elämä vituttaa
olen ollut jo 10v masentunut ja vasta viime vuodet olen syönyt masennuslääkkeitä, mutta niistä on vain se apu etten tapa itseäni, ainakaan vielä. Käyn töissä ja olen kotona lasten kanssa, miestä ei ole, eikä ystäviä. olen lihonut, väsynyt ja aivan ihmisraunio. En jaksa hakea mitään apua enää mistään. Onneks pääsen sentään töihin välillä lepäämään, mitään muuta kiinnekohtaa ei mulla enää ole. lapsetkin alkaa olla jo niin isoja että olen ns hyödytön heille.
Vois vaan nukkua 24/7. Paskaa kaikki!
Kommentit (3)
no siis tarkoitus oli lohduttaa ja sanoa että sun elämä on sun kässsä, opettele arvostamaan itseäsi ja näytä lapsille miten voi ja pitää olla onnellinen! rakasta itseäsi!
tuntuu vaan että muutosta ei enää tule. olen jo niin kauan sitä yrittänyt, turhaan!!! En välitä elämästäni laisinkaan. Poltan esim.tupakkaa, en piittaa syöpävaarasta, olisi suorastaan helpotus kuolla pois kunniallisesti sairauden vuoksi eikä itsemurhan.
ap
voisitko muuttaa ruokavaliota? Voisitko alkaa harrastaa jotain uutta? Olet jo niin epätoivoisen syvällä, että tuntuu turhalta yrittää auttaa sua näin netin kautta :/