Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun puhelimeen soitettiin ja tarjottiin ilmaista kuukautta. Normaalia?

25.05.2010 |

Tää nainen esittäytyi oikein kauniisti ja kertoi olevansa minun puhelinliittymän firmasta. Jutteli siinä aikansa ja tarjosi ilmaista kuukautta. Kuitenkin ehtona oli se, että minun olisi pitänyt kertoa puhelimessa täydellinen henkilötunnukseni. Sanoin, että minulla ei ole tapana moista tehdä ja sanoin, että antaa olla tarjouksen. Väitti kyllä tietävänsä minun henkilötunnuksen - niin varmaan tietääkin, jos minun asiakkuuteni on siellä. Miksi siihen sitten tarvittiin vielä minun sanomana se?

Taidan olla aika periaatteen ihminen, mutta annatteko te puhelimessa ihmiselle, jota ette tunne teidän henkilötunnuksen?

Itse jos soitan jonnekin (vaikka varatessani lääkäriaikaa), niin silloin toki annan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myös puhelinliittymäfirmasta soiteltu, mutta oman puhelinnumeron ääneen sanominen on riittänyt varmistukseksi. Väestörekisteriin olen joskus luetellut 3 viimeisintä osoitetta.

Vierailija
2/5 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin, Kelaan tms. En koskaan anna sellaiselle henkilölle, joka soittaa minulle.

Minultakin on joskus pyydetty henkilötunnusta jonkun varmistamiseksi. Jäi ilmaisjutut saamatta, kun en kertonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisessa tilanteessa henkilötunnustani kailottamaan..mistä sitä tuossa oikeasti tietää, että onko se henkilö edes sieltä omasta puhelinliittymä firmasta.

Vierailija
4/5 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään nimessä antaisi tietojani. Soittaisin myös kyseiseen firmaan ja tarkistaisin asian, luultavasti olisivat kiitollisia ja tekisivät rikosilmoituksen asiasta.... En usko että kukaan firma haluaa antaa tuollaista mainetta itselleen.

Vierailija
5/5 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko, että antaa numeron, josta voin varmistaa hänen olevan laillisella asialla ja sitten soitan takaisin ja kerron sen tunnuksen. Yleensä soitto päättyy tähän, yllättäen ei olekaan ketään, jolta voi varmistaa. Enkä kyllä kertoisi sittenkään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi