Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 3kk ei ota pulloa! Mikä avuksi??

Vierailija
23.05.2010 |

Mun on oltava joitakin tunteja pois kesä-heinäkuussa tutkimukseni takia...mutta nyt ollaan kokeiltu tuttipullsyta antaa prikin kertaa vaan vauvapa ei huoli!!! Vielä n. kk sitten otti ihan hyvin. Vain tissi kelpaa! Apua, mikä neuvoksi??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vauva joitakin tunteja pärjää ilman maitoakin. Ja saattaa se pullo kelvata (tai olla kelpaamatta) silloin kun tissi ei ole siinä saatavilla. Meillä ei ainakaan esikoinen huolinut pullosta (omaa äidinmaitoakaan) jos itse sitä yritin antaa. Isältään ja mummulta otti aivan nätisti.

Vierailija
2/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin vielä vauva syö 2h välein...

pitää kokeilla niin, että en ole kotona...

muita vihjeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu auta ku tyrkyttää pulloa. Ite jouduin jättää vauvan 2kk ikäsenä isänsä hoiviin pullon kanssa. Ja eihän se meinannu kelvata ja tais isukki kuulla aikamoista huutoa, mut hengissä ja hyvin voivana selvis!!

Olin kuitenkin 9h poissa. Tissit oli hieman turvonnu ku en hoksannu ottaa pumppua mukaan. :)

Ja kyllä se sitte pikku hiljaa alko kelvata, no ei ollu aina vaihtoehtoa...

Joo, ei kannata äidin olla lähimaillakaan ku isä tai joku muu yrittää pulloa antaa. Ja ite oli ihan turha kokeilla.

Vierailija
4/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin joskus vauvan ollessa n. 4kk ihan jouluostoksilla, viivyin matkoineen jotain 5-6 h ja sinä aikana tyttö ei suostunut pullolle. Ihan tyytyväisenä odotteli äitiä, ei itkenyt ei mitään.. Sit kun tulin kotiin, imi rinnasta kuten ennenkin.

Vierailija
5/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä vauva että isä selvisivät hengissä ja hyvin voivina... :D :D :D

Vierailija
6/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Tommee Tippee:n Closer to Nature.