Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti, mulla alkaa meneen hermo tuohon koulun touhuun.

Vierailija
25.05.2010 |

Yhden lapsen liiksanumero tippui kympistä kasiin ihan ilman syytä.

Toine joutuu joka päivä välitunnit jälkkäriin kun vei huuliharpun kouluun ja kaverinsa soitti sitä kun huuliharppufobiainen poika oli paikalla. Huuliharppu vietiin ja molemmat pojat tosiaan joka päivä välkät jälkkäriä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäminen riittää? Itse olin ns. teoreetikko eli lukuaineet enimmäkseen kymppejä. Vihasin kuvaamataitoa, mutta yritin kovasti, kun kunnianhimoinen olin numeroiden suhteen. Olisihan se ollut epäreilua antaa mulle sen takia kymppi, kun oikeasti ansaitsin sen kasini ja siinäkin oli jo yrityslisä. Yhtä hyvin joku yrittävä olisi ansainnut sen kympin matikasta kuten minäkin, joka napsin vasemmalla kymppejä kokeista.

Miksi te muuten otatte noi numerot liian vakavasti? Ja minusta pitkä sairaus on ihan validi syy laskea numeroa, koska silloinhan lapsi ei opi niitä samoja asioita kuin muut ja tällöin arvostelu vastaa oppimista. Ja onko tuo nyt niin hirveän merkittävää pitkän päälle, jos todistuksessa joku numero laskee jonkun sairauden takia? Itse sain erään tulehdussairauden lukion ekalla ja olin pois kuukauden koulusta eli puolet kokonaisesta kurssista. Oli itsestäänselvää, että esimerkiksi saksasta sain poikkeuksellisesti kasin, koska en todellakaan osannut niitä juttuja tarpeeksi, koetulos vastasi kasia ja sairastaessani en pystynyt itseopiskelemaan asioita. Se todistus siitä jaksosta oli selvästi huonompi kuin yleensä ja ei tullut edes silloin mieleen sitä ihmetellä.

Vierailija
62/63 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHan sairasta.

Kyllä minusta niin liikunnasta kuin kuvaamataidosta pitää saada 10 JOS:

oppilas/lapsi osallistuu aina innokkaasti

YRITTÄÄ PARHAANSA

Keskittyy ja kuuntelee

on tarvittavat välineet mukana!

Tämä on kympin suoritus minusta.. Ei se että olet vittu viimeisen päälle taiteilija ja osaat piirtätä saatana kaiken tiptop tai olet joku vitun telinevoimistelutähti liikuntatunneilla. RIITTÄÄ KUN TEKEE KAIKKENSA NIIN PITÄISI SAADA 10!

miten voit opettaa lapselle että se riittää kun tekee parhaansa jos se ei pädekään sitten koulussa!

, ehkä saat ajatuksesi eteenpoäin. Tai ryhdy opeks ja arvioi oppilaasi tuon ajatuksen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena olen silti ainoa, joka kilpaurheilee senkin luokan tytöistä. Muut ovat ihan perinteisiä sohvaperunoita, jopa ne hyvätkin liikkujat.

Ei kai opettaja voi ennustaa, mitä jostakin tulee kymmenien vuosien päästä. Huoh. KYseinen arvostelu on aina sen hetkinen arvio osaamisesta, taidoista ja motivaatiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi