Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut homomieheen enkä saa häntä mielestäni

Vierailija
19.02.2025 |

Tiedän että tämä on epärealistista. Luovunko toivosta? Olen siis nainen. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Marko pihalle välillä

Vierailija
2/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Jorma Uotinenkin suhteessa Helena Lindgrenin kanssa, ja ennen Helenaa hän oli ollut pitkässä homoseksuaalisessa suhteessa, itse kertoi jossain haastattelussa. Vai onko hän bi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako paljastaa tunteensa? Vai olla hiljaa? Voiko mies säikähtää niin, että ei ole enää edes kaveri kanssani?

Ap

Vierailija
5/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Jorma Uotinenkin suhteessa Helena Lindgrenin kanssa, ja ennen Helenaa hän oli ollut pitkässä homoseksuaalisessa suhteessa, itse kertoi jossain haastattelussa. Vai onko hän bi?

Uotinen on, jos sillä nyt on mitään merkitystä tunnetusti biseksuaali. 

Mutta ei ole mikään uusi asia, että homo (tai lesbo) elää parisuhteessa heteron kanssa ja saattaa saada jopa hänen kanssa lapsia. 

Lieneekin niin, että biseksuaalisuus on itsenäisenä käsitteenä  hankala hahmottaa ja tajuta Ja moni pitääkon sitä vain porttiteorian mukaisesti välivaiheena kohti lopullista kuoriutumista, kuten joku täällä joskus osuvasti kuvasi. 

- Itse kuulun heihin, jotka ihmetteli ja tai ovat ihmetelleet, että mikä esimerkiksi sai Queen yhtyeen solistina maailman maineeseen nousseen Freddie Mercury olemaan lopulta " täys homo" , eikä "bi" ,vaikka ennen asian "virallista julkituloa" hän mm. ennätti asua ja elää vuosia Mary Aistinin e. naisen kanssa, josta on sittemmin kerrottu, että hän olisi ainoa, joka tietäisi mihin Mercury haudattiin....

Ap:n kannalta ehkä onni, että hän tietää ihastuksensa suuntautuneisuudesta "jo", eikä se tule hänelle vastenkasvoja vasta sitten kun hän olisi edennyt ihastuksensa kanssa parisuhteeseen. 

Mutta vaikka Ap:sta ja ihastuksestaan  ei tulisi ikinä paria, niin voivat toivottavasti olla läheiset ja hyvät ystävät tulevaisuudessa. 

Uskovainen mies

Vierailija
6/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidnappaat, pakotat panemaan itseäsi ja sen jälkeen se onkin hetero.

Vierailija
7/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako paljastaa tunteensa? Vai olla hiljaa? Voiko mies säikähtää niin, että ei ole enää edes kaveri kanssani?

Ap

Annat suihinoton ja pillua niin homous lähtee.

Vierailija
8/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa. Mua kyllä naisena ällöttäisi ajatuskin miehestä, joka on hoonannu jotain karvapercettä hanuriin. Pystyisitkö elämään tuollaisen mielikuvan kanssa håmåsi kanssa?

Vierailija
9/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, käy ostamassa hänelle apteekista ehetystabletteja.

Vierailija
10/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa. Mua kyllä naisena ällöttäisi ajatuskin miehestä, joka on hoonannu jotain karvapercettä hanuriin. Pystyisitkö elämään tuollaisen mielikuvan kanssa håmåsi kanssa?

No en kyllä pysty kuvittelemaan hänen naispanojaankaan mielessäni. En sitten mitenkään. En halua edes yrittää kuvitella miestä jonkun toisen kanssa sängyssä. 

Ap

Vierailija
11/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kidnappaat, pakotat panemaan itseäsi ja sen jälkeen se onkin hetero.

Samantapaisella toiminnalla moni hetero(mies) kuvittelee ja luulee, että kannattaa edetä?

Siis heidän ajatuksensa kulkisi, jotenkin niin, että jos vain pääsevät harrastamaan seksiä ihastuksensa  kanssa, niin jos se onnistuu,  niin ihastus olisi valmis olemaan ja elämään yhdessä parisuhteessa, koska jos ihastus myöntäsi, että hänkin halusi seksiä, niin hänen olisi  sen jälkeen vaikeampi sanoa, että ei toinen olisi kiinnostava tai ollut kiiinnostava  ja puoleensa vetävä oikein missään vaiheessa(..)

Uskovainen.mies

Vierailija
12/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa, kyllä se peppuun panee.

Vierailija
13/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoita sen kahviin pillustasi kiimalimaa ja juota se sille.

Vierailija
14/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uotinen on, jos sillä nyt on mitään merkitystä tunnetusti biseksuaali. 

Mutta ei ole mikään uusi asia, että homo (tai lesbo) elää parisuhteessa heteron kanssa ja saattaa saada jopa hänen kanssa lapsia. 

Lieneekin niin, että biseksuaalisuus on itsenäisenä käsitteenä  hankala hahmottaa ja tajuta Ja moni pitääkon sitä vain porttiteorian mukaisesti välivaiheena kohti lopullista kuoriutumista, kuten joku täällä joskus osuvasti kuvasi. 

- Itse kuulun heihin, jotka ihmetteli ja tai ovat ihmetelleet, että mikä esimerkiksi sai Queen yhtyeen solistina maailman maineeseen nousseen Freddie Mercury olemaan lopulta " täys homo" , eikä "bi" ,vaikka ennen asian "virallista julkit

Helena nyt on tietty sen näköinen daami että siinä tulee hinttarista hetero ettei ehdi kissaa sanoa.

Vierailija
15/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen homoemo. Naiset, jotka roikkuvat homomiehissä, koska nämä osaavat keskustella ja ymmärtävät estetiikkaa.

Newsflas: Homomies ei koskaan muutu muuksi. Hän ei koskaan rakastu sinuun. Siinähän roikut mutta se on vain typerää kuvitelmaa. 

Nää faghagit on todella säälittäviä tapauksia.