 kertaa päätyivät lopulta minun itkuun..mutta sitten kaikki alkoi taas sujumaan.Luotan mieheeni 100%:sesti. En usko että pettäisi uudelleen. Seksimme sujuu loistavasti, jos vain saisin hieman useammin:))
Ymmärrän tuskasi, enkä sille ilku. Mutta jos haluat kasvaa todella vahvaksi asian suhteen, niin se ei välttämättä tapahdu sillä, että pyrit hypnotisoimaan itsesi tilaan, jossa "et uskoisi että pettäis uudelleen". Vaikka tuo on toki hyvin tyypillistä naiselle - eli että seksiin suhtaudutaan noin tunteenomaisesti, niin voisi silti ja ehkäpä juuri siksi olla hyvä perehtyä siihen VALTAVAAN eroon, mikä naisilla ja miehillä on seksiin suhtautumisessa.
Ajattele, että mies on otus, joka pystyy parittelemaan itselleen ventovieraan naisen kanssa ja nauttimaan siitä. Siis vaikka ei olisi ihastunut, rakastunut tai mitään muuta sellaista - ei ennen eikä jälkeen parittelun.
Esimerkiksi itse olen harrastanut seksiä monen naisen kanssa ja joidenkin kohdalla hyvinkin useasti, koska seksi on tuntunut poikkeuksellisen estottomalta, villiltä, ihanan riettaalta ja niin edelleen. Mutta SILTI itse nainen on ollut sellainen, että en ole pitänyt häntä erityisen mielenkiintoisena persoonana - itseasiassa jopa se, että hän on ollut enemmänkin "panopuu" kuin "rakastajatar" on tehnyt seksistä mielenkiintoista. Siis se "valta", että voi ilmoittaa kiimaiselle naaralle, että "mä tulen ja panen sua", naaras suostuu siihen, mä menen sinne - ja sitten kun pano on ohi, häivyn. Ja tämä toistuu.
Eli ei kauhean romanttista, eihän? Pelkkää puhdasta seksiä, siis - ja uskotko jos sanon, että suurin osa miehistä haaveilee juuri tällaisesta suhteesta.
No, kun aviossa oleva mies tekee noin, niin se toki on "pettämistä". Mutta mikä on mielenkiintoista, niin se että millä TASOLLA tuo pettäminen tapahtuu. Mies ei siis puhu tai tee naisen kanssa mitään sellaista, mitä tekee puolisonsa kanssa. Hän ei suunnittele tulevaisuutta, jaa syviä tuntojaan, jaa talouttaan, ei mene paikalle osoittaakseen hellyyttään saati rakkauttaan. Ei, hän ainoastaan PANEE.
Joten kysymys jota kannattaa pohtia on, että mihin elämän osa-alueeseen tuo pettäminen kohdistuu. Ja vastaus on: sukupuolielämän osa-alueeseen.
Tiedän mistä puhun, koska olen itsekin tehnyt noin. Saat toki haukkua - niin kaikki muutkin tietysti tekevät. Mutta yksi keskeinen syy asian salailuun on myös siinä, että en yksinkertaisesti MUISTA noita asioita silloin kun olen normaaliarjen kanssa tekemisissä. Tuo "panopuu" on minulle kuin ryyppyreissu kavereiden kanssa, käynti elokuvissa yksin tai vaikka sitten kuntosalilla. Eli jotain sellaista mitä tarvitsen vain itseäni varten tietyin väliajoin ja sitten kun se on tehty, niin se jää aikalailla unholaan.
No, vaikka kuinka raivostuttaisi, niin suosittelen silti miettimään tätä. Sillä vaikka et hyväksyisikään, niin elämänlaatusi saattaa huomattavastikin parantua, kun alat YMMÄRTÄMÄÄN naisen logiikkaa..
Eli kaikkea hyvää sinne ja tsemppiä!
M39
Ääliö.
Minä naisena haluan tunteetonta raakaa seksiä ja olla "suuresti himoittu panopuu", kun mies ei pysty hillirsemään itseään vaan haluaa vaan panna eläimen lailla. En halua mitään romantiikkaa ja tunteista lässytystä.Eli näillä spekseillä sullekin olisi ihan ok, että minä vaimona käyn panemassa muita miehiä eläimellisedti ilman mitään tunteita? Kun ei kerran ole tulevaisuudensuunnitelmista puhetta, niin on aivan ok munkin saada kunnon kyytejä vierailta miehiltä? Hyvä juttu!
Pakko näin miehenä kommentoia, että on aika vanhanaikaista ajatella, että kaikki naiset haluavat tunteita tms romantiikkaa. Itse näin miehenä ymmärrän hyvin sen, että naiset haluavat sen romantiikan lisäksi myös joskus vaan panna kuin eläimet. Ja erityisesti syytyvät juuri sellaisesta, että jokin tuntematon mies ottaa heidät kuin eläimet. Itse kyllä sallin naiselleni satunnaiset syrjähypyt, ongelma vain on siinä että hän ei salli samaa minulle joten pitäydymme seksissä vain toistemme kanssa. M29
Meillä mies petti 8v sitten,2 vuotta meni kun sain taas orgasmeja,riittämättömyyden tunne oli musertava ja mies koki syvää häpeää ja syyllisyyttä siitä melkein 5v vaikken kertaakaan syyllistänyt häntä,viimeiset vuodet olleet ihaninta aikaa yhdessä,syvä sielunkumppanuus löytyi,seksiä päivittäin,joka tyydyttää molempia.kunniotus palautui suhteeseen,molemmilla olisi halukkaita ottajia mutta olemme kertoneet lähestymisyrityksistä toisillemme ja kieltäytyneet näistä syrjähyppy tarjouksista
T
. Tämä paras. Itse runkkasin nahkarukkaset kädessä ykköstä ja kakkosta., rukkas käsi työnnettiin suuhun kun kännissä tunnusti ottaneensa kaverilta kalun suuhun. Jäi viimeiseksi vieraissa käynniksi . Oltu yhdessä monta vuotta tän jäleen