Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16-vuotias tyttö siepattiin Salossa ja sidottiin puolialastomana puroon.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maahanmuuttaja/oleskeluluvan saanut tekee suomessa rikoksen (ainakin tämän luokan rikoksen, pahemmasta puhumattakaan), niin hänet karkotetaan sinne mistä tullutkin?! Ei luulisi olevan vaikeaa ja luulen, että kansalaisten äänet puoltaisi tätä lakia.

Vierailija
22/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maahanmuuttaja/oleskeluluvan saanut tekee suomessa rikoksen (ainakin tämän luokan rikoksen, pahemmasta puhumattakaan), niin hänet karkotetaan sinne mistä tullutkin?! Ei luulisi olevan vaikeaa ja luulen, että kansalaisten äänet puoltaisi tätä lakia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on varmaan ollut riitaa jonkun porukan kanssa, ehkä koulukiusausjuttu? Ehkä "vienyt" jonkun poikaystävän ja joku jengi kostaa? Ei uskalla kertoa, ettei joudu vielä pahemmin pahoinpidellyksi. Ihan taatusti.

Tai sitten, joku jätetty poikaystävä kännissä ja piripäissään tehnyt tällaista, uhkaa tappaa, eikä tyttö uskalla kertoa.

Vierailija
24/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jaksa lukea näitä juttuja. Mutta otsikot on jo aika uskomattomia.

Vierailija
25/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajat ovat kunnon ihmisiä, mutta silti tekevät rikoksia keskimäärin enemmän kuin suomalaiset. Itse esimerkiksi hyväksyn täysin kurdimaahanmuuttajat, heidän työttömyysprosenttinsa on PIENEMPI kuin suomalaisten. Sitten taas somalit, niistä kai 5% on töissä.

Naisilla hitosti isompi kuin miehillä, suurperheen äiti on harvoin töissä. Ainakin Afganistanilaiset ja Sudanilaiset työllistyvät vielä huonommin.

Mua kiinnostaa, mistä olet vetänyt kurdien työttömyysluvut, koska ymmärtääkseni tuollaisia asioita ei tilastoida ensinkään.

Vierailija
26/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran! Äänestäkää ehdokkaita jotka lupaavat laittaa tuon roskaväen kuriin. Tavalla tai toisella.

Kerjäämiselle kielto myös!

Vierailija
27/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän jo aika monta ihmistä, jotka äänestää Perussuomalaisia seuraavissa vaaleissa...ja minä olen yksi heistä...mitta täysi nyt.

Vierailija
28/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tätä ole koskaan minään lintukotona pitänyt, vaikka päällisin puolin onkin leppoisa (tylsähkö) paikka. Onhan täällä noi huumeet aina olleet tapetilla, mutta itselleni ei ole koskaan kukaan tullut tarjoamaan. Ihan normaalilla varovaisuudella ja maalaisjärjellä on pärjätty, koskaan ei ole pelottanut tuolla kaupungilla kulkea. Itsekin usein baarista kävelen kotiin, vaikka lyhin reitti on aika syrjäinen ja pelottavakin. Onhan täällä ulkomaalaistaustaisia, mutta kaikkiallahan heitä on, eikä se ole koskaan minulle mikään ongelma ollut.

Vierailija
29/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suomalaisia mutta maalanneet kasvonsa ja päässä peruukit?

Vierailija
30/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suomalaisia mutta maalanneet kasvonsa ja päässä peruukit?

Vierailija
31/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttö alkanutkin empimään ja äijät antaneet opetuksen.

Näin veikkaan.

Vierailija
32/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä kertoo?

Vierailija
33/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se juuri ennen tuntien alkua mitään treffejä oli sopinut.

Vierailija
34/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei persussuomalaiset tätä maata pelasta. let me laugh. buahhahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahhahahahhhahaahahahahahahahahahahahaahhaahahaahaaaaha! *auts, ihan tuli masu pipiks* ja *reps pläts*

ei kukaan persussuomalainen rasisti voi alkaa lakeja muuttelemaan ja hakaristin kans heiluun. ne on aika tossukoita iso osa, ja aivottomia vielä. tiedän kokemuskesta!

järki pääsä tuota politiikkaa pitää tehdä, eikä uho päällä. kova uho, mut ei mitään konkreettista tapahdu. se on persussuomalaisten motto.

juu pitää kieltää kerjääminen ja nopeuttaa turvapaikahakemusten käsittelyä ja vaaralliset mamu-rikolliset karkoittaa, olen sitä mieltä itekkin ja varmaan suurin osa kaikista politiikoista, mut ku se ei mene ihan nii yksinkertaisesti.

Vierailija
35/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin moni epäilee tytön kertomaa?

Mistä tämä kertoo?

Ihquilla tummaihoisilla oli varmasti joku hyvä syy siepata tyttö, tyttö on pelkkä huora ja valehtelija.

Vierailija
37/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta spermajäljet huuhtoutuisivat pois. Ovat todennäköisesti jo saalistamassa uutta uhria.

Vierailija
38/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain löytänyt kohtaa jossa raiskaus mainittiin.

Vierailija
39/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. keksitty juttu, huumevelat taustalla tai muu kosto

2. raiskaus

3. tyttö maahanmuuttaja ja joku kunniajuttu

(Turun Sanomien tietojen mukaan tyttö on valkoihoinen ulkomaalaistaustainen.)

Ei näillä tiedoila kyllä meille selviä.

Vierailija
40/62 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömyyslukuja Suomessa. Jopa kymmenen kansallisuuden työttömyys oli suhteellisesti alhaisempaa kuin suomalaisten (mm. nigerialaiset ja romanialaiset, mitä oli vaikea uskoa). Mistä hankit luvun 46, jos tuollaisia ei mielestäsi julkaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi