Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaasta, kertokaa kivoja paikkoja lomakohteeksi?

Vierailija
25.05.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana paikka!

Vierailija
2/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni kiinnostaisi Rayong ja Hua Hin, en ole niissä vielä käynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee helposti myös lähisaarille

Vierailija
4/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme olleet Phuketissa, Hua Hinissä ja Bangkokissa ja Hua Hinin koimme parhaimmaksi.

Vierailija
5/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta olemme lähdössä Hua Hiniin keväällä ja kiva tietää, että se on jonkun mielestä parempi kuin Phuket - Phuketissa ollaan oltu pari kertaa.

Vierailija
6/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteiset: Phuket, Hua Hin, Koh Samui, Khao Lak, Cha-am, Pattaya ja Krabi.

must kaupunki: Bangkok,

pienemmät idylliset paratiisisaaret: Koh Lanta, Koh Samet, Koh Chang, Koh Racha Yai

reppuilijan kannattaa ottaa itsekseen vene jonnekin pikkusaarelle

Pohjoisessa: Chiang Mai

Vierailija
7/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vaikka Vietnamiin, Kamputseaan, Burmaan.

Vierailija
8/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ihania. Koh samet on pieni ja lähellä Bangkokia, Changille on vähän pidempi matka, mutta sen lähistölle voi lentää sisäisellä lennolla ja se on aivan ihana.

Vierailija
10/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh!

Vierailija
11/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kun haluaa, onko riittävä syy?

Vierailija
12/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkähän Burmaan voi matkustaa?

Itse olen ollut vain kerran Thaimaassa ja juuri Hua Hinissä, josta tykkäsin todella paljon.

Vierailija
13/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kerran phuketissa, kata beachilla oli hotelli. alussa hämmästyin sitä miten "sekaista" siellä oli :). siis oli sähköjohdot ym kaduilla miten sattuu , kävelykadut siellä täällä....

mutta ne rannat!! oih ja voih. ja hotellit. aivan paratiisi. Takuuvarma lämpö ja takuuvarman lämmin merivesi ja allasvedet. Edullista syödä ja juoda..

Seuraavalla kerralla menemme Karonille. Vaihtelua. :)

Krabikin kiinnostaisi koska se on kuulema todella kaunis paikka mutta tuttavien mukaan oli heidän makuunsa liian rauhallinen paikka.

Rayong on myös kovin rauhallinen eikä ole ostosmahdollisuuksia, näin kertoi siskoni.

Vierailija
14/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana paikka, oltiin ao nangilla, siisti ja lapsiystävällinen, veneillä pääsee nopeasti paratiisimaisille saarille :) myös phi phi saaret on kivapaikka.

Vierailija
15/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kata Beachillä vain muutaman päivän ja minua ahdisti se turistien määrä, varsinkin rannoilla. Toisaalta jos tykkää makaa vieri vierellä muiden kanssa, niin mikäs siinä. Itse en tykkää rannoista, joissa aurinkotuoleja on monta riviä ja tuolit ovat metrin päässä toisistaan. Myöskin ravintoloiden ja kauppojen sisäänheittäjät ärsyttivät, "terve terve mitä kuuluu" on asia jota en jaksa lomalla kuunnella...

Hua Hin oli ihan ok, tosin rannat eivät siellä ole yhtä kauniita kuin kuin toisella puolella Thaimaata.

Krabi on kiva, Ao Nangin omat rannat eivät ole kummoisia, mutta pitkähäntäveneillä pääsee todella upeille rannoille nopeasti ja halvalla.

Koh Lanta sekä Lantasta eteläänpäin on monia pieniä saaria, joita suosittelen. Rannalla voi olla rauhassa ja saaret ovat todella kauniita. Turistien määrä on myös pienempi ja paikalliset ovat ystävällisempiä (toki paikalliset ovat ystävällisiä joka paikassa, mutta esim. Phuketissa selvästi jo vähän ärsyyntyneitä turisteihin).

Suurimmalle osalle näistä pienistä saarista mennään pikaveneillä, joten en suosittele näitä perheille joissa on pieniä lapsia.

Vierailija
16/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme saarta on tullut nähtyä (Phi Phi, Samui, Phangan)

Vierailija
17/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä haluan Thaimaaseen kun kälykin on käynyt siellä ja siellä on kuulemma niin halpaa ja ihanaa."

Vierailija
18/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä haluan Thaimaaseen kun kälykin on käynyt siellä ja siellä on kuulemma niin halpaa ja ihanaa."

ja siellä on kyllä halpaa ja kelit kohdillaan ;)

Vierailija
19/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut khao lakissa, bangkokissa ja hua hinissä. Khao lak oli niistä upein.

Vierailija
20/22 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hua Hin, noh sellainen tavallinen ja tylsä. Mutta, jos tykkää perus kanarianmatkailusta niin mikä ettei.

Pattaya. Niin järkyttävän näkyvää seksiturismia, että en suosittele kenellekään. Pahaa tekee oikeen. Rumat rannatkin. Shoppailu ok.

Krabin alueelta alkaa paratiisimaiset maisemat, siitä alaspäin kartalla. Niistä varmaan ihan mikä tahansa on upeaa. Esim. Phi Phi oli oikein viehättävä, mutta pienempiäkin paratiiseja löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän