Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä kivaa pientä päiväkodin täteille?

Vierailija
25.05.2010 |

Kortit tehdään itse, mutta mitä muuta heille veisi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lahjakieltokin on vähä nolo niitä kohtaan jotka ovat jotain tuoneet. Musta parhaita on ollut ku tuodaan jotain henkilökunnan kahvipöytään. Ja itse leivottua saa toki tuoda, toisin ku joku tuolla aiemmin kirjoitti. Lapsille vain emme saa tarjoilla mitään itse leivottua koska emme voi 100% tietää mitä se sisältää, onko kylmäketju katkennut jos kyse sellaisesta tuotteesta.

Vierailija
22/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi saada mahtumaan pieneen kerrostalokeittiöön??

Ei, älä tee tätä!

Sellaisesta luulisi sellaistenkin pitävän, jotka eivät pidä kukista. Ne, joilla on parveke tai puutarha voivat viedä ne ulos, mutta yrttejä voi kasvattaa ikkunalaudalla sisälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silloin tietenkin pk:n käytäntö ja ilmoitetaan heti alussa vanhempainilloissa ja tiedotteissa uusille vanhemmille. Mikä siitä tekee niin vaikeaa?

Meidän isossa päiväkodissa ei oteta vastaan itsetehtyjä edes hoitajille. On kaikenlaista kermaväkerrystä tullut nähtyä kuumina päivinä..

Toi lahjakieltokin on vähä nolo niitä kohtaan jotka ovat jotain tuoneet. Musta parhaita on ollut ku tuodaan jotain henkilökunnan kahvipöytään. Ja itse leivottua saa toki tuoda, toisin ku joku tuolla aiemmin kirjoitti. Lapsille vain emme saa tarjoilla mitään itse leivottua koska emme voi 100% tietää mitä se sisältää, onko kylmäketju katkennut jos kyse sellaisesta tuotteesta.

Vierailija
24/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen tuo jonkun yrtin/kukan, niin niistä kertyy jo melkoinen puutarha.

Kuluvat tavarat lienee parhainta. Kahvia/kahvileipää jaettavaksi, pieni käsi/jalkavoide jne...

Vierailija
25/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilahdun kaikista lahjoista.

En todellakaan kaipaa niitä, mutta jos saan niin osaan kyllä arvostaa.

Lasten itse tekemät koritit parhaita.

Taidan olla aika herkkusuu, kun parhaiten mieleen on jäänyt erilaiset syötävät, kuten luomumehua, juusto, itsetehty saaristolaisleipä, viiniä ja suklaata :)

Myös naistenmessuilta hankitut avaimenperä ja pussukka ilahduttivat alkuperällään.

t.lh

Vierailija
26/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ostin rannekorun josta tiedän hoitajan pitävän)

Vierailija
27/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotenkin koen, että lapsikin haluaisi osallistua lahjan antamiseen. Ei vain aikuinen. Viiniä lapselta ei ehkä ihan natsaa? No, tämä on vain mun mielipiteeni.

Vierailija
28/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohulaukkuja, niitä keltamustia, niinistön puolisonkin tykkäämiä.

Vierailija
29/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotenkin koen, että lapsikin haluaisi osallistua lahjan antamiseen. Ei vain aikuinen. Viiniä lapselta ei ehkä ihan natsaa? No, tämä on vain mun mielipiteeni.

Vierailija
30/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vihreää oksaa ja kauniisti sellofaaniin pakattu, 3 tätiä lahjotaan tänään

Vierailija
32/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aina joku vinkuu! Pätee sekä opettajan työhön että tuohon lahjomiseen. Opettaja tekee työtään, mutta ei ikinä voi miellyttää kaikkia: jonkun mielestä teet oikein, joku toinen vinkuu ja valittaa. Jonkun mielestä joku lahja on hyvä, toisen mielestä kamala.

Eikö jokainen saa viedä lahjaksi, mitä ikinä haluaa? Lahjan saaja voi sitten tehdä saamallaan lahjalla ihan mitä huvittaa, vaikka antaa eteenpäin tai myydä kirpputorilla.

Kortit on ihania, säästän kaikki kortit. Suklaat ja karkit syö perhe, itse syön pari konvehtia tms. Kukat löytävät aina paikkansa, jos eivät, annan ne äidilleni:) Kynttilöitä poltan mielelläni, shampoot ja saippuat kuluu ainakin mökillä. Krääsät annan lapsilleni leikkeihin tai sitten ystävieni lapsille:) Viinit juon itse:) Jos en joisi, antaisin nekin eteenpäin.

Ei kai kukaan voi tosissaan olettaa, että opettajat säästävät kaiken vuosien varrella saamansa roinan muistoina toisten ihmisten lapsista? Minulla on sekä joulu- että kevätjuhlan jälkeen yleensä kolme muovikassillista oppilaiden tuomia lahjoja. Olen niistä aina todella iloinen ja otettu, vuosi toisensa perään:)

Itse vien lasteni opeille viiniä, kuoharia taikka kynttilät. Kukaan ei ole ainakaan päin naamaa valittanut. Ei minua kiinnosta, mitä he saamillaan lahjoilla tekevät. Minä haluan kuitenkin kiittää heitä työstä, jota he ovat lasteni eteen tehneet. Ele on tärkein, ei se paketin sisältö.

T: Lahjottu ja onnellinen ope

Vierailija
33/35 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, onhan niitäkin, jotka eivät

a) pidä viinistä

b) juo lainkaan alkoholia.

joten musta viini ei ole mitenkään parempi lahja kuin mikään muukaan?

Vierailija
34/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää saada tai antaa lahja leipätyöstä? Ja toisekseen: mikä ele se on, jos antaa lahjan, josta vastaanottaja ei välitä ja ei muista lahjan antajaakaan minuutin päästä? Muovipussiin vaan muiden rojujen sekaan nakattunu tavara on älytöntä kerskakulutusta turhan takia.

niin aina joku vinkuu! Pätee sekä opettajan työhön että tuohon lahjomiseen. Opettaja tekee työtään, mutta ei ikinä voi miellyttää kaikkia: jonkun mielestä teet oikein, joku toinen vinkuu ja valittaa. Jonkun mielestä joku lahja on hyvä, toisen mielestä kamala. Eikö jokainen saa viedä lahjaksi, mitä ikinä haluaa? Lahjan saaja voi sitten tehdä saamallaan lahjalla ihan mitä huvittaa, vaikka antaa eteenpäin tai myydä kirpputorilla. Kortit on ihania, säästän kaikki kortit. Suklaat ja karkit syö perhe, itse syön pari konvehtia tms. Kukat löytävät aina paikkansa, jos eivät, annan ne äidilleni:) Kynttilöitä poltan mielelläni, shampoot ja saippuat kuluu ainakin mökillä. Krääsät annan lapsilleni leikkeihin tai sitten ystävieni lapsille:) Viinit juon itse:) Jos en joisi, antaisin nekin eteenpäin. Ei kai kukaan voi tosissaan olettaa, että opettajat säästävät kaiken vuosien varrella saamansa roinan muistoina toisten ihmisten lapsista? Minulla on sekä joulu- että kevätjuhlan jälkeen yleensä kolme muovikassillista oppilaiden tuomia lahjoja. Olen niistä aina todella iloinen ja otettu, vuosi toisensa perään:) Itse vien lasteni opeille viiniä, kuoharia taikka kynttilät. Kukaan ei ole ainakaan päin naamaa valittanut. Ei minua kiinnosta, mitä he saamillaan lahjoilla tekevät. Minä haluan kuitenkin kiittää heitä työstä, jota he ovat lasteni eteen tehneet. Ele on tärkein, ei se paketin sisältö. T: Lahjottu ja onnellinen ope

Vierailija
35/35 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten itsensä tekemiä kortteja saivat ja suullisesti kiitettiin vuodesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän