Palkka yli 2000€/kk
Joku oli jossain ketjussa kysynyt alle 2000€ aloja. Minä haluaisin tietää missä ammataeissa tienaa yli 2000€. Asiallisia kommentteja. Kiitos.
Kommentit (97)
n. 2350€ kuukaudessa,laskuttaja/sihteeri, Pirkanmaa. Työkok. reilu 3 vuotta.
Tuntiopettaja kokonaistyöajalla (opetusvelvollisuus 25 h/vko), 3000 € brutto.
Olin assistenttina kansainvälisessä yrityksessä, palkka oli 2700 eur/kk brutto.
Erikoissairaanhoidossa osastonhoitaja, alaisia kymmeniä. Palkka lisineen alle 3500e/kk, työkokemusta yli 15 vuotta. Taustalla AMK-tutkinto ja maisterin paperit. Käteen jäävä palkka ei noussut, kun siirryin sairaanhoitajan työstä osastonhoitajaksi, mutta nyt työ on päivätyötä.
Konsultti it- alalla, ylioppilas, 6000 e/ kk. Työaika 37,5 h mutta joustaa ajoittain.
Vastavalmistunut lukion aineenopettaja, muutama ylitunti, n. 2800e/kk. Jotain lisiä tulee tuon päälle.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2010 klo 11:07"]
Hieno palkka sitten, mun tuttu tienaa laskuttajana kuukaudessa 2200 euroa. Tämä sisältää 3500- 4000 kpl laskuja.
Samallaan kun palkanlaskijan palkka on 2750euroa/kk ( 40 henkilön palkanlaskenta kk). ei muuta töitä.
[/quote]
Onpa muuten tehotonta taloushallintoa tuo 40 palkkaa kuukaudessa. Ulkoistamalla tuom tilitoimistoon firma säästäisi yli kaksi tonnia kuukaudessa ja palkanlaskija saisi etsiä fiksumpaa hommaa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2010 klo 22:40"]
ketään kuka tienaisi yli 2000 naispuolisista tuttavistani, miehiä tiedän.
[/quote] mitä ne sitten tekevät työkseen??
että kätilö tienaa noin vähän???!!! eikö siinä ole neljän vuoden koulutuskin ja todella vastuullinen työ. olen äimän käkenä. nyt todellakin ymmärrän hoitajien valituksen huonosta palkasta ja arvostuksen puutteesta. voi juma.
Pankkitäti pk-seudulla, alempi korkeakoulututkinto, 4 vuotta töissä, palkka n. 2500 €. Yhdeksästä viiteen duuni ja suht hyvät henkilöstöedut.