Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on parhaimmillaan 23-vuotiaana.

Vierailija
24.05.2010 |

On jo kasvettu naisen mittoihin ja pahimmat räpellyspanotkin ovat jo historiaa. Silti kroppa parhaimmillaan, kiimainen mieli, halu nähdä ja kokea uutta, ahhh...

Voi minua onnellista että olen päässyt panemaan useampaakin tuon ikäistä ja vielä tässä iässä jopa!

M38

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet 23-vuotiaat on kauheita hylkeitä ja estoisia. Omasta mielestäni nainen on parhaimmillaan alle 20-vuotiaana.

On jo kasvettu naisen mittoihin ja pahimmat räpellyspanotkin ovat jo historiaa. Silti kroppa parhaimmillaan, kiimainen mieli, halu nähdä ja

Vierailija
2/119 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta parhaimmillaan toi toimii kyllä - ainakaan ihan äkkiä ei löydy parempaa ikäryhmää. Eipä ihme että monet the seksisymbolitkin ovat about tuon ikäisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nainen parhaimmillaan. Sekä erotiikassa että ulkonäössä jos on pitänyt itsensä kunnossa.

Tupakointi on naisen paras tapa tuhota naamansa. Se on nähty vuosien varrella.

Vierailija
4/119 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman monen röökaajadaamin naama nimenomaan rupsahtaa VAIKKA oliskin pitänyt muuten ittensä kuosissa. Siinä sit saa upottaa omaisuuden kaikenmaailman ryppyvoiteisiin, mut kun eivät vaan auta.

Ja mitä enempi ikää tulee, sen kamalammalta se näyttää. Joku reilusti nelikymppinen aktiiviröökaaja alkaakin näyttää hyvää vauhtia jo ihan suohirviöltä. Yli viiskymppistä ei pysty enää kattoo ja yli kuuskymppisiähän ei oo kauheesti edes elossa enää, heh...

Vierailija
5/119 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa parhaimmillaan 18-25v. Mutta estoisuus on kadonnut vasta vanhemmiten ja vasta nyt nautin seksistä eli 40+v.

Vierailija
6/119 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on parhaimmillaan ennen lasten tekoa, eli ennen kuin kroppa rupsahtaa. Itse 23v, kaksi lasta, parhaimmillani olin 19-20-vuotiaana. Avioitumisen myötä minusta tuli lisäksi estoinen.

Vierailija
7/119 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on parhaimmillaan ennen lasten tekoa, eli ennen kuin kroppa rupsahtaa. Itse 23v, kaksi lasta, parhaimmillani olin 19-20-vuotiaana. Avioitumisen myötä minusta tuli lisäksi estoinen.

tekee lapset vasta 30/35+ ikäisenä, joten ei se kroppa kyllä nyt vielä 23vuotiaana rupsahda, kuten sinulla

Vierailija
8/119 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kaikkien 24 vuotta täyttäneiden naisten siis paras vaan kylmästi vetää ranteet auki kun ei heistä kumminkaan enää mihinkään ole. Tässä kuulee jotenkin aivan liian selvästi tuon vanhan kansan vanhapiika-ajattelun; aikoinaanhan 24 vuotta täyttänyt nainen oli jo turha ja kaikki oli ohi.

Miten hirvittävän julma ajattelutapa. Naisella ei siis tosiaan ole muuta kuin nuoruutensa ja kauneutensa.

Vierailija
9/119 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit viestin siis juuri niinkuin pitääkin: 24-vuotiaat ja siitä ylöspäin lähinnä rupsahtaneita korppeja ja etenkin on niin, että naisella ei ole muuta kuin nuoruutensa ja kauneutensa.

Vierailija
10/119 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo kasvettu naisen mittoihin ja pahimmat räpellyspanotkin ovat jo historiaa. Silti kroppa parhaimmillaan, kiimainen mieli, halu nähdä ja kokea uutta, ahhh...

Voi minua onnellista että olen päässyt panemaan useampaakin tuon ikäistä ja vielä tässä iässä jopa!

M38

Omasta kokemuksesta taas parasta seksiä on saanut eronneelta +40 naiselta. Matkan varrella on ollut mimmejä 17-49 iässä.

Vasta vihityt on kamalan estoisia, nuoremmat ei oikein uskalla nauttia estottomasti ja toisaalta haluavat päättömästi kokeilla kaikkea. Tietyn ikäiset rouvat on väsyneitä kun lapset on pieniä ja muutaman vuoden naimisissa olleilla on vakavia itsetunto-ongelmia. Eli siis sopivasti kokenut, pari lasta synnyttänyt, itsevarma ja itsenäinen kiimakko on siis mun mielestä paras sängyssä ja tietenkin myös muualla kun sängyssä.

Tunnustan sen kyllä että niillä nuorempien valloituksilla on siisti kehua, mutta jos siis puhutaan nautinnosta eikä ulkokuoresta niin asian voi nähdä eri tavalla. Itse en edes näe ryppyjä vanhemmassa naisessa, ne on juonteita jotka kertoo eletystä elämästä ja kokemuksesta, viisaudesta.

Kai kiimaisin oli sittenkin 34v rouva joka halusi saada kokemuksen vieraasta. Sai vaan niin kamalan morkkiksen sen jälkeen...

M37

Vierailija
11/119 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tämän päivän 23-vuotiaista löytyy todellisia laatuyksilöitä: seksikkäitä, hyvännäköisiä, kokeilunhaluisia, estottomia seksiPOMMEJA, joilta saa sellaista kyytiä että makuuhuoneen täyttää silkka ilotulitus. :-D

Vierailija
12/119 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kaikkien 24 vuotta täyttäneiden naisten siis paras vaan kylmästi vetää ranteet auki kun ei heistä kumminkaan enää mihinkään ole. Tässä kuulee jotenkin aivan liian selvästi tuon vanhan kansan vanhapiika-ajattelun; aikoinaanhan 24 vuotta täyttänyt nainen oli jo turha ja kaikki oli ohi.

Miten hirvittävän julma ajattelutapa. Naisella ei siis tosiaan ole muuta kuin nuoruutensa ja kauneutensa.

Siis kun olet täyttänyt 24v niin sitten ei enää ketkään pintaliitäjäukot ole sinusta kiinnostuneita ja voit löytää helpommin sen oikean ihmisen, jonka kanssa voit perustaa perheen ja elää onnellisen loppuelämän.

Vai onko sunusta oikeasti naisen ainut tehtävä tyydyttää mies seksuaalisesti ja aiheuttaa hänelle mahdollisimman suuren nautinnon?

M34

Vierailija
13/119 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten kun nainen on ulkoisesti ohittanut parhaat vuotensa, hänen luonteensa korostuu. Turha itkeä, jos miestä ei enää huvita paneskella kanssanne 3-kymppisenä. Silloin teidän tarjottava henkistä pääomaa ja asennetta. Ulkonäkö kun ei ole enää teinimäinen pystytissinen ja kiinteäpeppuinen. Siinä on vitsit vähissä jos kemiat ei siinä vaiheessa kohtaa.

Siis kun olet täyttänyt 24v niin sitten ei enää ketkään pintaliitäjäukot ole sinusta kiinnostuneita ja voit löytää helpommin sen oikean ihmisen, jonka kanssa voit perustaa perheen ja elää onnellisen loppuelämän.

Vai onko sunusta oikeasti naisen ainut tehtävä tyydyttää mies seksuaalisesti ja aiheuttaa hänelle mahdollisimman suuren nautinnon?

M34

Vierailija
14/119 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitys on. Siis että tyydyttääkö nainen seksuaalisesti. Jos seksi ei suju, ei suju mikään muukaan. Oletko eri mieltä?

M32

M34

Vierailija
15/119 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitys on. Siis että tyydyttääkö nainen seksuaalisesti. Jos seksi ei suju, ei suju mikään muukaan. Oletko eri mieltä? M32

Mutta jos nainen ei kelpaa miehelle kuin 23-vuotiaaksi asti, mitäpä siinä nainen voi tehdä? Keksiä aikakoneen jolla pysäyttää ikääntymisen?

Vierailija
16/119 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten kun nainen on ulkoisesti ohittanut parhaat vuotensa, hänen luonteensa korostuu. Turha itkeä, jos miestä ei enää huvita paneskella kanssanne 3-kymppisenä. Silloin teidän tarjottava henkistä pääomaa ja asennetta. Ulkonäkö kun ei ole enää teinimäinen pystytissinen ja kiinteäpeppuinen. Siinä on vitsit vähissä jos kemiat ei siinä vaiheessa kohtaa.

Haluaisitko sinä tarjota "henkistä pääomaa ja asennetta" naiselle joka ei ole sinusta pätkääkään kiinnostunut vain siksi että ikää on enemmän kuin pikku teinillä? Hän kyyläilisi päivät pitkät alaikäisiä ja sinun pitäisi sitten vielä miettiä, miten miellytät tätä ihanaa puolisoasi. Kiinnostaisiko?

Vierailija
17/119 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjetöntä yleistämistä taas, mikä tosin ei etenkin tällä palstalla yllätä yhtään. Kokeiltu on naisia ikävuosista 16 (tällöin olin toki nuorempi itsekin) 52-vuotiaaseen ja löytyy niin erittäin hyvää kuin vähän huonompaakin seksiä, kuten vartaloitakin.

Joku on timissä kunnossa vielä 45-vuotiaana, kun taas toinen ei ole sitä teini-iässäkään ja estojen suhteenkaan on vaikea löytää mitään varmaa kaavaa. Omakohtaisista kokemuksista ehkä vanhemmat ovat hieman olleet estottomia, mutta onpa niitä ollut nuoremmissakin.

- mies, 43 v. -

Vierailija
18/119 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitys on. Siis että tyydyttääkö nainen seksuaalisesti. Jos seksi ei suju, ei suju mikään muukaan. Oletko eri mieltä? M32

Mutta jos nainen ei kelpaa miehelle kuin 23-vuotiaaksi asti, mitäpä siinä nainen voi tehdä? Keksiä aikakoneen jolla pysäyttää ikääntymisen?

Itse asiassa ap oli vieläkin ehdottomampi, hänen mielestään nainen on parhaimmillaan 23-vuotiaana eli toisinsanoen nainen kelpaa miehelle parhaiten yhden vuoden (!) ajan. Sen jälkeen on aivan sama mitä nainen tekee, kaikki on jo ohi. Aivan käsittämätön ajattelutapa, mutta kuitenkin täyttä totta ja nähtävissä (miesten) käytösmalleissa.

Vierailija
19/119 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni parhaat panot saa 32-33 v. pari lastakin tehneeltä 30-kriisiin tulleelta rouvalta, joka tuossa iässä koettelee rajojaan ja kokeilee vähän vierasta. Käsittääkseni n. 60 % varatuista naisista panettaa itseään ainakin kerran vieraalla miehellä 29-34 v iässä. Nuoret parikymppiset naiset ovat aivan surkeita, kun heille koko maailma tuntuu pyörivän sen oman pimperon ympärisellä akselilla, mutta tuollainen nuori 32-v rouva, joka antaa vieraalle, antaa jo ihan kaikkensa ja on riittävän kokenut.

Vierailija
20/119 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ap oli vieläkin ehdottomampi, hänen mielestään nainen on parhaimmillaan 23-vuotiaana eli toisinsanoen nainen kelpaa miehelle parhaiten yhden vuoden (!) ajan. Sen jälkeen on aivan sama mitä nainen tekee, kaikki on jo ohi. Aivan käsittämätön ajattelutapa, mutta kuitenkin täyttä totta ja nähtävissä (miesten) käytösmalleissa.

Kyllä mulle muunkin ikäiset kelpaa toki. 23-vuotiaat on vaan ne parhaat.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä