Nyt loppui ystävyys
Vauva valvotti viimeyön ja kaveri soitti aamulla. Sanoin, että soittaisin myöhemmin, kun vihdoin vauva nukkuu ja pakko nukkua itsekkin. Tokaisi mulle että kuule myy se jos on niin vaikeeta. Itkuhan mulle tuli ja löin luurin korvaan.
Kommentit (23)
tällä kaverilla itsellä ole lapsia, eikait kukaan terve järkinen nuin sano???
Anna kun arvaan: sulla on esikoinen eikä kaerilla sitäkään.
Ehkä sun kannattaa vuorokausi puhista itseksesi ja sitten rauhoittuneena palata asiaan. Ei kai tuollaisesta välejä rikota, ellei taustalla ole jo muutakin kismaa. Kyllähän hyvään ystävyyteen mahtuu välillä väärin sanottuja vääriä kommettejakin.
Tosin aika huono heitto ystävältä, kieltämättä.
yhtään lasta? tai mikäli on niin ovat ilmeisesti liian helppoja lapsia? ihanku kaveris olis mustasukkainen susta sun vauvalle???
itse pidän monesti puhelinta äänettömällä jos yö ollut huono vauvan kanssa tai muuten vaan laiska päivä enkä jaksa puhua kenellekään.
Ei kai tuollaisesta välejä rikota, ellei taustalla ole jo muutakin kismaa. Kyllähän hyvään ystävyyteen mahtuu välillä väärin sanottuja vääriä kommettejakin.
kun suuttui pikkusiskoonsa, että "viedään Jessica takaisin äsmarkettiin" taia "viedään Jessica vaipparoskikseen". En laittanut sentään välejä täysin poikki.
Kyllä tosiaan pienestä ystävyys katkeaa. Hankkikaa oikeita ongelmia, ääliöt.
MINUA on sorsittu, MINUA ei ymmärretä, byääääh, pistän välit poikki ikiajoiksi teihin paskoihin! :D
voi ymmärtää millaista valvottavan vauvan kanssa elämä on. Olin itse samanlainen kuin kaverisi, mutta en tietenkään olisi sitä ääneen kaverilleni sanonut. Ajattelin, että kun lapsia tekee, niin pitää kestää se arki. Nooh, nyt kun niitä on jo 3, niin on vähän mielipiteet lieventyneet.
Jos haluat kaverisi pitää, niin keskustele asiasta. Sinun pitää ymmärtää, että hän ei tajua ja hän voisi yrittää ymmärtää, että sulla nyt vaan on tuollaista tällä hetkellä.
Mun kaverit tietää, että aina voi soittaa, kun en juuri koskaan vastaa tai kuule puhelinta ;)
että ystävälläsi on ollut joku hätä ja on ollut kova tarve puhua kanssasi. Loukkantui kun sinulla ei ollutkaan aikaa.
Ymmärrän kyllä, että loukkaannuit, vähän tökerösti oli ystävältä sanottu, mutta onko niin, että olet uppoutunut täysin vauvaan ja unohtanut ystäväsi?
Muuta järkevää selitystä en hänen kommentilleen keksi.
kun suuttui pikkusiskoonsa, että "viedään Jessica takaisin äsmarkettiin" taia "viedään Jessica vaipparoskikseen". En laittanut sentään välejä täysin poikki.
Kyse oli sentään kaverista (aikuisesta) ei lapsesta.
Törkeä kommentti kaverilta, mutta tuossa tilanteessa en olisi itsekään edes vastannut.
Mikään ei ole idioottimaisempaa kun vastata ja sanoa että "mä en ehdi nyt puhua".
Älä vastaa jos ei ole sopiva hetki vaan soita itse takaisin kun sellainen on!
siihen kolmivuotias esikoinen päälle ja kaverini tokaisi yksi päivä että kyllä koiran hoito on vaativampaa kuin lapsen hoito. Kaksi koiraa hänellä ja itsellänikin niitä joskus ollut, jos asian noin kokee niin hyvä, mulle se lapsenhoito on ollut rankempaa kyllä. En välejä laittanut poikki tietenkään, mutta kumma mielipide kuitenkin.
Ja sillä kaverillasi on ehkä ollut oikeasti joku hätä tai on katkera kun on sut menettänyt sille vauvalle.
Mikään ei ole idioottimaisempaa kun vastata ja sanoa että "mä en ehdi nyt puhua". Älä vastaa jos ei ole sopiva hetki vaan soita itse takaisin kun sellainen on!
Jos sulla ei ole ollut koiria, et voi mitenkään tietää.
mulla on parivuotiaat kaksoset ja siihen kolmivuotias esikoinen päälle ja kaverini tokaisi yksi päivä että kyllä koiran hoito on vaativampaa kuin lapsen hoito. Kaksi koiraa hänellä ja itsellänikin niitä joskus ollut, jos asian noin kokee niin hyvä, mulle se lapsenhoito on ollut rankempaa kyllä. En välejä laittanut poikki tietenkään, mutta kumma mielipide kuitenkin.
Ja sillä kaverillasi on ehkä ollut oikeasti joku hätä tai on katkera kun on sut menettänyt sille vauvalle.
jotkut täällä, ettei kaverin sanomisista saisi loukkaantua vaan mitä vain pitäisi ottaa kiltisti vastaan...
En mäkään tuollaista ihmistä katselisi. Ei sieltä fiksuimmasta ja empaattisimmasta päästä.