Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokauppa yksityiseltä yksityiselle - mitä papereita pitää tehdä/antaa toiselle?

Vierailija
25.05.2010 |

Osaako joku neuvoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä ei tarvii ees ostajan tietää että on auton ostanu, niinkin pystyy auton ostaaan... mulle on käynyt niin, alkoi tulla kauheesti veroista karhukirjeitä... joku oli ilmottanut että mä MUKA oon ostanu sen auton viakken ollu koskaan autoo nähnykkä...

Vierailija
2/3 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan muuta ei tarvita.

Toki on hyvä tehdä luovutus/kauppakirja, yksi malli löytyy trafin nettisivuilta www.trafi.fi

Ostaja menee em. papereiden kanssa katsastustoimistoon, jossa rekisteröi hankkimanssa auton omiin nimiinsä.

Kakkosen tilanteessa on kyllä väärennetty papereita, ei myyjä voi ilmoittaa kenekään ostaneen hänen autoaan, vaan on aina ostajan vastuulla käydä rekisteröimässä auto omiin nimiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi oli vain ilmoittanut että on "myynyt" auton mulle ja kun asiaa selvittelin niin meinasin tosissaan joutua maksamaan 500€ verorästit, ja kysyi AKEsta että onko totta että joku voi ilmoittaa minun ostaneen auton että mä teen sitten kanssa niin, niin sanottiin että se on laitonta mutta kyllä, niin pystyytekemäään. Sitä en ole tutkinut että miten vai onko joku tosissaan väärentänyt mun allekirjoituksen mutta näin kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän