Mä olen niin kateellinen mun serkulle.
Hänelle syntyi viime viikonloppuna vauva. Tuntuu, että kaikki ovat raskaana tai pienen vauvan vanhempia. Ja itse ei sitä vauvaa tule koskaan saamaan :(
Tällä hetkellä kateus tuntuu oikein pistona sydämessä. Kesä tulee olemaan kauhea, kun ystäväpiiriin syntyy 4 lasta. Miten tästä kateudesta pääsee yli?
Kommentit (3)
Tosin en tiedä teidän/sinun tilannettasi mutta on muitakin mahdollisia keinoja saada lapsi kuin itse se synnyttämällä. Sijaisperheistäkin on huutava pula.
Tsemppiä sinulle!
Miehen kanssa puhuttiin ennen lapsia, että halutaan iso perhe ja kaikki sujui hyvin kuopuksen syntymään saakka. Silloin poistettiin kohtu. Nyt on koko elämä kääntynyt ympäri tavallaan. Haaveiltiin 4-5 lapsesta. 2 on ja ovat aivan ihania. Mutta kyllä se oikeasti masentaa ja olen kateellinen heille, jotka voivat niitä lapsia vielä saada.
Tiedänhän mä, että on turha surra, kun on kuitenkin saanut kokea raskauden ja synnytyksen. Mutta kuitenkin järki sanoo toista ja tunteet toista.
ap
ajan kanssa? Siihen tottuu? Ollaan jo niin vanhoja ettei kukaan tee enää lapsia? Inhottava tilanne. Onko ihan 100% ettei koskaan omia voisi tulla?
Jaksamista!