Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Sain kirpparilla myytyä tavaraa 432 euron edestä!

Vierailija
24.05.2010 |

Mitään hirvittävän kallista ei ollut myynnissä. Mut hinnat tais olla kohdillaan kun melkein kaikki meni kaupaks.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin tosi yllättynyt kun pidin 2 vkoa pöytää kirppiksellä ja sieltä tuli vuokrien jälkeen lähes 450 euroa. Tuossa oli toki vaunut ja kaukalo mukana, niiden arvo noin 200 e mutta loppu olikin sitten ihan roinaa vaan.

Vierailija
2/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasesta tulee aina tosi hyvä mieli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisit myynyt huuto.netissä niin olisi säästynyt paikasta/pöydästä maksetut rahat ja jatkuva pöydän siistinä pitäminen ym. :)

Vierailija
4/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki merkkivaatteet. Mutta ei siellä tavalliset perustavarat mene juuri ollenkaan, tai jos menee niin tosi halpana pakettina kun taas tuolla livekirpparilla ne revittiin käsistä ihan hyvään hintaan. Ehdottomasti siirrän nyt enemmän tavaraa huutiksesta sinne, jätän vain ne suosituimmat huutikseen.

Vierailija
5/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIENI lähetteleminen.

Vierailija
6/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisit myynyt huuto.netissä niin olisi säästynyt paikasta/pöydästä maksetut rahat ja jatkuva pöydän siistinä pitäminen ym. :)

Pakkaaminen, postimaksujen arvuuttelu ja postittaminenhan on tosi pieni vaiva jos tuotteita myynnissä iso kasa. Sitä paitsi ei huudossa mikä tahansa tee kauppaansa. Siellä on tiettyjä hittituotteita, jotka menevät kaupaksi, ja loput, esim. tavalliset lastenvaatteet, jäävät käsiin.

Vierailija
7/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osan kamoista, mutta mikä ei siellä menny kaupaksi, vein kirpparille.. Pöytävuokra oli 28€/10 pv, et ei se nyt onneks ihan älyttömästi ollu..ap

Vierailija
8/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en millään enempää, vaikka on ollut turvaistuinta sun muuta mukana.

Miten voitte saada noin suuria summia?

t kateellinen

Vierailija
9/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en millään enempää, vaikka on ollut turvaistuinta sun muuta mukana.

Miten voitte saada noin suuria summia?

t kateellinen

hyvää, siistiä ja ehjää kamaa. Kaikelainen sisustustarvike, astiat, verhot, liinat, valaisimet ym. menee hyvin kaupaksi. Vaatteetkin menee, jos ne ei ole mitään tusinatavaraa. Ja hinta pitää tietty olla kohdallaan. Liian paljon näkee nykyään esim. aika nuhjaantuneita ja tahraisia vauvan ja lastenvaatteita. Ne harvoin menee kaupaksi.

Laita pöytään joitain tärppejä, mitkä kiinnittää ihmisen huomion, vaikkapa värikkäitä vaatteita. Älä laita pöytää liian täyteen, kukaan ei jaksa alkaa kaivelemaan tavararöykkiön alta. Siististi laitetut hintalaput on hyvä juttu. Sitten, jos on lastenvaatetta, laita näkyville isolle lapulle, mitä kokoa ne on ja onko tytölle vai pojalle.

Vierailija
10/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todennut et kirpparilla menee kaupaks kaikki paska... näin suoraan sanottuna... :D halvalla kannattaa myydä livekirpparilla ja silti tulee ihan hyvät voitot. Itse oon lähteny aina sillä asenteella, et kaikki mitä sinne on viety on tarkoitus myydä, eli hinnat kohdilleen ja myymään! :)

Vierailija
11/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaks kuvaat jokaisen ja sitten joku pöllöpää kysyy voitko kuvat takaa ja rahojen odottaminen, joku marisee postimaksuista, vaikka et voi mitään postin hinnoittelulle ja saat vielä jälkikäteen marmatusta kun vaatteesta, josta pitikin löytyä pesunukkaa, todellakin löytyy sitä. Huutaja pyytää takaisin huudon summan, postimaksut ja taksimaksut kotoa postille vaikka paketti tuli kotiovelle saakka.

Huuto.net on tosi hyvä juttu, mutta halvoissa tavaroissa ja vaatteissa kirppis on maailman paras.

Vierailija
12/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin tosi yllättynyt kun pidin 2 vkoa pöytää kirppiksellä ja sieltä tuli vuokrien jälkeen lähes 450 euroa. Tuossa oli toki vaunut ja kaukalo mukana, niiden arvo noin 200 e mutta loppu olikin sitten ihan roinaa vaan.

Vierailija
13/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viikossa 260 €, ja olin siihen myös tosi tyytyväinen.