Palkka yli 2000€/kk
Joku oli jossain ketjussa kysynyt alle 2000€ aloja. Minä haluaisin tietää missä ammataeissa tienaa yli 2000€. Asiallisia kommentteja. Kiitos.
Kommentit (97)
Opiskelua 3,5 v ylioppilastutkinnon jälkeen, nykyisin valmistuvat bioanalyytikoksi (amk), työpaikka Pohjois-Suomessa, kuukausipalkka jotain 2100 € ja rapiat, sekä vuorolisät päälle. Menee 30000 € vuositasolla rikki, mutta tehtävät ovat vaativat ja 3-vuorotyössä omat haasteensa.
Koulunpenkin kulutukseen ja tehtävien vaativuuteen verrattuna palkkani on pieni. Mutta itsehän sain aikanaan valita, oli sitä muitakin urasuunnitelmia mutta tämä vei voiton (enkä kadu).
parturina pk seutu, noin 45 h viikossa töitä, verojen , arvolisäveron ja eläkevakuutusten jälkeen palkka noin 1400 euroa.
Mä vastasin aikoinani tästä samasta työstä siihen kyselyyn että kuka tienaa alle 2000. Nyt voin vastata tähän kyselyyn koska palkka on vuosien saatossa noussut:)
Tienaan 2300€, oon toimistosihteeri Keski-Suomessa, kansainvälinen yritys.
Psykologi, Psykologian maisteri, perustasolla 37 työtuntia/ vko + ruokailut, 3200€ kk.
konsultti, it-ala, opistotason koulutus, 6500 € /kk + bonarit.
Tosin työaika ei ole se 40 t vko, ylitöistä ei makseta.
Controller 5500
kirjanpitäjä 2900
talouspäällikkö 6100
talousjohtaja 9100
kirjanpitoassistentti 2200
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 20:17"]
Psykologi, Psykologian maisteri, perustasolla 37 työtuntia/ vko + ruokailut, 3200€ kk.
[/quote]
palkat ilmoitetaan aina bruttona, tämäkin siis bruttopalkka
Koulutussuunnittelija, tienaan vähän päälle 3000€ johon sisältyy peruspalkka, henkilökohtainen palkanlisä sekä kokemuslisä. Pääkaupunkiseutu ja koulutukseltani olen FM.
Olen rekkakuski, 7v työkokemnuksella kk-palkkani on 2200 plus lisät.
Terkkari 2600e/kk, päivätyö, ei lisiä, yhdet ikälisät. Työkokemusta 9v
Kirjastonhoitaja esimiesvastuulla, kaikki ikälisät on ja 3400 euroa on palkka.
4700 € kk