Palkka yli 2000€/kk
Joku oli jossain ketjussa kysynyt alle 2000€ aloja. Minä haluaisin tietää missä ammataeissa tienaa yli 2000€. Asiallisia kommentteja. Kiitos.
Kommentit (97)
koulutuksen alat, kuten siivoajat ja kaupan myyjät voivat jäädä vähän alle.
Palkkani on 3500e/kk. Työaika 40h/vko (eli 8h + 30min lounas /pvä).
tämän vuoden bruttotulot n. 3350 kk
yksi ylitunti(=25h/vk) ja työkokemusta yli 10v, palkka 2800€.
ketään kuka tienaisi yli 2000 naispuolisista tuttavistani, miehiä tiedän.
ketään kuka tienaisi yli 2000 naispuolisista tuttavistani, miehiä tiedän.
Mä en tunne ketään, joka ansaitsisi alle 2000e.
Minkä alan ihmisiä itse olet?
vuoropäällikkö huoltsikalla, ja tienaan 2200 plus vuorolisät. Tossa tosin on jo täydet ikälisät ja henk. koht. palkanlisää.
ja tuttavani ovat vaatemyyjiä, tehastyöläisiä, kouluavustajia, yks on päälikkö tasolla ja palkka 1800. Itsellä ennen vaatemyyjänä tuntipallka alle 7e/h.
ja tuttavani ovat vaatemyyjiä, tehastyöläisiä, kouluavustajia, yks on päälikkö tasolla ja palkka 1800. Itsellä ennen vaatemyyjänä tuntipallka alle 7e/h.
Luepa tuo ketju: Missä tienaa alle 2000€
Saatat yllättyä, kuinka paljon niin hyvin matalan palkan aloja oikein onkaan...
Olen henkilöstöalalla ja firmassakaan ei tienaa kuin kesätyöntekijät alle 2000 kuussa.
ohjaajana sosiaalialalla n.2500e kuussa (minä)
Myyntijohtaja isossa firmassa 6500e kuussa (siskoni)
Asiakaspalvelija keskisuuressa yrityksessä 2300e (kaverini)
siis minkälaisia ammattinimikkeitä ja koulutuksia teidän henkilöstöfirmassanne on? Varmaan riippuu nää palkat myös siitä missä asuu pohjoisemmassa suomessa huonommat palkat mitä etelässä.
minustakin olisi mukava tietää ammattinimikkeet, koulutustausta ja suunnilleen missä asuu, niin olisi vertailu pohjaa....
1900 + vuorolisät (muita lisiä en saa)
riippuu tehdyistä tunneista, palkka vaativuuden mukaan. Alimmillaan n.60e/h. Muutama tunti päivässä riittää mulle.
tosin teen osa-aikatyötä, käteen jää noin 1200e.
koulutus 3v amis, palkka n 1500 bruttona.Sijainti Pohjanmaa.
ylipistolla palkka 2300€/kk.. pätkätöitä aina puol vuotta sopimusta kerrallaan.
että pääsee päiväkodinjohtajaksi