Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kilo-kateutta ilmassa

Vierailija
24.05.2010 |

Miehen serkun vaimo on isokokoinen, hänellä on jäänyt raskaudestakin kiloja eikä ole saanut niitä karistettua vaikka on koittanut laihduttaa.

Olen raskaana ja ylimääräisiä kiloja ei ole (onneksi) kertynyt.

Tämä nainen on todella kateellinen, on suorastaan lakannut yhteydenpidot sen jälkeen kun sanoin etten ole lihonut liikaa ainakaan. : (

Mitä teen? Pitääkö minun vain sitkeästi pitää yllä kontakteja? Onko parempi etten puhu kiloista mitään hänelle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö ihmisestä? jos pidät, jatkay yhteyttä. Ja jos pidät, pitääkö sinun keskustella aiheesta, joka hänelle selvästi on arka! Jos sinulla ei ole paino-ongelmia, monilla muilla on. Minusta on aika epäkorrektia ylipainoisen läsnäollessa hehkuttaa omaa laihuuttaan. Aika ilkeää itse asiassa.

Vierailija
2/5 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuka käski syömään raskausaikana joka ilta litran jäätelöä? Itse hän sitä ruokaa itseensä tunkee, joten syyttäkööt itseänsä lihavuudestaan. Ei tarvitse olla kateellinen toisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisenä olen tietoisesti vältellyt laihtuneita ihmisiä jotka ovat suunnattomasti hehkuttaneet painostaan tai sen tippumisesta.

Kateellinen en niinkään ole ja hyvin tyytyväinen itseeni. Ärsyttää vaan suunntattomasti ihmiset jotka jaksuvasti vain ja ainoastaan puhuvat painostaan ja dieeteistään ja liikkumisestaan. Siis oikein pätevät. Persoonallisuus on muuttunut, entinen kiva kaveri hävinnyt, niin miksi muakaan kiinnostaisi olla tikkulaihojen ysätävä jotka vain hössöttävät kropastaan?

Vierailija
4/5 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muakaan kiinnostaisi olla tikkulaihojen ysätävä jotka vain hössöttävät kropastaan?

Ne lihavat miettivät syömisiään ja ulkonäköään, hoikemmat syövät juhlissa mitä haluavat ja sitten kotona sen verran vähemmän, että nettokertymää ei tule.

Tosin laihduttaneita ei tutuissa juuri ole.

Vierailija
5/5 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti sun sanomisen piikkinä että hän on niiiiin lihava. riippuu miten sen sanoit.