Mä haluaisin alkaa pitämään vaateblogia (koko 40/42/44) MUTTA
ensinnäkään en osaa käsitellä kuvia (esim. tehdä valokuviin naamani kohdalle jotakin, ettei minua tunnistettaisi)
Tykkään muodista ja olisi kiva pitää tällaista vähän isomman naisen vaateblogia, suomalaisia sellaisia kun ei vielä kovinkaan montaa ole (tai mä en ainakaan ole törmännyt, moretoloven lisäksi?)
Miten mä voisin oppia kuvankäsittelyä...? Mihinkään kursseille en oikein pysty menemään.
Kommentit (6)
Laitappa sit linkkiä kun saat blogin avattua, kiinnostaisi kovasti samankokoisena. :)
okei, yritän etsiä ohjeita kuvankäsittelyyn, ja opetella homman, ilmoitan sitten tänne kun olen saanut blogin väsättyä :)
Pitäisiköhän joskus kokeilla itsekin... Blogini on nykyään aika sekalaista jupinaa hienoisella kirjallisuuspainotuksella.
En sinänsä ole vaatefriikki, mutta joskus on kiva ehkä kuvata omaa asukokonaisuutta. Ja ehkä siitä on iloa joskus muillekin.
http://www.joutsi.com/gimp4/gimp3.html < tuolta loytyy suomenkielisia ohjeita ja tutoriaaleja asennuksesta kuvankasittelyyn.
Helppo käyttää, kun rohkeasti vaan kokeilee kaikenlaista.
Esim. kasvot saa piiloon kivasti kun klikkaa sitä lasson kuvaa Toolboxista ja rajaa sillä sitten kasvot. Sitten Filters valikosta Blur ja sen alta Pixelize. Avot. Naama pikselöityy tunnistamattomaksi :)
löytyy netistä pilvin pimein. Myös ihan vain kokeilemalla eri toimintoja oppii kyllä.
Tuollainen blogi kiinnostaisi minua ainakin, kun on itse samaa kokoluokkaa :)