Raskaana ja ei tunnu miltään
Olen nyt vkola 16 tms.ja eka ultra takana. Ongelma on, etten tunne oloa yhtään raskaana olevaksi. En edes viitsi kertoa kenellekään, koska en usko olevani raskaana. Lapsi olisi ihan haluttu, joten ei ole mitään kieltämis modia päällä.
En voi ymmärtää mistä johtuu. Tässä on tietysti 2 kk väli, jolloin ei ole mitään neuvolakäyntiä/ultraa. Olisiko liian säälittävää vongata neuvolan ylimääräinen aika sydänäänten kuunteluun, jos se palauttaisi uskon tähän "tilaan"?
Kommentit (5)
alkaa luultavasti potkut tuntua, silloin viimeistään "fiilis" palautuu.
Musta itsestäni tuntuu tyhmältä, olen vkolla 14, vatsa on jo iso mutta potkuja en tunne, eikä muutenkaan ole "raskas" olo. Kolmatta odotan ja tiedän että sitten ainakin minulla alkaa vasta se "odotus" kun potkutkin alkaa tuntua..
nyt odotan kolmatta rv 30 ja ei tunnu oikein miltään :P
kun raskaus ja lapsi konkretisoituu ajan myötä:)
mikä oli ylioutoa, koska ekaa tehtiin vuositolkulla ja hoidoilla sitten saatiin. toinen oli luomu ylläri pari kuukautta imetyksen lopettamisesta.
vasta viikko pienen syntymästä aloin tuntemaan jotain..
alkaa luultavasti potkut tuntua, silloin viimeistään "fiilis" palautuu.
Musta itsestäni tuntuu tyhmältä, olen vkolla 14, vatsa on jo iso mutta potkuja en tunne, eikä muutenkaan ole "raskas" olo. Kolmatta odotan ja tiedän että sitten ainakin minulla alkaa vasta se "odotus" kun potkutkin alkaa tuntua..